הרשמה

יכולים להוריד מהם את העיניים: London Studio, יוצרי EyeToy, נסגרים

גל הפיטורים בתעשייה הגיע לכל מקום - וכעת גם מוביל לסגירת עוד סטודיו אגדי

נגמר

גל הפיטורים בתעשיית הגיימינג שהתחיל בשנה שעברה מסרב להפסיק. אחרי שכל החברות,  מהקטנות ועד הגדולות, פיטרו עובדים בסדר גודל לא שגרתי בכלל - הגל הגיעה גם לחברת סוני, בעלת מותג העל Playstation. רק שאם התרגלנו כבר להרגל המבאס של ביטול פרוייקטים ופיטורי עובדים, כאן גם נסגר סטודיו שלם.

London Studio, אחת מהמפתחות הוותיקות ביותר שעבדו על משחקים בלעדיים ל-Playstation, נסגרה כחלק מגל פיטורים של 900 עובדים, שכלל גם פיטורים מכל החברות שתחת סוני כמו Naughty Dog ו-Insomniac Games. במסגרת הריצה בת ה-22 שנה של הסטודיו, הם יצרו את מותג העל EyeToy, משחק הקריוקי SingStar וכמשחק אחרון הספיקו להוציא את הסרט האינטראקטיבי Erica, אחד המשחקים היחידים של סוני שיצאו על הטלפונים דרך מערכת ה-IOS. 

הסיפור של הסטודיו התפוצץ ברשתות החברתיות בגלל הפוסט המצורף כאן, בו נראה מנכל סוני ג'ים ראיין (Jim Ryan) מחייך ליד עובדי הסטודיו בפרידה שהם ארגנו לו לקראת עזיבת החברה בחודש הבא - ימים ספורים לפני שקיבל את החחלטה לסגור אותם. הסטודיו עבד בימים אלה על משחק אונליין המתרחש בלונדון המודרנית עם אלמנטים של פנטזיה, וסגירתו מסמלת תחילת עידן דש בסוני בו הדגש על משחקי אונליין ילך ויפחת. 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י