הרשמה

מפתחת המשחק מודיעה שאין מה לחכות ל-Baldur's Gate 4

וגם לא להרחבות עבור המשחק השלישי

לפעמים החגיגה נגמרת

בין אם אתם מתחברים למשחקי תפקידים ובין אם לא, אי אפשר להתעלם מהעובדה שג'אנר משחקי ה-RPG חווה בשנים האחרונות פריחה מחודשת עם יותר ויותר משחקים שיצאו כשכל אחד מהם רק העלה את הרף בין אם זה במשחקיות מפותחת יותר, יכולת לשאוב את השחקן לתוך עולם המשחק או העומק וכמות התוכן שמוצעת. אבל Baldur's Gate 3 שיצא שנה שעברה הוא משחק שלקח את כל הפרמטרים האלה אל הקצה האפשרי. לא סתם המשחק קיבל תשבוחות מכל קהילת הגיימינג עם ציונים גבוהים מאוד כשהוא נחשב בעייני רבים למשחק ה-RPG הטוב ביותר שיצא אי פעם עם סטנדרט לא הגיוני למשחקים אחרים. ואת זה לא אני אמרתי, אלו מילים מהביקורת של אביחי על המשחק. 

בעוד ש-Baldur's Gate 3 ישאב אתכם בקלות לעשרות ואפילו מאות של שעות משחק, קהילת המעריצים כבר דורשת מהמפתחת Larian Studios לעבוד על הרחבות עבורו. במהלך כנס GDC 2024 שמתקיים בימים אלה, סוואן וינק ( Swen Vincke) מנכ"ל הסטודיו העביר הרצאה בשם "הסודות של Baldur's Gate 3". אחרי הרצאה של קצת יותר משעה, וינק הודיע שהסטודיו לא יעבוד על חבילות הרחבה ותוכן נוסף ל-Baldur's Gate 3 ושהוא גם לא יעבוד על משחק רביעי לסדרת הפנטזיה המוצלחת והאהובה. וינק אמר: "אנחנו לא חברה שנועדה ליצור DLC וחבילות הרחבה. ניסינו את זה כמה פעמים וזה נכשל בכל פעם. זה לא שווה את זה. החיים קצרים מדי והשאיפות שלנו גדולות מאוד, ל-Gustaf (שם הקוד של Baldur's Gate 3 בזמן הפיתוח) תמיד תיהיה פינה חמה בלב שלנו."

סוואן המשיך ואמר: "לנצח ניהיה גאים בזה אבל לא נמשיך עם זה. אנחנו לא הולכים לעשות הרחבות חדשות כמו שכולם מצפים מאיתנו, אנחנו לא הולכים לעשות את Baldur's Gate 4 כמו שכולם מצפים מאיתנו. אנחנו מתקדמים הלאה, אנחנו הולכים להתרחק מ-DnD ונתחיל לעשות משהו חדש. אני אומר את זה כי אנחנו מפוצצים על ידי אנשים שמצפים מאיתנו לעשות את אלה, אבל זה לא בשבילנו. אנחנו חושבים שעשינו את שלנו והגיע הזמן שלנו לעשות משהו חדש."

מה דעתכם על הכיוון של הסטודיו? מאוכזבים? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:36 24.03.2024 | רוני רוני (אורח)

    האמת הוא צודק, הסטודיו הזה הוכיח שהוא עובד אחרת , גם בפיתוח המשחק שנשאר בגרסת בטא במשך שנתיים כולל אלפי משתמשים המהווים קבוצת בקרה ושיפור של המשחק, הם יצרו משחק שלם במשך קרוב ל5-6 שנים.

  2. 2

       | פורסם ע"י