הרשמה

ההשפעה של מדיה חברתית היוותה ההשראה ל-Silent Hill: The Short Message

חיים ומוות ביד הלשון.

לפי המפתחים, המשחק פותח במיינדסט של פרויקט ניסיוני והוא תמיד היה אמור להיות חינמי

האירוע של סוני שהתקיים באמצע הלילה נתן לנו הכרזה מפתיעה והשקה מפתיעה של משחק חדש בסדרת Silent Hill (שהוא לא הרימייק המצופה ל-Silent Hill 2). המשחק החדש, Silent Hill: The Short Message, הוא משחק מגוף ראשון כששני הדברים המעניינים בו הוא צורת ההכרזה וההשקה שלו והתמה המרכזית שלו. המשחק שוחרר היום בחינם ל-PS5, כך שאתם יכולים ללכת עכשיו לקונסולות שלכם ולשחק במשחק הקצר הזה.

בפוסט בבלוג של PlayStation נחשף כי הסיבה שהוא מחולק חינם הוא כדי שאנשים שלא שיחקו משחק Silent Hill בעבר, יוכלו "לקבל טעימה של מה זה Silent Hill". המשחק גם התחיל כפרויקט ניסיוני שנתן להם את האופציה לנסות דברים שונים ולבדוק כיוונים מעניינים שיעזרו לצוות ב-Konami לפתח את יכולות פיתוח משחקי האימה שלהם. המשחק פותח בשיתוף עם Hexadrive שסייעו לצוות הצעיר ויחסית חסר הניסיון לפתח את המשחק הזה וללטש אותו. לפי הפוסט, המשחק "תמיד היה אמור להיות חינמי".

עוד ב-Vgames:

התמה המרכזית שלו עוקבת אחרי הגיבורה שלנו כשזה נראה שהדגש המרכזי של הפחדים והאימה נובע בין היתר מאיך שרשתות חברתיות יכולות להשפיע על המנטליות של האדם. "אחד הדברים המפחידים ברשתות חברתיות הוא שאפילו כמה הודעות ממש שוליות ובודדות יכולות, בכמות גדולה, להמשיך ולהיערם עד שהן הופכות לגל של שנאה ששוטף אותך". זה גם למה מי שנבחרה למשחק הזה היא מישהי צעירה יחסית, שכן צעירים סובלים הכי הרבה מההשפעות של אירועים קטנים שמצטברים מסביבם, כשלחילופין - גם לאירועי נחמדות וטוב לב קטנים יכולה להיות השפעה מהממת. מוזמנים לקרוא את הבלוג המלא כאן בקישור.

כבר שיחקתם במשחק? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י