הרשמה

האם Star Citizen יושק במלואו בשנת 2024?

החלל מעולם לא היה קרוב יותר

משחק החלל השאפתני ביותר מתקרב לשחרור?

סימולטור החלל Star Citizen הוא אולי אחד מהפרוייקטים השאפתניים בעולם המשחקים. עם גיבוי של למעלה מ-600 מיליון דולר מהשחקנים עצמם, ולמעלה מעשר שנות פיתוח, Star Citizen כנראה קרוב לשחרור. במכתב מהיושב ראש, סיפר כריס רוברטס (Chris Roberts) כי המשחק מתקרב לקראת שחרור גרסה 1.0 לאור ההצלחות האחרונות בטכנולוגיית השרתים של החברה. בגדול, השרתים במשחק מתקשרים אחד עם השני בצורה חלקה ומעבר בין השרתים נעשה בצורה חלקה ולא מורגשת. זה מאפשר לשרתים לאכלס יותר אנשים ולשמור יותר מידע. כל זה מאפשר למשחק לפעול חלק יותר, להכיל כמויות אדירות של אנשים באותו עולם ובמקביל לנהל את כל מה שקורה ביקום המשחק במקביל וללא השהיות. רוברטס כמובן ציין שהמשחק לא יפסיק לקבל עדכונים וימשיכו לעבוד עליו, לשפר אותו ולהוסיף תוכן.

זוהי נקודת ציון חשובה בתולדות המשחק מכיוון שהיא מייצגת את מה שהחברה רצתה להשיג מאז ומעולם. ביקום החדש של Star Citizen כל פריט מידע יישמר. כל אסטרואיד שמתפוצץ, כל חללית שמתרסקת לחתיכות וכל פחית שתיה שנזרקת לרחוב יירשמו וישמרו בשרתים. זה יהפוך את המשחק לעקבי, כלומר שכל המידע על המעשים של השחקנים לא מתאפס. בנוסף, המעבר בין השרתים יתרחש ללא הפרעה וללא מסכי טעינה (כמעט) ויאפשר לשרתים לעזור אחד לשני באיכלוס נתונים. כלומר קרב חלליות של 300 שחקנים יקבל עזרה משרתים נוספים שבהם כרגע לא קורה כלום. זו חתיכת טכנולוגיה שחשובה מאוד לעולמות המשחקים מרובי המשתתפים. בנוסף, העדכונים הקרובים למשחק מכילים המון שינויים ועדכונים שמראים התקדמות אדירה בעיצוב ובפיתוח של המשחק.

כל זה קורה אחרי שהמשחק לשחקן היחיד Squadron 42 גם אמור לצאת בקרוב, אחרי שהחברה הכריזה שהיא סיימה את הפיתוח שלו ועוברת לשלב הליטוש. יתכן אפילו שעוד השנה נראה את אחד המשחקים האלה יוצאים לאור, חובבי החלל בהחלט יכולים להתחיל להתרגש.

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:43 23.03.2024 | אביעד אביעד (אורח)

    השנתיים האחרונות היו פשוט מטורפות מבחינת התקדמות, גם הכי סקפטיים (בינהם אני, אני באקר מ2012) הפכו לפאנבוייז...זה אשכרה קורה.

  2. 2

       | פורסם ע"י