הרשמה

כל ההכרזות והחדשות מאירוע ה-State of Play של פברואר 2024!

אירוע הצגת המשחקים הראשון של סוני לשנת 2024 הסתיים! בואו לקרוא מה הופיע בו!

הסמוראים תוקפים בעוצמה ב-Rise of the Ronin שיגיע במרץ, Stellar Blade נראה פנומנלי ו-Death Stranding 2 גרם לנו פשוט לעצור את הנשימה

ממש לפני כמה דקות הסתיים אירוע ה-State of Play הראשון של סוני לשנת 2024! האירוע הבטיח לשים זרקור על יותר מ-15 משחקי PS VR2 ו-PS5 שיוצאים השנה ואפילו לאחריה. אז לכל האנשים האחראים שלא נשארו ערים כדי לצפות: בואו נראה מה היה לנו באירוע של סוני!

Helldivers 2

האירוע נפתח עם טריילר חדש של Helldivers 2. המשחק החדש בסדרת Helldivers יגיע ב-8 בפברואר. חכו לכתבת משחקי החודש מאוחר יותר היום, תשמעו עליו עוד טיפה.

Stellar Blade

משחק האקשן הקוריאני שהיה ידוע בעבר כ-Project Eve הוצג בצורה מהממת. Stellar Blade ממשיך עם דרכו כמשחק Character Action כשהטריילר הציג לנו יותר מהסיפור, העולם והמשחקיות של המשחק החדש של Shift Up. זה נראה שהמשחק יאפשר לנו להשיג יכולות חדשות ולפתח את היכולות שלנו, כשהוא ישלב בין משחקיות יריות מגוף שלישי לבין משחקיות CA קלאסית עם Parries והתחמקויות. הטריילר הסתיים עם תאריך יציאה ממשי: ה-26 באפריל, 2024.

Sonic X Shadow Generations

אחד המשחקים האהובים בסדרה של משחקי הקיפוד הכחול חוזר כקולקציה חדשה שכוללת רימאסטר ל-Sonic Generations וחלק סיפורי חדש עם שלבים חדשים של Shadow! המשחק צפוי לצאת בסתיו הקרוב.

Zenless Zone Zero

המשחק הבא בעולם של Hoyoverse מגיע ל-PS5, כך הוכרז בטריילר חדש. עוד אין לנו תאריך יציאה למשחק שיוצא השנה.

Foamstars

טריילר חדש למשחק דמוי Splatoon של Square Enix הגיע אלינו. המשחק צפוי לצאת ב-6 בפברואר וכמו עם Helldivers, גם הוא יופיע בכתבת משחקי החודש.

Dave the Diver

אחד המשחקים הכי טובים של 2023, Dave the Diver מגיע באפריל ל-PS כשההכרזה הנוספת היא על DLC שיוסיף את גודזילה במאי!

V-Rising

משחק האקשן תפקידים שתפס את העולם בסערה ב-2022 עם Early Access מוצלח במיוחד מגיע ל-PS5 השנה.

Silent Hill the Short Message

שלום סוני, שמחים שבאתם. Silent Hill the Short Message הוצג באירוע של סוני. המשחק יהיה זמין כבר היום להורדה חינמית ל-PS5 ויהווה סיפור חדש לגמרי בעולם של Silent Hill. צפו כבר לכמה סטרימים של המשחק בשעות הקרובות.

Silent Hill 2

אם זה לא היה מספיק, קיבלנו הצצה קצרה ומתוקה לרימייק של Silent Hill 2 שמפותח על ידי Bloober Team. הרימייק החדש נראה פשוט מטורף, כשעוד לא קיבלנו תאריך יציאה.

JUDAS

המשחק הבא מהיוצרים של Bioshock קיבל טריילר הצצה דיי רחב. הוייבים שהמשחק הזה נותן הם מאוד ביושוקיים, שלזה ציפינו, אבל הוא עדיין נראה נהדר. אין עדיין תאריך יציאה למשחק.

Metro Awakening VR

השמועה הייתה נכונה: המשחק הבא בסדרת Metro הוא משחק ל-PS VR2. המשחק החדש והמטריד במיוחד יוצא השנה.

Legendary Tales

במה שנראה כמו טריילר לחרבות וסנדלים ב-VR, המשחק Legendary Tales נחשף והוא ייצא ממש בקרוב. משחק האקשן החדש יגיע ל-PS VR2 ב-8 בפברואר.

Dragon's Dogma 2

אחד המשחקים הכי מצופים של 2024 קיבל טריילר הכרזה מהמם שפשוט גורם למשחק להיראות יותר טוב משנייה לשנייה. CAPCOM ממשיכה להמחיש עד כמה הגרפיקה, המשחקיות והעולם של המשחק נראים נהדר. המשחק צפוי לצאת ב-22 במרץ.

Rise of the Ronin

אחד המשחקים הגדולים של סוני לשנת 2024 קיבל טריילר ארוך ודיי מגניב ששם דגש על המשחקיות, החלפת הנשקים, ההדיפות, היכולות המיוחדות ועוד. המשחק באמת נראה נהדר וזה נראה שהדגש שלו על תנועה במרחב הולכת להפוך אותו למאוד כיפי לפי דעתי. המשחק צפוי לצאת ב-22 במרץ גם כן.

Until Dawn

האימה חוזרת ל-PS5! אחד המשחקים הכי פופולריים ל-PS4 מקבל רימאסטר עם גרפיקה משופרת ומגיע ל-PS5 וה-PC השנה!

Death Stranding 2

טוב, קוג'ימה עשה לנו טיזר והנה הגיע הטריילר. Death Stranding 2, המשחק הבא של קוג'ימה קיבל טריילר חדש ומשוגע, כרגיל, אנחנו יוצאים מהטריילר הזה עם יותר שאלות מתשובות, למרות שדבר אחד שחשוב לציין פה: המשחק נראה כמו עליית מדרגה מבחינה גרפית שאולי לא ראינו בעבר. יש לנו דמויות חוזרות ממשחקים קודמים, כלים חדשים ומעניינים ועולם גדול יותר ורחב יותר. הנופים פשוט מרהיבים ועוצרי נשימה, רק שהמשחק יהיה באמת כיפי. המשחק צפוי לצאת ב-2025.

כן - גם GTA 6 וגם Death Stranding 2. יהיה כיף.

בנוסף, קוג'ימה הכריז על משחק התגנבות חדש שישלב בין סרט לבין משחק. 

זהו! עד כאן סיכום אירוע ה-State of Play של סוני. חייב לומר ש-Rise of the Ronin נראה דיי מהמם והיו לנו כמה הפתעות ממש נעימות במהלך האירוע. נזכיר גם כי בקרוב יהיה State of Play של סוני שיתמקד ב-Final Fantasy VII Rebirth שיגיע בסוף החודש. 

היה משהו שעניין אתכם במיוחד? בואו ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    07:47 01.02.2024 | רמי רמי (אורח)

    האמת שזה לדעתי אחד מהכרזות החלשות ביותר של סוני.
    יש פה ושם משחקים חמודים.

    אין פה משהו שהוא וואוו..

  2. 2

    18:40 04.02.2024 | יוני יוני (אורח)

    למען האמת, פחות מתחבר לשחקנים אמריקאים במשחקים של קוג'ימה - משהו בפרצופים ובדיאלוגים שלהם כבר מאוס.

  3. 3

       | פורסם ע"י