הרשמה

עולם חדש: Gears 6 כל כך מרשים גרפית שמייקרוסופט החלה בהתמקצעות של UE5

ההחלטה של אקסבוקס אמנם משמעותית לחברה עצמה - אבל היא אומרת הרבה יותר על Epic

אוקי, אנחנו מחכים

רק לפני יומיים דיווחנו כי מקורות אמינים לא רק טוענים כי Gears of War 6 יופיע באירוע השנתי של אקסבוקס, אלא גם שהוא יהיה "אירוע מכונן" של קונסולות הדור הנוכחי וקפיצת המדרגה מבחינה הגרפית שציפינו לה שנים. כעת, העיתונאי ג'ז קורדן (Jez Corden) מדווח כי במייקרוסופט ככל הנראה התלהבו כל כך ממה ש-The Coalition עשו עם המשחק - שהם פתחו חטיבה חדשה.

לפי הדיווח, סגנית הסטודיו והאחראית הטכנית קייט ריינר (Kate Rayner) קיבלה מעמד חדש בתוך אקסבוקס, בתור מי שאמורה ללמד את שאר הסטודיואים איך לעבוד הכי טוב עם Unreal Engine 5. הדיווח גם גובה בשורה חדשה בחשבון הלינקדין שלה, וכמובן גם לא מגיע בוואקום כי בין The Coalition ל-Epic Games ישנה היסטוריה משותפת וקשר חברי אדוק. מעבר להייפ שכבר יש סביב הכותר הבא בסדרת Gears, אני חושב שהסיפור הענק כאן הוא Unreal Engine 5. ההחלטה של Epic למנף את הרווחים הלא פרופורציונליים שלהם מהלהיט האל מותי Fortnite לשיפור מנוע המשחק שלהם ולא לפיתוח משחקים אחרים - מסתמנת כהצלחה חסרת תקדים. הידיעה הזאת היא למען האמת רק החותמת האחרונה שמדובר במגמה שסוחפת אחריה את כל עולם הגיימינג.

לדעתי, דווקא נקודת המפנה הגיעה כ-שCD Projekt Red הודיעו כי יפסיקו לפתח משחקים במנוע הבית שלהם ויעברו ל-Unreal Engine 5. אני צופה את המשך המגמה בעשור הקרוב ומעריך כי Epic קרובים מאוד להשיג שליטה כמעט מוחלטת בתחום מנועי פיתוח המשחקים, במיוחד אחרי שאפילו נינטנדו הצטרפו למנוע עם Pikmin 4.

אין דרך אחרת לסיים את הכתבה הזאת חוץ מלהחמיא לכל מקבלי ההחלטות ב-Epic Games. נראה כי ההשקעה שלהם השתלמה, ואנחנו מתרגשים לראות את כל הפירות שלה כי החשיפה הראשונה של המסוגלות של המנוע עם Marvel 1943: Rise of Hydra השאירה אותנו המומים. 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י