הרשמה

כל ההכרזות מ-Xbox Partner Preview מרץ 2024!

הענק הירוק מארה"ב מביא לנו אירוע פרטנרים משלו (וד"ש לנינטנדו). בואו לקרוא מה הוכרז שם!

הכפור של Frostpunk חוזר, Stalker חוזר ל-Xbox ו-The Alters פשוט הפתיע עם טריילר הכרזה נהדר

Xbox החליטה שלא הספיק לה אירוע משלה והיא עושה "נינטנדו": תצוגה של משחקים צד ג' שצפוים להגיע לפלטפורמות שלה בתקופה הקרובה! בואו נראה מה היה לנו באירוע שארך כ-30 דקות והביא לנו טריילרים ללא מעט משחקים!

Unknown 9: Awakening

האירוע התחיל עם הכרזה מאוד מעניינת: טריילר חדש ל-Unknown 9: Awakening, המשחק של Reflector ו-Bandai Namco. משחק האקשן החדש יגיע אלינו בקיץ הקרוב וישלב מכניקת השתלטות על אויבים א-לה Super Mario Odyssey. המשחק נראה דיי מעניין, לא אשקר.

Slight of Hand

האירוע המשיך עם הכרזה על Slight of Hand, משחק התגנבות חדש שיגיע ל-Xbox Game Pass.

The Alters

משחק חדש בשם The Alters הוכרז והוא נראה... וואו. משחק ההרפתקה החדש מתמקד בשתי מכניקות מרכזיות: בניית בסיס ושימוש בחומר בשם ראפידיום כדי ליצור גרסאות חדשות של השחקן כדי לפתור בעיות מולטי-טאסקינג בבסיס כדי להימנע מאור השמש שיהרוג את השחקן. הרעיון של המשחק נראה ממש מגניב - ביחוד הריבים בין השחקן לבין גרסאות שונות שלו. המשחק יגיע ל-Game Pass.

Creatures of AVA

משחק ההרפתקה Creatures of AVA שישים אתכם בנעליה של המצילה של העולם שלה (ומאוד מחוברת לטבע) יגיע השנה לפלטפורמות ה-Xbox ול-Game Pass.

Roblox + Chucky

הבובה הרצחנית מגיעה למוד ההישרדות Roblox: Griefville בהרחבה שתהייה זמינה להורדה כבר היום.

The Sinking City 2

עוד הפתעה באירוע! משחק המשך ל-The Sinking City 2 הוכרז. הטריילר היה סינמטי כולו והתמקד בעיקר במסתורין שסובב את הדמות הראשית. המשחק צפוי להגיע ב-2025.

Final Fantasy XIV

משחק ה-MMO המגה-פופולרי הגיע ל-Xbox לאחרונה בגרסת Open Beta ועכשיו יש לנו תאריך יציאה לגרסה המלאה: ה-21 במרץ. ה-Starter Pack של המשחק יהיה זמין למנויי Xbox Game Pass בתאריכים הללו.

Stalker Legends of the Zone Trilogy

בדיוק כמו שהשמועות הבטיחו: Stalker: Shadow of Chornobyl, Stalker: Clear Sky ו-Stalker: Call of Prypiat, כולם מקבלים רימאסטר שמגיע היום ל-Xbox! בדיוק בזמן כדי להכין את מעריצי Xbox למשחק השני שצפוי לצאת השנה.

Monster Jam Showdown

משחק מירוצי Monster Trucks הוכרז והוא יכיל מירוצים רגילים וגם אתגרי טריקים בזירות. המשחק שם דגש מאוד גדול על ארקיידיות וניקוד והוא יגיע השנה ל-Xbox.

Persona 3 Reload: Episode Aigis

זה היה דיי ברור, אבל הנה היא מגיעה: ההרחבה ששמה דגש על הרובוטית הנהדרת של Persona 3 מגיעה אלינו בספטמבר ותשלים את הסיפור של המשחק. ההכרזה היותר מפתיעה נעוצה בעובדה שמדובר ב-Expansion Pass כשההרחבה הזו היא החלק השלישי בה. שני החלקים הראשונים שיגיעו בחודשים הקרובים יכילו אפשרויות מוזיקה נוספות מ-Persona 5 ו-Persona 4 ותלבושות חדשות.

The First Berserker: Khazan

משחק האקשן הפלאשי במיוחד קיבל טריילר משחקיות חדש שמראה לנו איך משחק סולז היה נראה אם לדמות שלנו היה ביטחון יותר גבוה ויכולות של אל מלחמה מטורף. המשחק צפוי להגיע ל-Xbox Series X|S - עוד אין תאריך או חלון יציאה.

Tales of Kenzera: Zau

משחק ה-Metroidvania החדש מבית EA מגיע ב-23 באפריל. המשחק שעוקב אחרי המיתולוגיה האפרקאית הוכרז בטקס פרסי הגיימינג לשנת 2023 ובעוד שאני לא מתרגש אליו במיוחד, בואו נגיד את האמת: Prince of Persia החדש הוכיח לנו שמדובר בז'אנר עם הרבה פוטנציאל.

Frostpunk 2

עוד הכרזה נהדרת: משחק ההמשך לסנסצית ה-RTS\ניהול עיר משנת 2018 קיבל טריילר משחקיות רחב ודיי מרהיב שהציג כמה התפתחתות הייתה ברמה הגרפית בין שני המשחקים. הפרזנטציה מרהיבה והמשחק צפוי להגיע ב-25 ביולי ל-PC Game Pass!

Kunitsu-Gami Path of the Goddess

טריילר משחקיות רחב הוצג לנו עבור משחק האקשן החדש של Capcom. הטריילר שם דגש על שני החלקים המרכזיים של המשחק: שעות היום בהם תציבו את ההגנות שלכם ותצילו כמה שיותר תושבים מהכפר והלילה, בו תילחמו עם שדים שיגיעו לתקוף את הכפר שלכם. הטריילר אפילו הראה לנו בוס. המשחק צפוי להגיע השנה ל-Game Pass.

זהו! לדעתי זה היה יופי של אירוע של Xbox ששם דגש על המשחקים שעומדים להגיע לפלטפורמות שלהם. מה אתם חשבתם על האירוע? אשמח לקרוא את התגובות שלכם!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י