הרשמה

שמועה: הליינאפ של Insomniac לשנים הקרובות הודלף

בסוף לא ישארו לנו הפתעות

הבוקר אנחנו מקבלים הדלפה מאוד גדולה בנוגע לתכנונים השונים של Insomniac לשנים הקרובות!

אנחנו יודעים כבר בשלב הזה ש-Insomniac, המפתחת שעובדת על המשחקים של Marvel's Spider-Man וכרגע מפתחת גם את Marvel's Wolverine, סבלה מהדלפה של הרבה מידע מסווג, נכון לכרגע קיבלנו בעיקר הצצה לא קטנה בכלל ל-Wolverine שמעבר לטריילר הכרזה, לא ראינו ממנו עדיין שום דבר רשמי. אבל ידענו שמתקפת הסייבר ש-Insomniac סבלה ממנה היתה כבדה אף יותר והיום אנחנו מקבלים את לוח הזמנים של המפתחת לשנים הקרובות עם שמות שעוד לא הוכרזו בכלל.

הדבר הראשון שאנחנו מקבלים בהדלפה היום הוא לוח זמנים של המפתחת עד ל-2032, אנחנו רואים שהמשחק הבא של Insomniac הוא בכלל לא Wolverine, אלא משחק שעוקב אחרי Venom שיצא בסוף 2025 כאשר Wolverine ייצא בכלל ב-2026. המשחקים שבאים אחרי זה הם Spider-Man 3 ב-2028, משחק Ratchet and Clank חדש ב-2029 ומשחק X-Men (שעבורו אנחנו אף רואים את הלוגו הרשמי) שיצא ב-2030, יש למה לחכות ב-7 שנים הקרובות חברים! משם ואילך רק רשום לנו ש-Insomniac תעבוד על כותר חדש שככל הנראה עדיין לא הוחלט.

על מנת להוכיח את האמינות של ההדלפה, המדליף טרח גם להוסיף צילומי מסך מהמצגת שבה הוצגו התוכניות של המפתחת, כאשר בהערות ניתן לראות שהמפתחת מתמקדת ב-5 שנים הקרובות שבהן הם מתמקדים בפיתוח של Marvel's Spider-Man 2 (שכבר יצא), Venom, Wolverine וב-Spider-Man 3 בזמן שהם תומכים בפיתוח של Ratchet and Clank ו-X-Men עם צוותים קטנים יותר. המצגת גם מציגה את הפיזור של הצוותים השונים של המפתחת בין המשחקים השונים ואיך הם יעבדו בשנים הקרובות מבחינת גודל הצוותים על בסיס רבעוני. לסיום אנחנו גם מקבלים הוכחה שמדובר במצגת שנכתבה ונערכה ממש בחודש אוגוסט האחרון.

אני יודע שאני ממש מתרגש לקראת חלק מהמשחקים שנמצאים ברשימה פה, נותר רק לחכות ולראות מתי יציגו את חלק מהמשחקים שאנחנו מגלים פה. מה אתם חושבים על הידיעה הזאת? למה אתם הכי מצפים? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:24 20.12.2023 | מנחם מנחם (אורח)

    הם יהיו חייבים לחדש את עצמם איכשהוא ולא לעשות משחקים שמשנים בהם רק את הסקין של השחקן.
    כשיוצא משחק GTA חדש אתה יודע שהוא לא יהיה כמו קודמו אלא שיהיו בו שיפורים מטורפים , כך אני מצפה גם ממשחקי אינסומאנייק.

  2. 2

       | פורסם ע"י