הרשמה

"יהיה טוב" - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש ינואר

שנה אזרחית טובה לכולם! מקווים שכולכם בטוב, כי 2024 התחילה והכתבה הראשונה שלנו לשנה החדשה היא כתבת משחקי החודש המסורתית! בואו לקרוא על המשחקים הגדולים של ינואר!

החודש הראשון של 2024 מכיל משחקים מלאי פוטנציאל, במה שאני מקווה שתהפוך לעוד שנת גיימינג נהדרת

מבחינה מדינית, אנחנו נכנסים ל-2024 עם חשש כבד. אנחנו עדיין במלחמה, עדיין המצב הפוליטי במדינה מעורער, יש המוני מפונים, החטופים עדיין בעזה ועדיין יש תחושה כבדה בכל מקום. הרבה אנשים פנו לגיימינג כסוג של מפלט ושובר שגרה, אני ביניהם, ואני יכול לומר שלפחות מהבחינה הזו, 2024 דווקא מתחילה בצורה טובה. רשימת משחקי החודש הראשונה ל-2024 מכילה משחקים עם המון פוטנציאל, כשאני מקווה שינואר יהווה סיפתח טוב לשנת גיימינג מעולה.

מוזמנים גם לקרוא את הסיכום השנתי המסורתי שלנו שעלה אתמול לאתר - עם כל האכזבות, ההפתעות ומשחקי השנה שלנו לשנת 2023!

Momodora: Moonlit Farewell - PC

נתחיל עם רצף של שני משחקי אינדי קטנים יותר: Momodora: Moonlit Farewell הוא משחק אקשן/פלטפורמה בסגנון Metroidvania שיסגור את הסיפור של סדרת משחקי Momodora. סדרת משחקי ה-Metroidvania שהתחילה ב-2010 תסיים את הסיפור של כל הדמויות ולפי יוצרי המשחק, גם תענה ותסגור כל מיני שאלות וקצוות פתוחים שאולי היו למעריצים לאורך השנים. לא רואים הרבה מקרים של משחק שהמפתחים אומרים שהוא עומד להיות האחרון בסדרה, אז זאת תהייה גם אופציה נהדרת לראות את פילוסופיית הפיתוח של משחק מסכם.

המשחק צפוי לצאת ב-11 בינואר.

Crystal Story: Dawn of Dusk - PC

הרבה משחקים ברשימה של החודש עומדים להיכנס לקטגוריה של "משחק שנמצא פה רק כי שמואל רוצה שיהיה פה", כש-Crystal Story: Dawn of Dusk הוא מהמסקרנים שבהם. מדובר במשחק בסגנון JRPG בו נשחק את מינה, ילדה קטנה מעולם שנקראה ה-Downside שמחפשת אחר אחיה שנחטף על ידי השד טרמינה. המשחק מעוצב כמשחק 16-ביט ומה שהכי משך אותי בו הוא השילוב בין משחק אקשן למשחק תפקידים בתורות. זה נראה שלפרד בראון, המפתח של המשחק, היו המון שעות על Earthbound ו-Zombies Ate my Neighbours, כי המשחק שואב השראה מהם באופן מאוד ברור. כל זה, והוא גם נראה פשוט פסיכדלי ומקסים. אני בהחלט ארצה לבדוק אותו.

המשחק צפוי לצאת ב-12 בינואר.

Prince of Persia: The Lost Crown - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC, Nintendo Switch

המשחק המצופה עליי ביותר החודש נמצא בסוף הרשימה. את המשחק המסקרן ביותר של החודש אתם יכולים למצוא כאן, עם Prince of Persia: The Lost Crown. אני ידוע בתור מישהו שבעוד שהוא לא מעריץ אדוק של החברה, לא חושב ש-Ubisoft כאלה גרועים. האם הם המפתחת המועדפת עליי או הגדולה בתעשייה כיום? לא, אבל רוב המשחקים שלהם מהתקופה האחרונה הם משחקי 7 קלאסיים - כלומר אחלה של משחקים, במיוחד למעריצי הז'אנרים שלהם. Prince of Persia: The Lost Crown אולי עומד לשנות את זה.

משחק האקשן הדו-ממדי החדש של Ubisoft נראה פשוט מהמם, כשכל טריילר, כל סרטון וכל פיסת חדשות שאנחנו קוראים עליו, גורמת לי לרצות לנסות אותו יותר. כתבנו על המשחק כתבת רשמים ראשוניים מאוד חיובית, אבל גם בלי לשחק במשחק בעצמי, אני צפיתי בסרטון המשחק של פול ומכשעתיים של משחק אני כבר אומר שכנראה מדובר בסוס השחור של חודש ינואר ואולי 2024.

המשחק צפוי לצאת ב-18 בינואר.

The Last of Us Part II Remastered - PS5

שנוי במחלוקת? לא ברור לי למה.

כשלוש וחצי שנים לאחר יציאת המשחק המקורי לקונסולות הדור הקודם, The Last of Us Part II מקבל גרסת Remastered חדשה בתשלום. בנוסף לשיפורים גרפיים על גבי השיפורים הגרפיים שכבר היו בגרסת ה-PS5 של The Last of Us Part II, הגרסה החדשה גם תגיע עם תוספת אדירה ונהדרת בדמות מוד נגינה חופשית בגיטרה. אה, ועל הדרך גם תוסיף איזה מוד Roguelike מיוחד שיאפשר לכם לעלות ברמות, להשיג דמויות וסקינים לדמויות שלכם גם למשחק הרגיל ועוד. בקטנה.

זה גם למה אני לא מבין למה המשחק הזה כל-כך שנוי במחלוקת. אנחנו נמצאים כבר יותר מ-3 שנים לאחר היציאה של המשחק המקורי, מקבלים שדרוג שעולה רק 10 דולר אם כבר יש לכם את המשחק המלא ומי שעוד לא שיחק במשחק הנהדר הזה זוכר לקבל אותו בגרסה מעולה עם עוד מודים. מה הבעיה? אם מפריע לכם שאין משחקים אקסקלוסיביים חדשים ל-PS5 שלכם, חכו חודש, הכנתי לכם הפתעה.

המשחק צפוי לצאת ב-19 בינואר.

Graven - PC

עוד משחק מקטגוריית "משחק שנמצא פה רק כי שמואל רוצה שיהיה פה". אני מת על Boomer Shooters. את Dusk שסיקרתי כאן אני עדיין נוצר כאחד המשחקים המסקרנים ביותר על ה-Switch. לעומת Dusk, אנחנו לפעמים מקבלים משחק כמו Graven, שהוא התחיל את חייו כמשחק Early Access עם ביקורות מאוד מעורבות ב-Steam. הסיבה שאני שם את משחק היריות/פנטסיה אפלה הזה ברשימה שלי נעוצה במשחק אחר: Baldur's Gate 3. גם הוא התחיל את חייו כמשחק באגי ועם הרבה תלונות מצד השחקנים, אבל כשהוא יצא - הוא יצא בבום. אני יכול רק לקוות שכשהמשחק ייצא מ-EA בהמשך החודש, הוא גם ייזכר כמשחק מעולה.

המשחק צפוי לצאת ב-23 בינואר.

Like a Dragon: Infinite Wealth - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

והגענו לשני המשחקים הגדולים של החודש, שבמקרה גם יוצאים באותו היום. Like a Dragon: Infinite Wealth הוא עוד משחק בסדרת משחקי Yakuza ועכשיו כששיחקנו ב-Like a Dragon המקורי וביססנו את דמותו של איצ'יבאן קאסוגה, אנחנו מצטרפים אליו להרפתקה היסטרית שהפעם תיקח אותנו למיאמי שבארה"ב. כאמור, זו גם הפעם הראשונה שהסדרה עוזבת את יפן ומתרחשת בעוד מקומות בעולם. אל הדמות הראשית שלנו יצטרף גם קיריו קאזומה האגדי ושלל דמויות מהעולם של סדרת Yakuza. 

בעוד שאתם יכולים להתכונן למשחקיות של קרבות בתורות עם הפארטי של איצ'יבאן, אסור לכם לשכוח שמדובר במשחק מסדרת Yakuza ולכן אתם צריכים להתכונן גם למיני משחקים משוגעים (כולל פארודיה על פוקימון ומשחק בסגנון Crazy Taxi של שליחויות אוכל), סיפור שינוע בין רגש להיסטריה ועולם גדול מהחיים. איזו סדרה כיפית זאת.

המשחק צפוי לצאת ב-26 בינואר.

Tekken 8 - PS5, Xbox Series X|S, PC

והנה הוא: ה-משחק של חודש ינואר והסיפתח הכי טוב שיכלתי לבקש לשנת הגיימינג הזאת. סדרת משחקי Tekken מאוד קרובה לליבי. בין אם מדובר בעובדה שאני גדלתי על Tekken 3 (יחד עם משהו כמו 118 אחוז מהגיימרים בישראל בגילי), סצנת ה-eSports הנהדרת ומלאת ההייפ או פשוט העובדה שזה אחד המשחקים שהכי מחברים ביני ובין אחותי הקטנה, Tekken לדורותיו הייתה סדרת משחקי לחימה מדהימה בעיניי.

המשחק השמיני בסדרה הראשית עומד להמשיך את הסיפור ההזוי של משפחת מישימה, להביא לנו דמויות חדשות וישנות כאחד וגם להחזיר מודים ישנים כמו מוד הכדורעף הידוע. לכל אלו מכם שעומדים לקנות את המשחק כדי לשחק עם החברים בבית או כי אתם רוצים לנסות את מצבי המשחק השונים אני מאחל לכם שתיהנו מהגרפיקה הנהדרת ואני מקווה שהפסקול ישמור על הרמה של סדרת המשחקים הזאת. לכל השאר, שעומדים לחרוש על האונליין של המשחק, יש לי רק דבר אחד לומר לכם: תתכוננו לקרב הבא.

המשחק צפוי לצאת ב-26 בינואר.

לפני שנסיים, שני אזכורים נוספים למשחקים שיוצאים החודש:

  • Apollo Justice: Ace Attorney Trilogy מגיע אלינו ב-25 בינואר, לכל הקונסולות.
  • אוסף משחקי Another Code מגיע ל-Switch ב-19 בינואר בדמות Another Code: Recollection.

זהו, עד כאן סיכום משחקי החודש הראשון לשנת 2024! אני לא חושב שפספסתי יותר מדי, אבל אם יש איזשהו משחק שאתם רוצים לדבר עליו והולכים לפתוח איתו את השנה, מוזמנים לכתוב לי בתגובות. נתראה בביקורות הבאות ושתהייה שנה טובה לכולם!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:22 01.01.2024 | drizzitx drizzitx (אורח)

    לשאלתך, TLOUII שנוי במחלוקת בעיקר כי נוטי דוג טעו בשם, רימאסטר גורם לך לחשוב שהוציאו את אותו משחק רק מעודכן גרפית איכשהו, כל מי ששומע את השם אומר "למה?"
    אבל כשצוללים לתוכן מבינים שלמעשה מדובר כאן בגירסת במאי ואם היו מוציאים את את זה תחת השם הזה, פתאום לאנשים אין בעיה ואומרים מגניב (אומר מניסיון) - וזה שיעור מאלף בשיווק וכמה שם מדוייק חשוב.

  2. 2

    21:02 01.01.2024 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    תגובה נהדרת דריזי - שיווק יותר טוב וזה היה מקבל אהדה גדולה יותר, במיוחד עם המחיר הקטן של השדרוג

  3. 3

    10:27 02.01.2024 | drizzitx drizzitx (אורח)

    בדיוק, הרבה לא מעוניינים ברימאסטר גם בשביל סנט, אבל 10$ בשביל גירסת במאי, עם כל מיני הצצות לתהליך הפיתוח של המישחק אתגרים ועוד, וואלה למה לא

  4. 4

    23:43 03.01.2024 | maboo maboo (אורח)

    ב-Like a Dragon החדש איצ׳יבן מגיע להוואי ולא למיאמי :)

  5. 5

       | פורסם ע"י