הרשמה

המשחק Kingmakers מביא טוויסט מיוחד למשחקי קרבות בימי הביניים

תמיד תביאו אקדח לקרב סכינים

משחק אסטרטגיה בזמן אמת שמשלב לחימה יחד עם טוויסט לא מהעולם הזה.

כשחברת Redemption Road Games שיחררה את הטריילר למשחק Kingmakers, כבר זיהיתי את הז'אנר די בקלות. משחקי אסטרטגיה בימי הביניים, שבהם מזיזים צבאות, בונים מבני ענק ותוקפים את היריב בקרבות אכזריים. ואז הגיע הטוויסט.

הטוויסט היה טנדר. לא טנדר מיוחד, לא היו לו גלגלי שיניים או מסור חשמלי מקדימה, אלא טנדר רגיל כזה, של חקלאים אמריקאיים. והטנדר הזה חצה את זירת הקרב מלאת האבירים כאשר הוא מפצח שיריונות על הפגוש עד שלבסוף הוא עוצר. ואם שם חשבתי שזה נגמר אז לא, מתוך הטנדר יוצא חייל, לא אביר בשריון אלא חייל במדי זית עם קסדה ונשק ומתחיל לירות באבירים. רובים, מטולי רימונים, נשק צלפים, ואפילו מסוק קרב שהגיח בסוף הטריילר כאשר מפציץ יחידת פרשים של הצבא היריב. הקריין מספר שאותו אלמוני הוא זה שהציל את העם ונתן להם עתיד, אך האם הוא יכול להציל את עמו שלו?

אז מה יש לנו פה? קודם כל מדובר במשחק אסטרטגיה בזמן אמת שבמקביל עובד כמשחק ירי מגוף שלישי בדומה למשחק Battlezone האייקוני משנות ה-90. אבל מעבר למשחק אסטרטגיה בזמן אמת, ניתן לראות שיש גם בניית ערים ובסיסים, שזו עוד שכבה של משחקיות מעל המשחק הקיים וזה כבר ממש מתחיל להיות מרגש. כל זה עם אלמנטים של מסע בזמן וכלי נשק מודרניים? לא התרגשתי ככב מאז שנתנו לפוקימונים רובים אי שם בינואר 2024.

במשחק אנחנו ניסע אחורה בזמן 500 שנה כדי לשנות את מערך ההיסטוריה ולהציל את העולם מאפוקליפסה על ידי שינוי מאזן המלחמה שתשפיע על הדורות הבאים. לפי הצהרת החברה, מדובר בקרבות של אלפי דמויות מחשב שיפעלו באמצעות שימוש במודלים מתוכחמים של בינה מלאכותית שתשלוט עצמאית בכל יחידה ותיצור שדה קרב אמיתי שמדמה התנהגות של צבאות בימי הביניים. ההחלפה עצמה בין הפיקוד על היחידות ובין הלחימה בנשק באופן אישי תהיה מיידית כפי שראינו בטריילר ותאפשר לנו לשלוט על הכוחות במקביל לניהול הלחימה. וכמובן, האפשרות להביא אקדח לקרב חרבות. ולא רק אקדח, אלא מקלעים, רימונים ומסוקי קרב. ובנוסף להכל, המשחק יתמוך בקו אופ של שלושה אנשים ויאפשר להם להילחם ביחד כנגד היריב ולהדוף גלים של לוחמים.

שנת 2024 הולכת להיות שנה עם הרבה פחות כותרי AAA מפוצצים תקציב וזו הזדמנות נהדרת לראות מה יש לתעשיית האינדי להציע. המשחק יוצא לגישה מוקדמת עוד השנה ואפשר כבר לשים אותו ב-Wishlist ב-Steam. אני הולך לעקוב מקרוב אחרי המשחק הזה.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:51 26.02.2024 | מסע נוסטלגי מסע נוסטלגי (אורח)

    ראיתי את הטריילר וזה נראה נורא ואיום מה הם חשבו לעצמם ??? עד שנשהו יוצר משחק אסטרטגיה חדש לפחות שיהיה כמו שצריך, אגב למה לא הבאתם את ההכרזות לריממיק של AGE OF MITOLEGY ?

  2. 2

    18:36 26.02.2024 | אני אני (אורח)

    "עד שמישהו יוצר משחק אסטרטגיה חדש"
    אתה צוחק??
    יש מלא משחקי אסטרטגיה מדהימים שהולכים לצאת!
    stormgate מהיוצרים של סטארקראפט
    tempest rising היורש הרוחני של C

  3. 3

       | פורסם ע"י