הרשמה

אומת האש החליטה לתקוף: סדרת אווטאר תשתלט על Fortnite לזמן הקרוב

איוונט שלם, הקרחון של אנג, סקינים ועוד הרבה דברים שמלאים באהבה לסדרה המקורית

טופ!

אנחנו מעדכנים לאחרונה די הרבה על כל החידושים שמגיעים ל-Fortnite, כולל מצב הגוף ראשון המצופה, ובכל זאת לא מגיעים לחצי מהדברים המגניבים שיש למשחק להציע. כשיצאה העונה האחרונה של המשחק שכללה כמה חידושים סופר מגניבים בדמות כלי נשק ואובייקטים המושפעים מהמיתולוגיה היוונית, קיבלנו טיזר בדמות סקין של אווטאר קורה ולמה שמצפה לנו בהמשך העונה. היום, נחשף הקולאב המלא עם סדרת אווטאר: כשף האוויר האחרון (Avatar: The Last Airbender) - ואנחנו מתרגשים, מאוד.

בימים האחרונים התווסף למפה הקרחון שבו אנג תקוע בתחילת העונה הראשונה, ואפילו אפשר כבר לזהות את אפה בתוכו. מחר יתווספו לחנות של המשחק סקינים של קאטרה, זוקו וטופ שנראים פשוט מצויין במה שממשיך את הקולאב המרגש והאיכותי בין המשחק לסדרה. את מלוא הפוטנציאל של הקולאב אנחנו נקבל ממש בסוף השבוע, ב-12 באפריל, כשאירוע שלם בשם Avatar: Elements יתחיל ויכלול בין היתר נשקים ייחודיים לכל כשפות בדומה לכשפות המים של קורה, בוס של אווטאר קורה בקרחון של אנג ו-Battle Pass חדש. הסקין של אנג יהיה חלק מה-Premium Pass, ויעלה 1,000 V-bucks, והמתנה האחרונה שלו צפויה להיות גליידר של אפה.

האירוע המיוחד הזה הוא עוד סיבה להתרגשות סביב המשחק, ועוד סיבה להתרגש מהכניסה הרצינית הפעם של סדרת אווטאר לתחום המשחקים שבשנה הבאה תקבל בוסט רציני בדמות משחק מכות. Fortnite מקבל לאחרונה עדכונים מאוד יצירתיים, ולמי שפספס אנצל את סוף הכתבה כהזדמנות להזכיר שאי החתולים של LEGO במשחק הוא הדבר הכי חמוד שתראו היום.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י