הרשמה

שמועה: טרילוגיית משחקי God of War המקורית מקבלת גירסת רימאסטר

עדיין לא ברור אם מדובר בפורט פשוט או ברימייק

חוזרים ליוון

אין שום צל של ספק שהריבוט שקיבלה סדרת God of War עם הכותר משנת 2018, יחד עם כותר ההמשך Ragnarok משנה שעברה, עשתה רק טוב לסדרה והרימה אותה לגבהים חדשים שמעטים חשבו שהיא מסוגלת להגיע אליהם אחרי הסגירה החצי סופית של טרילוגיית המשחקים המקורית עם God of War 3. אבל, בדומה למשפט המוכר - משחק שלא יודע את עברו, עתידו לוט בערפל, ושמועה חדשה כנראה מעידה על כך ששלושת המשחקים המקוריים יקבלו גרסת רימאסטר עבור ה-Playstation 5 ויחזירו את הקרייטוס הישן לאור הזרקורים.

השמועה מגיעה ממדליף מוכר בשם ניק בייקר (Nick Baker), שבמסגרת פרק בפודקסט The 4th Annual Grubbsmas Shpeshaltacular עם ג'ף גראב (Jeff Grubb), סיפר כי הוא מהאנשים שהתלוננו על הכיוון ש-God of War לקח, ושיתף עד כמה הוא אוהב את משחקי ה-Hack and Slash המקוריים. הוא המשיך ואמר: "שמעתי שאנחנו כנראה נקבל את הטרילוגיה המקורית עם גרסת רימאסטר לפלייסטיישן, וכששמעתי על זה סיפרתי לחבר שלי שגם מאוד אוהב אותה והוא התרגש מאוד."

הוא המשיך וציין שהוא לא יודע אם הרימאסטר יגיע ב-2024 או ב-2025, ושלא ברור אם מדובר בפורט פשוט או משהו "שיותר מעורב בתחום של הרימייקים". נציין כי בשנת 2025 המשחק המקורי של God of War יחגוג 20 שנים, זמן אידיאלי להשיק מחדש את הטרילוגיה כחגיגה. מה אתם חושבים על השמועה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:50 25.12.2023 | Avishay50 Avishay50

    לדעתי זה מאכזב אם זה יהיה רק 1-3, לדעתי הם צריכים לעשות אוסף של כל המשחקים של GOW (מלבד החדשים) שמכיל את:
    המשחק הראשון, המשחק השני, המשחק השלישי, משחקי ה-PSP והאחרון שיצא לפני GOW 2018 והוא GOW Ascension ואז אקנה את זה בלי לחשוב פעמיים בכל מחיר!

  2. 2

    11:48 25.12.2023 | נתי נתי (אורח)

    עכשיו הם נזכרים?!? אני בדיוק בעיצומו של מרתון פלטינום לששת המשחקים הישנים, אשכרה חיברתי את הפס 3 שוב בשביל זה (לצערי אני צריך עדיין לגלות איך אני מתחבר למולטיפלייר של הפס3 בשנת 2023 בשביל ה- Trophy האחרון של Ascension, מה עבר להם בראש לעזאזל, מה הקשר בין GOW למולטיפלייר...)

  3. 3

       | פורסם ע"י