הרשמה

לעונה השנייה של "בית הדרקון" יהיו רק שמונה פרקים, בחירה שלא נעשתה ע"י היוצרים

פחות פרקים, יותר דרקונים?

אמנם הסדרה תקבל פחות פרקים ממה שקיבלנו בעונה הראשונה, אך אנחנו בספק שזה הולך להשפיע על כמה שאנחנו נאהב אותה

העונה השנייה של "בית הדרקון" מתקרבת אלינו בצעדי ענק לקראת חודש יוני שעמוס בתכנים מאוד מצופים כמו "האקוליט" של מלחמת הכוכבים ועונתה הרביעית של "הבנים", כשרק לאחרונה קיבלנו טריילר מאוד מלהיב שמכין אותנו למלחמה עקובת הדם שעומדת להתחיל.

אבל, נראה כי סדרת הספין-אוף המוצלחת של "משחקי הכס" צפויה לקבל כמות פרקים מופחתת בעונתה השנייה. בשונה מ-10 פרקים שקיבלנו בעונה הראשונה, העונה השנייה של "בית הדרקון" תזכה ל-8 פרקים בלבד. בראיון ל-Entertainment Weekly, שרה הס (Sara Hess), המפיקה בפועל של הסדרה, הסבירה שלא מדובר בהחלטה יצירתית. מכאן ניתן להסיק שההחלטה הגיעה מבכירים כלשהם ב-HBO, אך הסיבה מאחוריה לא כל כך ברורה. כזכור, העונה הראשונה של "האחרונים מבינינו" קיבלה 9 פרקים, כך שנראה כי מדובר יותר בקיצוצים או שיקולי תקציב כאלה ואחרים.

למרות זמן הריצה הקצר יותר, התוכניות לעתיד של הסדרה לא עוצרות לרגע. הסדרה עדיין לא חודשה באופן רשמי לעונה שלישית, אך היוצרים כבר מספרים שהם עמוק אל תוך תהליך הכתיבה שלה. ריאן קונדל (Ryan Condal) סיפר שהם צריכים לתכנן את העונה הבאה כאילו כבר אישרו אותה, כדי לוודא שהם עומדים בקצב ההפקה של העונה.

"אתה לא רוצה למהר את זה כדי להגיע לסוף, אבל אתה גם לא רוצה להישאר בסביבה ליותר מדי זמן. אתה רוצה למצוא את המקום המספק הזה שקושר את כל הקצוות המפוצלים ומשאיר אחרים פתוחים בכוונה כיף כמו שאנחנו יודעים, ההיסטוריה הזו ממשיכה לעוד 150 שנה."

מה אתם חושבים על כמות הפרקים המופחתת? מצפים לעונה השנייה של "בית הדרקון"? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י