הרשמה

למרות שקט של שנתיים, Metal Slug Tactics עדיין בחיים ויצא בשנה הבאה

המשחק המצופה מקבל סימן חיים ושנת יציאה סופית, לבינתיים?

נתראה בשנה הבאה

לא נשקר שזה קצת מוזר, אבל הטריילר של Metal Slug Tactics לא יצא לנו מהראש מאז שהופיע ב-Summer Game Fest של שנת 2021. מאז כל המשחקים שהופיעו כבר קיבלו המון עדכונים, בין אם זה השקה מוצלחת וזכייה במשחק השנה במקרה של Elden Ring או פיטורים של רוב הסטודיו ושמועות על ביטול הפרויקט המרכזי במקרה של Deviation Games. רק Metal Slug Tactics, שהיה אמור לצאת ב-2022, נשאר בדממת אלחוט - שנשברה היום עם בשורות משמחות.

בערוץ הדיסקורד שלה עדכנה המפתחת הצרפתית Leikir Studio שהמשחק אכן עדיין בחיים, ושהוא יצא בשנת 2024 באופן שכרגע לפחות נראה סופי. לא ידוע מה גרם לדחייה העצומה של כמעט שנתיים בשחרור המשחק, אך נציין כי בתקופת הזמן הזאת החברה נרכשה ועברה לבעלות המפיצה Focus Entertainment. בהכרזתו לא צוינו הפלטפורמות בהן המשחק יושק, אך כן הטריילר הועלה לחשבון היו-טיוב של נינטנדו. המפיצה שהמשחק הפך להיות בבעלותה ידועה מסדרת A Plague Tale ועוד כמה משחקים, שלכולם משותף יציאה גם על קונסולות הדור הנוכחי. אם נצטרך לשים את הכסף שלנו, נראה שהמשחק יועד בהתחלה לסוויץ' ולמחשב, ועבר לפיתוח לכלל הקונסולות שהפך את התהליך לארוך משמעותית.

ביחד עם עוד כמה משחקי אינדי שמזוהים עם נינטנדו (אהמ אהמ Silksong), יש צפייה שהוא יופיעה מאוד בקרוב בnintendo direct המסורתית של חודש פברואר. חיכיתם כמונו למשחק? חושבים שנראה אותו בפברואר? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י