הרשמה

שחקני GTA Online חושבים שהם יודעים מתי GTA 6 יוצא, ויש להם הוכחות

האם כל הזמן הזה תאריך היה לנו *מילולית* מתחת לאף?

רק עוד יום לגלות, בערך

בעוד יום הטריילר הראשון ל-GTA 6 יצא, ויעשה המון המון רעש, אבל צריך להגיד שהוא רק עוד תחנה בדרך. רכבת ההייפ למשחק הבא של Rockstar יצאה לדרך כבר לפני שנים, ותסתיים רק כשהמשחק יושק במה שקל מאוד להגיד שתהיה ההשקה הגדולה ביותר בהסטוריה. תאריך יציאה עוד אין, וכנראה גם לא יהיה מחר, אבל שחקני GTA Online, מצב האונליין של GTA V, בטוחים שרוקסטאר כבר רמזה להם מתי המשחק יוצא ולמען האמת זה לא נשמע כל כך מופרך.

בהרחבה למשחק בשם San Andreas Mercenaries, שיצאה בחודש יוני האחרון, התווספה חולצה מוזרה בשם "???" מלאה במספרים וסמלים לא ברורים. פענוח של המספרים הוביל למשפט "One day will reveal all" ורגע אחרי שקהילת המשחק פענחה אותו - רוקסטאר הורידו את החולצה מהחנויות. כמעט חצי שנה ניסו בקהילת המשחק להבין למה החולצה קשורה, כשהתיאוריות המרכזיות טענו שמדובר בהרחבת חג ליל כל הקדושים מפוארת או קשורה איכשהו ל-GTA 6. ליל כל הקדושים עבר, והקהילה נשארה עם סימני שאלה עד ליום שישי האחרון. כזכור, רוקסטאר הכריזו כי הטריילר הראשון להמשך המצופה יגיע ב-5 בדצמבר ולמתקדמים אפילו הוסיפו את השעה תשע בבוקר בחוף המזרחי (ארבע בצהריים שעון ישראל). קהילת המשחק גילתה ששורת מספרים על החולצה עומדת 1 ל-1 עם התאריך והשעה של הטריילר בדרך הנהוגה לכתוב באמריקה (החודש לפני היום) - "1252309". מכאן, הדרך למצוא עוד תאריך בצורה הזאת הייתה קצרה, ורצף המספרים היחיד שמתאים לזה הוא "040125" - האחד באפריל 2025.

אין דבר שיותר צועק רוקסטאר מלהוציא את GTA 6 בראשון באפריל, ואם להגיד את האמת התאריך יסביר באופן ברור למה Take Two שינו את צפי הרווחים לשנים הפיננסיות 25 ו-26 ככה שיש סיכוי לא רע שכל התיאוריה הזאת תתגלה כאמיתית, ושתשובה לשאלת תאריך היציאה של המשחק הייתה נמצאת לנו כל הזמן מתחת לאף, מילולית.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י