הרשמה

מתקפת סייבר על Insomniac חשפה תמונות ראשונות מ-Wolverine

נראה שמשחק גיבורי העל הבא של Insomniac יהיה יותר God of war מאשר Spider-Man

ואם למישהו היה ספק - החליפה המקורית במשחק

ל-Insomniac Games יש, בפעם המי יודע כמה ברציפות, שנה פנטסטית.Marvel's Spider-Man 2 כבר הגיע לשיאי מכירות והתקבל באהבה רבה, מה שהפנה עוד יותר עיניים לפרוייקט גיבורי העל הבא שלהם -Marvel's Wolverine שהוכרז ב-2021. כבר שנתיים שהפרוייקט מבלי שום מידע עליו, ואתמול קיבלנו מידע ראשון ולא בדרך הכי נעימה שיש.

קבוצת האקרים פרצה לשרתי החברה והשיגה המון מידע על העובדים הקשורים לכל הפרוייקטים האחרונים של הסטודיו, כולל תעודות זהות של מדבבים. ההאקרים דורשים תוך שבוע העברה של 50 ביטקוין על המידע, מעל ל-2 מיליון דולר, ולמרות שמן הסתם המידע האישי הוא העסק המרכזי והמלוכלך כאן, מה שנתעסק בכתבה הן התמונות של Wolverine. ההאקים פרסמו תמונות שמוכיחות כי המידע בידיים שלהם, וביניהם גם שתי תמונות מהמשחק שתוכלו למצוא ממש כאן. התמונה הגדולה מציגה את גיבור העל בחליפה האייקונית שלו ובזירת קרב שעדיין בפיתוח, עם זווית מצלמה מאחורי הגב בדומה לשני משחקי God of War האחרונים. בתמונה השנייה רואים עיר בצהרי היום ואת וולברין באותה תלבושת בידיוק שהוא לבוש בה בטריילר הראשון במשחק. למרות שאי אפשר לזהות בכלל פרטים ברחוב העיר, שמועה שבוססה על פרטים שהוחבאו ב-Marvel's Spider-Man 2 משערת שהמשחק יתרחש בעיר Madripoor, עיר בידיונית מהקומיקסים הממוקמת במזרח התיכון.

ההאקרים איימו שאם הכסף לא יועבר תוך שבוע הם יחשפו את כל המידע שיש בידיהם, ואם להסתמך על מקרי עבר בתעשיית הגיימינג סיכוי לא רע שזה גם יתממש. המקרה הבולט ביותר קרה ל-Capcom לפני כמה שנים, שם כל התוכניות שלהם לעתיד הקרוב נחשפו ואכן מתגלות לאט לאט כאמיתיות. חושבים שהמשחק קרוב ליציאה כבר? מרוצים מאיך שהוא נראה? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    07:53 14.12.2023 | meathook meathook

    תיקון קל:
    מדריפור היא עיר הנמצאת על אי עם אותו השם בדרום מזרח אסיה (בין מלזיה לאינדונזיה).

    https://marvel.fandom.com/wiki/Madripoor

  2. 2

    04:25 15.12.2023 | דור קציר - כתב תוכן דור קציר - כתב תוכן

    תיקון חשוב ומעניין!!

  3. 3

       | פורסם ע"י