הרשמה

טרילוגיית משחקי FFVII Remake תישאר אקסקלוסיבית ל-PlayStation בקונסולות

בחרו במאטריה הכחולה

המשחקים בוודאות לא יגיעו ל-Xbox או ל-Switch, אבל ה-PC עדיין במשחק

דיווח חדש של The Washington Post סותם את הגולל על חרושת שמועות שאפפה את משחקי Final Fantasy VII Remake: כריסטיאן סוונסון, מנהל מחלקת צד ב' וג' של SIE (קיצור של Sony Interactive Entertainment), דיבר על החשיבות של טרילוגיית משחקי Final Fantasy VII Remake כחוויה שניתן לחוות רק על ה-PlayStation.

"Final Fantasy תמיד הייתה אחד מעמודי הטווח של קונסולות PlayStation", אמר סוונסון, "ו-Square Enix היא אחת מהטובות בתעשייה בכל הקשור לעלייה על כל הציפיות המוגזמות של המעריצים שלה ולהראות מה באמת ניתן לעשות עם החומרה של הקונסולות שלנו". הוא עוד הוסיף כי הרעיון של אקסקלוסיביות לקונסולת ה-PlayStation "הייתה משהו ששני הצדדים שאפו אליו כשהפרויקט הזה התחיל לנוע".

ההכרזה הזו אומרת שני דברים: הראשון הוא שאפשר לסתום את הגולל על השמועות שהמשחק צפוי להגיע ל-Xbox, או חשוב מכך: לקונסולה הבאה של נינטנדו. המשחק הקודם, המשחק הנוכחי בטרילוגיה והמשחק הבא (שאף אחד לא יודע מתי הוא ייצא) בוודאות לא יגיעו אליהן. הדבר השני הוא שהדגש הזה על "אקסקלוסיביות לקונסולות" כנראה אומר את מה שכולנו ידענו בלב: המשחקים צפויים להגיע גם למחשב האישי באיזשהו שלב.

את Final Fantasy VII Remake סיקרתי ב-2020, כשאני מחשיב אותו לאחד המשחקים האהובים עליי בכל הזמנים - הוא עשה את כל מה שאני מצפה מרימייק ויותר מזה. מוזמנים לקרוא את הביקורת כאן בקישור. לגבי הביקורת ל-Final Fantasy VII Rebirth שהגיע אלינו בשבוע שעבר?

...בואו נגיד שזאת הולכת להיות ביקורת מרגשת.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י