הרשמה

ועכשיו זה רשמי: Plants vs. Zombies 3 הוכרז, יגיע לישראל בהמשך השנה

סדרת המשחקים חוזרת לשורשים (הבדיחה בכוונה) שלה עם משחק טלפון חדש לחלוטין

מותר להתרגש?

תקראו לי צעיר, אבל Plants vs. Zombies הוא בלי צחוק אחת מהתמכרויות הגיימינג הראשונות שלי. המשחק הצבעוני ששם בצד אחד פרחים עם יכולות התקפה ובצד השני הרים של זומבים משונים התוקפים את הבית של בחור בשם דייב המשוגע (Crazy dave) התפתח לכל כך הרבה מקומות בזכות הפופולריות שצבר, ואפילו זכה לכתבות כאן אצלנו מאגדות האתר כמו ארז רונן. עם הסטוריה כל כך עשירה, אני לא פחות מנרגש להזמין אתכם לצפות בטריילר הבא:

מעבר לעובדה שהמשחק חוזר לפורמט המקורי שלו, נראה שהפעם נקבל שכונה שלמה לטפח בין השלבים השונים. במשחק השני זו הייתה גינה קטנה שסיפקה לנו עוד צמחים משוגעים או סקינים, ונראה שהפעם המכניקה הזו שודרגה. הסטייל העיצובי קרוב לסטייל המקורי, אם כי יותר ילדותי אך לפחות לדעתי - לא באופן שהורס את הקסם של הסדרה. המשחק יקבל, בדיוק כמו המשחק השני, מצב סיפור מתעדכן עם "פרקים" שיכירו לנו דמויות חדשות וזומבים חדשים. 

למרות שהמידע הראשוני הרשמי על המשחק סופק אי שם בשנת 2021, הוא עבר כמעט לכולם מתחת לראדר עד הרגע כי באמת לא היו מספיק הוכחות כדי להיות בטוחים שמדובר במוצר שיצא לשוק. מה השתנה אתם שואלים? מעבר לטריילר, המשחק זמין כעת להורדה במצב Early Access באוסטרליה, בריטניה, הולנד והפיליפינים. ההשקה המלאה ל-IOS ו-Android בשאר העולם צפויה להמשך השנה הנוכחית, אך בנתיים תוכלו למצוא עוד הרבה מידע על המשחק באתר הרשמי שלו. נוסטלגיה איכותית או כשלון שיחסל את הזכרונות הטובים מהסדרה? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:23 20.01.2024 | צעיר! צעיר! (אורח)

    חחח

  2. 2

    20:39 23.01.2024 | מושמוש מושמוש (אורח)

    עוד גאטצ'ה מעפן ממוסחר שבטח יהיה מלא בהימורים!

  3. 3

       | פורסם ע"י