הרשמה

כל מה שצריך לדעת לקראת הטריילר של GTA 6 בחודש הבא

הטריילר של הכותר החדש בסדרת משחקי המחשב המדוברת ביותר בהסטוריה יגיע בחודש הבא, סידרנו לכם מתי הוא כנראה יגיע, מתי המשחק בערך יצא ומה אפשר לצפות שיהיה בו

יש סיבה למסיבה

לא צריך לאסוף או להזכיר נתונים כדי להוכיח שהטריילר של GTA 6 העומד לצאת בתחילת חודש דצמבר עומד לעשות רעש ענק ברשתות החברתיות. לכן, גם לא נתעסק בזה ונצלול ישר למה שמעניין - מתי נראה אותו, מה הוא יכיל ואולי הכי חשוב - מתי המשחק יצא?

מתי הטריילר יצא?

כעקרון שום דבר לא מבטיח באיזה יום בדצמבר הטריילר יצא, וכמובן שדברים יכולים להשתנות תמיד בהתאם לאירועים בעולם, אך אפשר להגיע להשערה מסויימת על פי האופן שבו המשחק הוכרז. דווקא בסדרת ציוצים שהתעסקה בראש ובראשונה בחגיגות ה-25 שנה ל-Rockstar Games שיתקיימו בחודש הבא ואפילו נחתמו על ידי אחד ממקימי החברה סאם האוזר (Sam Hauser), בחרה רוקסטאר להחביא במשפט את ההכרזה. למרות שלא מדובר בחברה מחושבת כמו Remedy לצורך העניין, לרוקסטאר כן יש עבר בהכרזות יצירתיות כמו האתר עם הסמל V ל-GTA הקודם וההחלפה של תמונת הקאבר בחשבונות הרשמיים שלהם ברשתות החברתיות לאדום לפני ההכרזה על Red Dead Redemption 2. שילוב של השניים גורמים לנו להאמין שרוקסטאר יעדיפו יום משמעותי לחברה מאשר להופיע בטקס ה-Game Awards או לבחור יום שרירותי אחר, ולכן בדקנו מתי מציינים בחברה את יום הקמתה. בפעם שעברה שציינו ברוקטסאר חגיגות עגולות (חגיגות ה-20) הם סימנו את ה10 לחודש, ולכן גם הכסף שלנו עליו. מבחינת שעה, רוקסטאר באופן תמידי עובדת לפי פתיחת המסחר בבורסה שקוראת בשעון חורף בישראל בשעה 15:00 בצהריים. תבדקו אותנו בעשירי בשלוש?

מה הוא יכיל?

טריילרים ראשונים של רוקסטאר הם מינימלים בלשון המעטה. כולם כולל כולם שמים דגש על המקום בו יתרחש המשחק, מוזיקה קלאסית ברקע, קריינות שרומזת מעט מאוד על עלילת המשחק והצגה של מכניקות משחקיות חדשות כמו המטוס האייקוני בסוף הטריילר של GTA 5. למעשה, פרט ל-RDR הראשון בו השם ג'ון מרסטון נאמר, שום טריילר לא הציג לנו את השם של הדמות הראשית, ונע בין הופעה ברורה של ניקו בחשיפת GTA 4, רמיזה לכיוון מייקל בחשיפה של 5 וכלום ושום דבר ב-RDR 2 כך שלא היינו בונים על להבין מה יהיה סיפור המשחק - אך ברור לכולם שהסיפור כאן שונה. רוקסטאר לא עומדים להתכחש להדלפת הענק שהתרחשה בשנה שעברה, שחשפה את כל הדברים שבדרך כלל הטריילר הראשון חושף והרבה - הרבה יותר. אנחנו כבר יודעים שהמשחק יתרחש ב-Vice city, המקבילה של הסדרה למיאמי, אנחנו יודעים שלמשחק יהיו שני דמויות מרכזיות בשם ג'ייסון ולוסיה ואנחנו אפילו יודעים מי ידבב אותם כבר (את ג'ייסון ידבב לכאורה Bryan Zampella). עם זאת - לא היינו בונים על טריילר ארוך עם חשיפת משחקיות מאסיבית ומעבר על מה המשחק יכיל, אלא על משהו בכיוון הטריילר ל-RDR הראשון רק ארוך יותר. 

מתי המשחק יצא?

כאן כבר לא מדובר בספקולציות, אלא בעובדות קבועות בשטח. Take-Two מפיצת המשחק עדכנו את צפי הרווחים שלהם לשנה הפיננסית הבאה וטענו כי הקפיצה ברווחים לה הם צפו ברבעים השלישי או הרביעי שלה תגיע בסופו של דבר כבר בשנה שאחריה. בשורה התחתונה זה אומר שהמשחק נדחה באופן פנימי, ואם היה ברור לפי הצהרות העבר של החברה שהוא יגיע בחודשים אוקטובר 2024 עד פברואר 2025, כעת הוא כמעט בוודאות יגיע רק אחרי מרץ 2025. כמו שבטח כבר שמתם לב, רוקסטאר משתמשים בדחיות כמעט כמו אלמנט שיווקי כבר, ולכן גם הפעם אנו צופים הכרזה על חלון יציאה שידחה. עם צפי הרווחים הקודם יסתדר, סביר יותר שהמשחק יגיע בחלון יציאה של אביב 2025 שידחה לקיץ ואולי אפילו לספטמבר - 12 שנים לאחר ש-GTA V הושק.

למרות שברור לכולם שהמשחק עוד רחוק מיציאה, קשה לעצור את ההתרגשות. רוקסטאר נמצאים ברצף משוגע לחלוטין של משחקי ענק מאז GTA 4, שכולם, כולל הקטנים יותר - ברמה הגבוהה ביותר. אנחנו לא יכולים לחכות כבר לטריילר, ואל תופתעו אם נמשיך לכתוב כאלה כתבות הרחבה על המשחק עד ליציאתו. ומה ההימור שלכם? באיזה יום נראה את הטריילר? כתבו לנו בתגובות.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:28 22.11.2023 | מנחם מנחם (אורח)

    הימור שלי שהוא ייצא בסוף 2024

  2. 2

       | פורסם ע"י