הרשמה

אין מילים: GTA 6 שוב דלף, והפעם למדליף יש קשר ישיר לרוקסטאר בעצמם

עוד כמה פעמים יתעללו במשחק הזה?

תכינו קורות חיים

 אחרי הדלפת הענק, שלה באמת לא תהיה שניה ככל הנראה בהסטוריה, בה עשרות דקות של משחקיות מ-GTA 6 דלפו לאינטרנט לאחר שהאקר בריטי בן 17 הצליח לפרוץ לשרתים של Rockstar Games, חשבנו שהמשחק יקבל דרך שקטה יחסית עד להשקתו. אך כשאנחנו במרחק של פחות משבוע מהטריילר הראשון שלו - הברק הכה פעם שניה.

16 שניות בהן כביכול רואים חלק עירוני מהמשחק ועוד מידע לגבי המפה דלפו מחשבון טיקטוק בשם azzarossi, שהמניע שלו להדלפה לא ממש ברור מלבד תרבות הטיקטוק (המחליאה, לטעמי) שמקדשת לייקים. למרות שהסרטון נראה אמין במיוחד, פקפקו ברשת באמינות שלו, ולכן חשף החשבון סלפי עם ארון גרבוט (Aaron Garbut), הארט דיירקטור של Rockstar North, שמהמחשב שלו רואים את הדמות מאחורי החשבון שהוציא את הסרטונים. לא ברור האם היה מדובר בבן של גרבוט בעצמו או בחבר של הבן שלו, אך השאלה הזאת מתגמדת לעומת הפרטים שהוא הספיק לחשוף עד שחסמו לו את החשבון. לפי המידע, Vice City אכן העיר המרכזית של המשחק, והשטח שלה יהיה גדול פי שתיים מלוס סנטוס של GTA 5. בנוסף, יהיו עוד שתי ערים גדולות ועוד ארבעה ערים בינוניות כשהמפה מסודרת עם אגם גדול בערך באמצע. החשבון הוסיף ש"הדלפת המפה" הייתה אמיתית, אך לא ציין מספיק פרטים כדי שנוכל לצמצם את כל המפות ש"דלפו". הגרסה הכי קרובה למתואר על פיו היא הגרסה שהסתמכה על חשבון פינטרסט של עובד כביכול של רוקסטאר, בו הועלתה תמונה של ברושור ללונה פארק שאמור להיות במשחק, עם ציור של המפה הכוללת של האזורים. 

הסרטון עצמו בקושי הראה משהו מעניין, אך כבר מספר חשבונות באינטרנט הצליחו להתאים ביניינים בו להדלפת הסרטונים הישנה. לבסוף, טען החשבון שמדובר בגרסה מספטמבר 2023, כך שיכול להיות שהמשחק עוד ישתנה עד שיגיע לידיים שלנו.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י