הרשמה

מצב סינגל-פלייר ודמויות ביזאריות: MultiVersus מתחמם לקראת השקה מחדש

משחק המכות החביב חוזר אלינו אחרי שנה של השבתה

יש לנו רק דבר אחד להגיד: בננה

מכל משחקי המכות שניסו לערער על השליטה המוחלטת (והמוצדקת) של סדרת Super Smash Bros בצד הכיפי יותר של הז'אנר, MultiVersus הגיע הכי רחוק. נדמה היה שהמשחק שהושק בקיץ של שנת 2022 ולמרות היותו חינמי לחלוטין הספיק לשבור שיאים אפילו ברווחים כאן כדי להשאר, אך כשנה אחר כך ירד מהחנויות בטענה כי השחקנים שיחקו בגירסאת בטא שלו והמשחק המלא יושק רק ב-2024. כעת, המשחק צפוי לחזור לחנויות בסוף החודש, עם המון תוכן חדש ודמויות שיגרמו לכם להרים גבה. באנו לעשות סדר.

למרות שהדמויות החדשות הן החלק ״הסקסי" יותר בתוכן החדש שהוסיפו למשחק, אין ספק השינוי המשמעותי שיכול להצית מחדש את התעניינות שלכם הוא מצב הסינגל-פלייר שנקרא Rifts. המצב הוא בעצם אוסף של אתגרים, כך שכל אוסף נקרא Rift ומתאים לדמות אחרת שיש במשחק. האתגרים הם לא רק קרבות, אלא חלקם גם שלבי בוס מיוחדים או שלבים שעוצבו במיוחד לאתגר מה שהופך אותם למשב רוח מרענן שהיה נחוץ למשחק. טריילר ההכרזה של המצב גם מבטיח אפשרות לשחק בו עם חבר, וכמו שהדגשנו כאן בעבר מדובר במשחק שפשוט כיף לשחק ביחד.

בגזרת הדמויות, בלי שום הפתעה נבל הקומיקס הפופולרי ביותר בהסטוריה הג'וקר מצטרף למשחק, והוא ידובב על ידי המדובב הטוב ביותר שהיה לו מארק המיל (Mark Hamill). כאן, הבחירות מפסיקות להיות באנליות - והופכות לבננליות. שומר בננה (Banana Guard) מהלהיט המצויר Adventure Time ימלא משבצת כדמות שלמה במשחק. אין לי הרבה מה להוסיף על הבחירה הזאת מעבר לכך שאשמח לשמוע מה דעתכם בתגובות. עוד דמות אחת לפחות אמורה להחשף לפני החזרה של המשחק לחנויות, וכרגע מסתמן שהיא ג'ייסון וורהיס (Jason Voorhees) מסדרת סרטי האימה "יום שלישי ה-13". מעבר לג'ייסון גם ג'וני בראבו נחשב כאופציה אפשרית, אך עם פחות סבירות כרגע. בנוסף לכל אלה, שתי סדרות של Cartoon network, בנות הפוורפאף ודקסטר, יקבלו זירת קרבות במשחק וסביר מאוד להניח שיקבלו גם דמויות בהתאם. עד שנוכל להפגיש לקרב את גיזמו מהסרט גרמלינס, באטמן, אריה סטארק ובאטרקאפ מהפוורפאף, יש לנו את הרימקס שעשו לזירה המבוסס על שיר הפתיחה האהוב של הבנות.

MultiVersus יחזור לסביבו נוסף לדור הקונסולות הקודם, הנוכחי והמחשב ממש עוד שבוע וחצי ב-28 במאי. כרגע, גרסה לקונסולה הנוכחית של Nintendo או לזאת שאחריה לא מתוכננת, כך שלמשחק לא יהיה קרב ישיר מול המתחרה הגדול שלו. אהבתם את הדמויות שנבחרו? תחזור לשחק במשחק? הספקתם בכלל לשחק אותו בסיבוב הראשון? כתבו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:38 20.05.2024 | מסע נוסטלגי מסע נוסטלגי (אורח)

    מצב הסינגל דוקא נשמע לי ממש מעניין

  2. 2

       | פורסם ע"י