הרשמה

"זמן השלמות" - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש דצמבר

הכתבה הפותחת את חודש הסיכומים של Vgames כאן! בואו לקרוא על המשחקים הגדולים של חודש דצמבר!

חודש יחסית שקט, אבל עם השקה מאוד רצינית של Ubisoft שתקסום להרבה מעריצי העולם הכחול של Avatar

טוב, זאת הייתה שנה יחסית מטורפת מבחינת גיימינג. הייתי שמח אם היא הייתה נשארת רגועה גם בגזרות אחרות, אבל לא הייתה לנו באמת ברירה במובן הזה. בכל מקרה, הגענו לסוף השנה ושנייה לפני שנתחיל עם כתבות סוף השנה, בואו נעבור על רשימת המשחקים המעניינים ביותר של חודש דצמבר, החודש האחרון לפני המעבר לשנת 2024 ובתקווה, המשחקים הטובים שיגיעו איתה. אני מזהיר מראש - הרשימה לא גדולה או מרשימה במיוחד, אז אתם בהחלט יכולים לנצל את החודש הזה להשלמות של משחקים שהשארתם בצד.

Dragon Quest Monsters: The Dark Prince - Nintendo Switch

המשחק הבא בסדרת משחקי הספין-אוף של Dragon Quest מגיע אלינו החודש. The Dark Prince יוצא ממש היום ומביא איתו את סדרת המשחקים ל-Nintendo Switch, כשאתם תשחקו עם Psaro, לוחם שלצערו לא באמת יכול להילחם נגד מפלצות כי הוא לא מסוגל לפגוע בכל יצור עם דם של מפלצת. אז מה עושים כשאי אפשר להילחם במפלצות ישירות? אוספים מפלצות! הדמות הראשית שלנו תאסוף מפלצות, תאמן אותם ותשלב ביניהם כדי ליצור מפלצות חזקות יותר. מהטריילר אפשר לראות שבנוסף לדמויות החדשות, גם גיבורים ממשחקים קודמים כנראה יופיעו במשחק, אז מעריצי Dragon Quest יכולים לצפות למשחק הזה.

המשחק צפוי לצאת ב-1 בדצמבר.

SteamWorld Build - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC, Nintendo Switch

טוב אז היה לנו אקשן, היה לנו טקטיקה והיה לנו תפקידים - הגיע הזמן שנגיע למשחקי סים ואסטרטגיה, לא? SteamWorld Build הוא המשחק הבא בסדרת משחקי SteamWorld כשהפעם אנחנו נבנה עיירה שתאפשר לנו ללכת ולחקור מכרות בעזרת התושבים שלנו. כן כן - זה שילוב בין משחק בניית עיר, למשחק אסטרטגיה ומשחק חקר מבוכים. שחקנים שיהיו מוכנים להתחיל את המסע הזה צפוים לקבל מנה גדושה של ניהול, עולם סטים-פאנקי חמוד מאוד ואם להיות כן - גם גרפיקה דיי נהדרת. יש למה לחכות, לפי דעתי.

המשחק צפוי לצאת ב-1 בדצמבר, יגיע ביום השקתו ל-Xbox Game Pass.

Sonic Dream Team - iOS

עוד משחק סוניק חדש מגיע אלינו השנה, כי מסתבר שששלושה בשנה זה פשוט לא מספיק (אני מקווה שלא שכחתם מבדיחת ה-1 באפריל של Sega השנה). הפעם מדובר במשחק מובייל בו סוניק וחבריו יצטרכו לעצור את דר. אגמן שמצא כוח חדש שיכול לגרום לחלומות שלו להפוך למציאות. סוניק לא יכול לתת לזה לקרות כמובן והוא ינוע במהירות הקול ברחבי החלומות של אגמן במטרה לנצח אותו. אם להיות כן, זה נראה כמו משחק מעריצים שיצא משליטה, במובן הכי טוב שיכול להיות. אני לא מאמין שאני אומר את זה, אבל אולי הגיע הזמן להוציא את ה-iPad מהמגירה ולבדוק את המשחק הזה. אני לא יכול לומר לא לטריילר עם מוזיקה מ-Tee Lopes וג'וני אטמה.

המשחק צפוי לצאת ב-5 בדצמבר.

Born of Bread - PS5, Xbox Series X|S, PC, Nintendo Switch

מאוד קשה לי להתעלם ממשחקים שכבר מהטריילר שלהם אפשר לראות שהם מפוצצים בצ'ארם ובכיף. Born of Bread הוא משחק תפקידים בצקי במיוחד (בגילם הייתי הרבה יותר בצקי, אבל בסדר), שלוקח את הסגנון האמנותי של Paper Mario כדי לספר את הסיפור של לואוף, אחת מחתיכות הבצק המקסימות שתראו. המשחק נראה פשוט מדהים בעיניי, כשמהדמו ששיחקתי לא יכלתי להתעלם מהחיוך שהמשחק העלה לי כתוצאה מההומור הילדותי שלו, שבירת הקיר הרביעי והגרפיקה המקסימה. אני באמת מפציר בכם להוריד את הדמו ולנסות את המשחק, אני אקנה אותו בוודאות, אז מקווה שגם תהייה לכם ביקורת לקרוא עליו.

המשחק צפוי לצאת ב-5 בדצמבר.

Kingpin: Reloaded - PC

המשחק האחרון שעונה לקטגוריה של "כאן רק כי שמואל רוצה שזה יהיה כאן" לשנת 2023. אלו מכם שחולקים את בעיות הברכיים שלי ואת העייפות המתמדת שמתלווה למעבר של גיל 30, אולי זוכרים משחק PC בשם Kingpin. משחק היריות הזה היה מאוד משעשע והציג לנו חיים בעיר שכמעט כולה מורכבת נטו מפושעים ומאלמנטים של פשע, כשהדמות שלנו רק מחפשת נקמה על מה שהבוס העליון של העיר, ה-Kingpin, עשה לה בתחילת המשחק. לפני כמה שנים 3D Realms התחילה לעבוד על רימאסטר למשחק והתוצאה... לא נראית משהו.

וזה גם למה המשחק הזה נמצא ברשימה - יש משחקים שלא באמת צריך לחדש ולא באמת צריך להחזיר, כשאם אתם מחליטים להחזיר את המשחקים האלה לחיים, תעשו לי טובה ותשקיעו קצת כדי לגרום לי לרצות ולקנות את המשחק הזה שלכם. בואו נקווה שאני טועה, אבל גם אם אני צודק - לפחות הטריילר היה מצחיק.

המשחק צפוי לצאת ב-5 בדצמבר.

Arizona Sunshine II - VR (PS VR2, Quest 2, Quest 3)

משחקי זומבים סבלו ועדיין סובלים מעודף רצינות לפעמים. שלא תטעו - יש מקום של כבוד למשחקים כמו Resident Evil או The Walking Dead (לא מה שיצא לאחרונה, מה שזה לא יהיה), אבל לפעמים אנחנו צריכים קצת צחוקים כמו Dead Rising (הראשונים), Dead Island 2 ועכשיו, גם Arizona Sunshine II. אני לא יודע כמה הוא עומד להישען על האלמנט המצחיק כמו שהטריילרים מרמזים, אבל זה כיף לראות משחק זומבים שמחליט לנסות ולהיות... כיף, לשם שינוי. תוסיפו לכך אלמנט Co-op ואפשרות לשלוט בכלב בזמן שאתם חותכים ויורים בהרים של זומבים, ואתם מקבלים יופי של משחק VR שאתם יכולים לנסות.

המשחק צפוי לצאת ב-7 בדצמבר.

Avatar: Frontiers of Pandora - PS5, Xbox Series X|S, PC

טוב נסיים עם המשחק הגדול ביותר של החודש ובאופן משעשע גם הגדולים ביותר השנה. Ubisoft נלחמת כיום מלחמה קיומית, לא פחות. החברה הצרפתית ספגה כמה מפלות עם כמה משחקים פחות טובים בשנים האחרונות, והתדמית שלה נפגעה בצורה מאוד חריפה. שנת 2023 הייתה שנה סולידית עבור החברה עם משחקים כמו Assassin's Creed Mirage ו-The Crew החדש. עכשיו, Avatar מגיע כדי לסגור את הסרייה הזו.

המשחק החדש ודיי מרהיב של החברה מפותח על ידי Massive Entertainment שבבעלותם וזה נראה שהחברה הלכה על המודל של Far Cry רק בעולם של פנדורה (ספציפית אזור חדש ולא מוכר של העולם שזה מרתק האמת). המשחק נראה נהדר ומרהיב ואם להיות כן אני דיי מתרגש לנסות אותו כשהוא ייצא החודש, בתור חובב של משחקי Far Cry והרפתקה.

המשחק צפוי לצאת ב-7 בדצמבר.

אני יודע, אני יודע, רשימה מאוד קצרה, אבל לאלו מכם שרוצים עוד כמה משחקים קטנים יותר, הנה כמה משחקים מעניינים נוספים שאתם יכולים לבדוק החודש:

  • המשחק Disney Dreamlight Valley יוצא מ-Early Access בצורה רשמית ב-3 בדצמבר.
  • משחק התפקידים Final Fantasy VII: Ever Crisis מגיע ל-PC ב-7 בדצמבר.
  • Resident Evil 4 מגיע ל-iOS ב-20 בדצמבר אז תכניסו את האייפונים שלכם למקפיא כבר מעכשיו כדי להתכונן.
  • היוצרים של משחק הלחימה Granblue Fantasy Versus: Rising עשו לי קטע והמשחק יוצא ב-14 בדצמבר.

זהו! עד כאן רשימת משחקי החודש האחרון של 2023! כרגיל, זוהי גם הכתבה הפותחת את חודש הסיכומים הגדול של Vgames: רשימת משחקי השנה לפי ציוני ביקורות, רשימת פסקולי השנה שלי (מוזמנים לנחש מי הגיע למקום הראשון), רשימת הפתעות השנה וכמובן, הסיכום הגדול של צוות Vgames, בוא נציג לכם את הפתעות השנה של הצוות, אכזבות השנה וכמובן - משחקי השנה שלנו!

תתכוננו לעוד הפתעות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:25 02.12.2023 | שלום שלום (אורח)

    מבחינתי המשחק הכי חשוב שיוצא החודש זה Rogue Trader: Warhammer 40000 הוא נראה ממש מוצלח.

  2. 2

       | פורסם ע"י