הרשמה

אי החתולים של LEGO ב-Fortnite הוא הדבר הכי חמוד שתראו היום

השותפות בין LEGO ל-Fortnite ממשיכה, והפעם היא כבר תפסה את תשומת הלב שלנו

טוב נו, ווס אנדרסן כבר לקח את Island of dogs...

כשהשותפות בין ענקית הצעצועים (וגם כמה משחקי מחשב מעולים..) LEGO לבין ענקית הגיימינג Epic Games הוצגה לראשונה בחודש דצמבר, שיערנו כי אפיק ישתמשו במצב המשחק שהוטמע בתוך משחק העל שלהם Fortnite כדרך להלחם ב-Roblox, משחק MMORPG שמאפשר לילדים לבנות מיני משחקים ובכך צבר פופולאריות מוגזמת עם השנים. הצעד האחרון בשותפות בין החברות שהוכרז והושק אתמול אישר את הטענה שלנו, אבל בדרך כל כך חמודה שאפילו בהנהלת רובלוקס יתמוגגו ממנה.

בטריילר מקסים, הוכרז LEGO Cat Island Adventure, שהוא הרפתקה קצרה שחברת לגו בנתה בתוך פורטנייט. מעבר להעברת הזמן עם החתולים מלגו (שמספיקה לנו לגמרי) נוכל לחקור את האי ביחד, לקלח את החתול שלנו ולטפל בחתולים עם אוכל שנמצא, נגדל או נבשל. הפרוייקט, ששמו הוא LEGO Islands, בעצם מאפשר לכל שחקן לבנות אי לגו משלו כל עוד הוא ידידותי לילדים מארבעה טמפלייטים מוכנים ואין ספור לבני בנייה ואפילו ערכות ממותגות. המצב הושק כאמור עם כמה איים שעוצבו מראש על ידי לגו, כשהשני שבלט לנו בעין הוא Lego Battle Arena, שמשתמש במותג המקורי המוצלח ביותר של יצרנית הצעצועים נינג'גו (Ninjago) ושם אותו בקרבות נינג'יצו מול אנשים אחרים.

נראה שהשותפות בין החברות לא הולכת לשום מקום, ואפילו תגלוש למימד הפיזי באוקטובר עם ההדלפה על בניות לגו המבוססות על המשחק. למרות שהן עוד לא הוכרזו רשמית, אתם יכולים לסמוך עלינו שנדווח לכם ברגע שיגיע אלינו המידע. מה חשבתם על העדכון? כבר בחרתם שם לחתול לגו שלכם? כתבו לנו בתגובות

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י