הרשמה

מתחמם: חלון ההשקה של GTA 6 ככל הנראה נחשף

ויכול להיות שאנחנו כבר מרחק של פחות משנה ממנו

קרוב לעין, קרוב ללב

סדרת GTA לא צריכה שום הקדמה, גם אם כבר עשור (!!!) היא לא זכתה לשום כותר חדש. סדרת הענק של Rockstar מיקמה את המפתחת ואת המפיצה Take-Two בראש תחום הגיימינג מבחינת רווחים - וכעת על פי צפי רווחים של המפיצה אנחנו יכולים לשים את האצבע על מתי בדיוק היא מתכוונת להוציא את המשחק המצופה ביותר אי פעם ככל הנראה - GTA 6.

המפיצה מצפה בשנה הפיננסית של 2025, שנערכת בין אפריל 2024 ועד מרץ 2025, להוציא כמה כותרים שוברי שגרה שידחפו אותה לרווחים של מעל 8 מיליארד דולר. המשחק היחיד שיכול להתאים לצפי הרווחים הזה, במידה שההנהלה מחוברת למציאות כמובן, הוא כותר חדש בסדרת GTA. החברה צופה שהרווחים ימשיכו לשנה הפיננסית של 2026, כך שאמנם קל לשער שהמשחק יימכר כמו לחמניות חמות למשך זמן ממושך - אבל לא היינו שמים את הכסף שלנו שכרגע המפיצה מתכוונת לשחרר אותו בתחילת השנה הפיננסית של 2024.

למרות שכבר בהדלפות היה אפשר לראות שהמשחק במצב די טוב, ההימור הכי בטוח לדעתנו יהיה בסתיו בין ספטמבר של 2024 לפברואר של 2025, עם דגש על סוף 2024 כדי שהמשחק אכן יוכל להגיע לרווחים שהחברה מצפה להם. מתרגשים לקראת המשחק? מתי חושבים שהוא יחשף? אולי באירוע של סוני בשבוע הבא? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י