הרשמה

זמן פנוי: כמה יוצרי תוכן ישראליים שאני עוקב אחריהם ואשמח לפרגן להם

לפני העזיבה, שמואל רוצה לפרגן לכמה יוצרי תוכן שהוא צופה בהם או מאזין להם באופן דיי קבוע!

יוטיוב, טוויץ' או פודקאסטים - הנה כמה יוצרי תוכן שמגיע להם פרגון

אין כאן הרבה הקדמות: אני מסיים עם התקופה שלי ב-Vgames ממש בקרוב (חמישי ב-17:00 עולה הכתב ועומד להתפנות לי זמן פנוי עכשיו כשאני לא אצטרך לרדוף אחרי חדשות ולעבוד על ביקורות כל הזמן. הנה כמה יוצרי תוכן שאני הייתי שמח לנצל את הפלטפורמה כאן כדי לפרגן להם. אני כמובן לא אתחיל לפרט על כל מי שאני צופה בו על בסיס קבוע ולמרות שאני גם צופה ביוצרי תוכן גדולים כמו RonenGG, HardwareX או מר שיבולת לדוגמא, בחרתי להתמקד דווקא ביוצרי תוכן קטנים יותר שאני נהנה מהם וירוויחו מעוד קצת חשיפה. יאללה בואו נתחיל:

YouTube
 

inbie

לא חשבתם שאני אתחיל עם יוצרת תוכן בתחום הסימס, אה? ענבר ארוסי היא יוצרת תוכן שמגיעה מעולם הסימס ו-Stardew Valley ובנוסף להיותה בחורה א'-א', היא גם דואגת להוסיף עניין לסטרימים שלה עם אתגרים שהיא יוצרת וגישה חיובית לכל הסטרימים שלה.

לימיטד אדישן

מייקי ומאור אלעדי הם כבר חברים קרובים, אבל הם נמצאים כאן ברשימה בעיקר בגלל היכולת שלהם להיות ביקורתיים ברמה דקדקנית לגבי עיצוב משחק וגיימפליי. הסרטונים שלהם מצחיקים, הלייב השבועי שלהם "ספוילר-טוק" בו הם בוחרים נושא מרכזי לדבר עליו הוא מאוד משעשע ובכלל - אם אתם רוצים לראות אנשים מתדיינים ברמה גבוהה על גיימינג (ולפעמים לא רק), זה יופי של ערוץ לעקוב אחריו.

YallaBalagan

אני קם כל יום בבוקר ומבקש מאלוקים שבשמיים שייתן לי את כמות האנרגיה שיש לדימה מיאללה בלגן. אחד הערוצים הכי אופטימיים והולסומים ביוטיוב הישראלי, דימה מסקר, עושה סרטונים ומדבר על כל מה שבא לו בעיקרון. אני ודימה שותפים לכל נושא הלרלור הבלתי נשלט על גיימינג מה שהוביל אותו לפתוח פינה שנקראת "חייבים לדבר על זה עם שמואל מקונן". דימה הוא באמת אחד מיוצרי התוכן השמחים שאני מכיר וחשוב לפרגן לו על זה.

Tech Talk with Daniel Albu

האהבה שלי לרטרו עולה לרמות חדשות בכל פעם שהוא מראיין או מספר סיפור על אחד המשחקים שגדלנו עליהם. בחרתי דווקא בערוץ היחסית חדש של דניאל שמתמקד יותר באספקטים הטכניים של המשחקים הללו, אבל חשוב לי לציין שקיים עוד ערוץ שהוא משתתף בו בשם Conversations with Curtis, בו הוא משתף פעולה עם השחקן ששיחק את קרטיס מהמשחק פנטסמגוריה 2, פול מורגן סטטלר.

גיימסקור | GameScore

הערוץ החדש של בן - לשעבר מגיימי. בן יוצא לדרך חדשה עם ערוץ חדש משלו וזו סיבה מספיק טובה כדי לתת לו פרגון שיותר ממגיע לו. בן עושה עבודה של 49 אנשים בערוץ אחד, כשהוא משחק כמות אדירה של משחקים ודואג להוציא עליהם ביקורות לצופים שלו. הוא גם אחד האנשים הבודדים ששותפים לאהבה שלי לתקופת ה-N64 ומשחקי ה-Collecta'thon שהם הביאו איתם.

אבות וחרבות

פרויקט שהתחיל עם שחר גרינשפן בורובוי והתפתח למפלצת עם 39 ראשים ו-54 ארנבות. אני לא אשקר לכם ואגיד שאני לא מתגעגע לפורמט הפודקאסטים העצבני וחסר הפשרות שממנו התחיל המותג הזה, אבל אסף, אמיר, לירון, יושי ושאר החבר'ה עושים עבודה נהדרת בלהיות אבות שמתעצבנים על גיימינג ועל הילדים שלהם. ועל גננות. ועל מה לא.

Buzuki

בחתונה של אמיר שלמה הייתי בשבוע שעבר וזה היה מרגש בעיקר כי הוא נכנס לחופה עם המנגינה של Final Fantasy. בן אדם שחולק איתי את האהבות ל-Capcom, פוקימון ופיינל פנטסי - מדובר באחד מהיטיוברים הישראליים שאני הכי אוהב בתחום הפוקימון. רק תראו את התגובה שלנו להכרזה על המשחק החדש.

Captain Ben

טוב נסיים את החלק של יוטיוב עם צ'יט קטן: נכון, קפטן בן הוא לא קטן בשם קנה מידה, ונכון לכתיבת הכתבה הוא כבר ב-70 אלף סאבים. אבל אני לא יכלתי לסיים לכתוב את הכתבה הזאת מבלי לציין את היוטיובר שגרם לי להתמכר למשחק מובייל. כל הזמן הזה שהלך לי על מאצ' מאסטרז זה בגלל לייבים של קפטן בן. באמת.

Twitch
 

WickedRiki

ריקי היא יוצרת תוכן יחסית חדשה, אבל היא עושה יופי של עבודה עם הסטרימים שלה ששמים דגש חזק על בידור עם שיחות עם הצ'אט, משחקים עם קהל הצופים ועוד. סטרים ה-12 שעות האחרון שהיא עשתה היה מאוד פסיכי, אם אתם אוהבים שטויות בלייב ונהנים מבידור ישראלי/אמריקאי - אתם יותר ממוזמנים לבדוק את הערוץ שלה.

Avaddov

דוב עושה הרבה סטרימים שנוגעים ללא מעט משחקים, אבל בפועל אני צופה בו כי אני אוהב את כל עולם ה-VGC. בספייס שמלא בהמון יוצרי תוכן נהדרים בתחום איסוף הקלפים (העולם של אורן או Buzuki לדוגמא), אני שמח לראות שיש מישהו שנותן כבוד לאספקט התחרותי של משחקי פוקימון. עכשיו רק שיתנו לנו משחק שנראה טוב.

iggy_ku

באיגור התחלתי לצפות כשהוא עשה סטרימים סופר ארוכים של Call of Duty ואני באמת חושב שיחסית ליכולות המשחק שלו והעובדה שהוא מאוד משעשע ומבדר, הוא פשוט לא מוערך מספיק. הכמה סטרימים אחרונים שלו התעסקו ב-Helldivers 2 כך שתוכלו לראות את איגי כשהוא משתף פעולה עם אנשים (כשהוא יחזור מההפוגה הקצרה שלו).

פודקאסטים

איפה הצ'קפוינט?

הפודקאסט של אלי גרובין ויגאל כץ שגם אני משתתף בו כל כמה פרקים. איפה הצ'קפוינט בוחר נושא להתמקד בו, כשלרוב הפרקים יתחילו עם שיחה על דברים ששיחקנו השבוע, ואפילו פינה עם חידה לחברי הפאנל ולמאזינים. האווירה בפודקאסט מאוד משוחררת, כשאני בעיקר נהנה מהתגובות לכל פודקאסט.

שורפים משחקים

עוד פודקאסט גיימינג משעשע ומשוחרר. בעוד שאביב מנוח ופאנל המנחים שלו קוראים לפודקאסט הזה "הפודקאסט לגיימר העצלן", יש כבר יותר מ-350 פרקים, כשלפי הספירה שלהם הם כבר בעונה 18 של הפודקאסט. הם מדברים באמת על הכל, אבל זה חלק ממה שכיף בפודקאסט הזה ולמה אני נהנה להקשיב לו.

FPS - First Person Speakers

עוד פודקאסט גיימינג נחמד מאוד: בשונה מאיפה הצ'קפוינט שמקליטים מראש את הפרקים שלהם, FPS עולים ללייב ביוטיוב ומדברים על נושאים אקטואליים או על כל דבר שעולה להם לראש והם חושבים ששווה לדבר עליו. הם עושים את זה כבר 3 שנים ואני נהנה להקשיב לפרקים שלהם בעבודה כי לרוב אני פשוט מפספס את הפרקים בלייב בשבת.

נראה לי שאני אעצור כאן עם ההסברים, אבל הנה עוד רשימה קטנה של יוצרי תוכן שאני צופה בהם:

  • TheTomHero - תומר, סטרימר יוטיוב פוקימון
  • iaffro - עידן, סטרימר בטוויץ' של Tekken
  • LichenXgaming - ליחן, סטרימרית גיימינג בטוויץ'
  • Bibo Gaming - ביבו, יוצר תוכן ביוטיוב בעולם הגיימינג
  • Lord AuroMetalSaurus - ג'וני, יוצר תוכן ביוטיוב בעולם הרטרו גיימינג

זהו, זאת הרשימה לבינתיים, אני בטוח שיש עוד יוצרי תוכן שנכנסים לתמונה בזמן האחרון, עם פודקאסט ייעודי של Xbox בשם "מחוץ לקופסא" שהתחיל בעמוד הקהילה של Xbox ישראל, סיפורי רטרו שרק התחלתי להקשיב להם לאחרונה ועוד, וכמובן שלא הזכרתי אנשים וערוצים שלא משדרים או מעלים סרטונים באופן קבוע יותר כמו טופ גיק הנהדרים, אולד סקול ו-Gamegems למשל, שלכולם יש סרטונים נהדרים.

יש לכם מישהו/י שאתם רוצים לפרגן להם? תכתבו כאן למטה בתגובות!

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:52 08.04.2024 | עיציק החרדון עיציק החרדון (אורח)

    שכחת את איתי פורמן באבות וחרבות, אבל אתה יכול להגיד גם הרביעי החירש, כולם יבינו.

  2. 2

    16:40 08.04.2024 | מסע נוסטלגי מסע נוסטלגי (אורח)

    כל הכבוד שפירגנת לביבו גיימינג באמת מגיע לו

  3. 3

    16:58 08.04.2024 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    א. עד שפורמן לא משחרר את התמונה, אין לו מה לדבר איתי.

    ב. למה השתמשת בשם המלא שלו כאילו הוא בצרות?

  4. 4

    05:46 09.04.2024 | בלעדי בלעדי (אורח)

    שמואל נתגעגע אילך!

  5. 5

       | פורסם ע"י