הרשמה

פלטפורמת Steam מציגה מערכת שיתוף משחקים משופרת

אין כמו משפחה

גם Steam רוצה לפרק משפחות על ידי עדכון חדש שמאפשר לחלק את החשבון שלך עם כולם

עדכון חדש ל-Steam מאפשר לשחקנים לחלוק את המשחקים שלהם עם המשפחה באמצעות מערכת חדשה בשם Steam Families. עם המערכת הזו, כל שחקן יכול ליצור קבוצה של המשפחה הקרובה אליו עם עד שישה חברים (או אשכרה משפחה) ולחלוק איתם את המשחקים שרכש במאמץ רב. אין דבר יותר מקסים מלתת לזוגתך או הוריך לשחק במקומך ולהשאיר אותך לשטוף כלים או לצפות בהם משחקים.

כמובן שאי אפשר לשחק במקביל באותו משחק. כלומר, אם חשקה נפשכם להעביר זמן איכות זוגי בהשמדת חרקי ענק ב Helldivers 2, או לחילופין לקיים יחסים וירטואלים עם אחרים ב-Baldur's Gate 3, את זה לא תוכלו לעשות. כאמור, האפשרות היחידה היא לתת לעוד חמישה אנשים לתפוס לכם לא רק את המחשב, אלא גם את המשחק ולשלוח אתכם לצאת החוצה לגעת בדשא. היישום החדש ניתן לביטול על ידי המשתמשים או החברות שיכולות לבחור שלא לאפשר אותו במשחק שלהם. כרגע כבר חברים ברשימה משחקים כמו Helldivers 2, Balatro, Cyberpunk 2077, Elden Ring, Hogwarts Legacy ועוד.

אם זה נשמע טוב מכדי להיות אמיתי, הנה הלינק ל-FAQ של המודל החדש. למשל, אפשר לעזוב את המשפחה, אבל אז חייבים לחכות שנה עד שמצטרפים לרשימה חדשה. כל אחד יכול לשחק כל משחק למעט הגבלות שאפשר לשים על ילדים. אפשר להעיף חברי משפחה, כדי שיהיה על מה לדבר בסדר הפסח הקרוב, ואם דוד שלך קילל איזה שחקן בצ'אט, אז כולם מקבלים באן כדי שתוכלו לחשוב ולהרהר על הבחירות שלכם בחיים. היישום החדש כרגע בבטא וצפוי להחליף את Family Sharing בקרוב.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י