הרשמה

החשיבות של DLSS ב-Tekken 8 + חלוקה של קוד של המשחק ל-PC!

שמואל מדבר על קצת על החשיבות של DLSS במשחק כמו Tekken 8 ועל הדרך - גם נותנים לכם סיכוי לקבל קוד של המשחק!

מגוון רחב של כרטיסי מסך של Nvidia יכולים לשחק ב-Tekken 8 ב-60 פריימים לשנייה מבלי להתפשר יותר מדי על איכות תמונה

בשיתוף עם Nvidia

בתחילת השנה זכינו לצפות במה שאני חושב שהוא השיא של חזרת משחקי הלחימה לקדמת הבמה. אחרי Street Fighter 6 הנהדר, הגיע אלינו Tekken 8 והפיל אותי ועוד רבים אחרים מהרגליים. מהגרפיקה הנהדרת, המשחקיות המהודקת ומצבי המשחק הרבים, זה באמת משחק פנטסטי. יצא לי לשחק את המשחק על ה-PS5 וה-PC ובעוד שאני מאוד אוהב את גרסאות הקונסולות השונות, אני חושב שגרסת ה-PC היא הגרסה הטובה ביותר של המשחק. גם בגלל העובדה שאני יכול לחבר אליו יותר שלטי ארקייד תואמים, אבל גם בזכות אופציות הגרפיקה המרובות שלו ובפרט אופציות ה-Upscaling שלו.

מאז הכניסה של ה-DLSS לחיינו אי שם בגרסת ה-RTX 20XX של Nvidia, אני לא מפסיק להלל ולשבח את הטכנולוגיה הזו. היכולת להוריד קצת מהשחקן את העול הכי גדול על הכרטיס הגרפי (יצירה של פיקסלים על המסך ברזולוציות גבוהות) מאפשרת גם לשחקנים עם כרטיסי מסך מלפני שני דורות כמו ה-RTX 2060 להריץ משחק שיצא ב-2024 ולשלב בין איכות תמונה טובה לבין ביצועים טובים - דבר מאוד חשוב במשחק כמו Tekken שפשוט דורש משחק ב-60 פריימים לשנייה, אחרת אף אחד מהצדדים לא ייהנה ממנו. הטכנולוגיה הזו רק המשיכה והתפתחה עם השנים, כשבעוד ש-Tekken 8 מיישם את DLSS 2.0 הנהדר, הייתי שמח לראות גם את DLSS 3.0 והשיפורים שלו במשחקים עתידיים.

היכולת הזאת לשחק את המשחק על מגוון רחב של מחשבים הוביל אותנו בשיתוף עם Nvidia לחלק לכם קוד של המשחק במתנה למחשב האישי! כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לשתף את הפוסט של הכתבה שעלה בפייסבוק שלנו ולכתוב לנו שם בתגובה מי הדמות האהובה עליכם ביותר בסדרת משחקי Tekken, יחד עם כרטיס המסך שלכם מבית Nvidia! בין המגיבים נבחר באקראי מגיב/ה שיקבל קוד להורדה של Tekken 8 ב-Steam!

הזוכה ייבחר בסוף השבוע הזה, ה-14 במרץ - מוזמנים להשתתף!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י