הרשמה

רוקסטאר מתכוננת לשלבי הפיתוח האחרונים של GTA VI

רוקסטאר נכנסת לישורת האחרונה בפיתוח של אחד מהמשחקים הכי מצופים אי פעם

ראש מחלקת ההפצה של החברה הודיעה לעובדים כי הם חוזרים לשבוע עבודה מלא במשרד. הסיבה המרכזית: מניעת הדלפות משלבי הפיתוח הסופיים של המשחק

אמנם יש עוד לא מעט זמן עד שהוא יגיע למדפים, אבל גם עכשיו ובייחוד אחרי טריילר החשיפה הרשמי שלו ששבר שיאי צפייה והגיע להישגים מאוד מרשימים, Grand Theft Auto VI הוא עדיין אחד מנושאי השיחה הגדולים והמרגשים ביותר בתעשיית המשחקים נכון להיום.

כעת מעריצים רבים מחכים בכיליון עיניים לכותר הבא בסדרה שעתיד להגיע אלינו במהלך השנה הבאה, ובעוד ותאריך ההשקה המדויק של המשחק טרם נחשף, מאז יציאת הטריילר ועד היום כמות ההדלפות, הדיונים והשמועות אודות הכותר הענקי הזה רק התעצמה (אנחנו אוהבים במיוחד את התיאוריה שחושפת לכאורה את תאריך ההשקה המדויק של המשחק), וזה כמובן לא משהו שנעלם מעינה העלה של מפתחת המשחק, Rockstar, שמאוד רוצה לשמור את הפנינה שלה כמה שיותר מפתיעה ומסתורית עד רגע ההשקה השלה בפועל - לא שהיא ממש הצליחה לעשות את זה עד היום (זה זמן טוב להזכיר את דליפת המידע האחרונה שקרתה לפני חודשיים בערך), אבל זה כבר סיפור לכתבה אחרת.

על מנת למזער כמה שיותר את הפוטנציאל לחשיפות ודליפות מידע נקטה הנהלת החברה במספר צעדים. אחד מאותם צעדים היה מייל שנשלח לעובדים מטעמה של ג'ן קלוב, ראש מחלקת ההפצה ברוקסטאר, בו נכתב כי "המשחק נכנס לשלבי הפיתוח האחרונים שלו", ושהחל מתחילת חודש אפריל על העובדים להגיע למשרדים "5 ימים בשבוע", משמע למודל עבודה מלא מהמשרד. נזכיר שבדומה ללא מעט חברות אחרות ברחבי העולם, גם רוקטסאר החלה לעבוד במתכונת עבודה היברידית עם פרוץ מגפת הקורונה. הסיבה המרכזית מאחורי ההחלטה הזו היא השאיפה כאמור למזער כמה שניתן את תופעת ההדלפות אודות המשחק, ובנוסף גם לשמור כמה שיותר על ביטחון הארגון מתקיפות חיצוניות ופריצות למיניהן - סך הכל מובן אם תשאלו אותי.

ראוי לציין שעובדי החברה לא ממהרים לשמוח עם ההחלטה הניהולית לחזור לעבודה מלאה מהמשרד, ורבים מהם הביעו תסכול אודות כך. יחד עם זאת, בהתחשב בהיסטוריית ההדלפות והפריצות שחוותה החברה בשנים האחרונות, נראה שמדובר כאמור בהחלטה מקובלת לחלוטין שבהחלט עשויה להפוך את תהליכי הפיתוח האחרונים של GTA VI לטובים יותר. עכשיו רק נשאר לנו לחכות ל-2025 כדי לגלות עם כל ההייפ הזה אשכרה הולך להצדיק את עצמו.

מה דעתכם על GTA VI? מתכננים לשחק בו ישר עם השקתו בשנה הבאה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי האן - כתב תוכן

רועי האן - כתב תוכן

משחק על: Meta Quest 2, Nintendo Switch, PS5, 3DS, PC, Steam Deck

בחיים לא תנצחו אותי ב: קרב קוויקסקופ במפה Rust של MW2 המקורי

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Metal Gear Solid 3

כשאני לא משחק אני: מרכיב איזה מחשב כנראה

מסר לעולם: אל תנענע אותי, אני לא מטרונום

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י