הרשמה

הרומן ממשיך: ג'ורג' מילר רוצה שהידאו קוג'ימה יפיק משחק Mad Max

אחרי שהידאו קוג'ימה הצהיר על אהבתו לבמאי, הבמאי מחזיר אהבה עם בקשה שכולנו יכולים לעמוד מאחוריה

כולם אוהבים את זה

זה לא סוד שמפתח המשחקים האגדי הידאו קוג'ימה (Hideo Kojima) מעריץ סרטים מושבע. בחשבון הטוויטר שלו הוא מרבה לשתף את מחשבותיו על מה שנראה כמו המדיום האהוב עליו - למרות שבחר דווקא לפתח משחקי וידאו. לפני שבועיים, קוג'ימה שיתף לאחר צפייה בסרטו החדש של הבמאי האוסטרלי ג'ורג' מילר (George Miller), פיוריוסה (Furiosa: A Mad Max Saga), כי הבמאי הוא "האלוהים שלו". עכשיו, תורו של מילר להחזיר אהבה.

מילר ציין בראיון כי הוא רוצה לראות את העולם של מקס הזועם מקבל משחק מחשב נוסף, וציין את קוג'ימה כאופציה המועדפת עליו לפתח אותו. נזכיר כי בפעם שעברה שיצא משחק מקס הזועם (שהיה לא רע בכלל) הוא הגיע אלינו בדיוק באותו החודש עם MGS 5: The Phantom Pain, משחקו האחרון של קוג'ימה בסדרה הפופולארית שיצר. קוג'ימה אמנם צייץ מחדש את הציטוט, אך עוד לא הגיב רשמית לבקשה של מילר, וכבר חזר לדבר על הסרט של Metal Gear שכנראה לא יצא אף פעם.

קוג'ימה ציין את טום בורק (Tom Burke) שמשחק נהדר בפיוריוסה גם לדעתינו כאופציה לשחק את סנייק, ואמר שהשחקן אפילו התבדח איתו שתמיד אמרו לו שהוא והדמות האייקונית דומים. בין אם לא נקבל סרט Metal Gear או משחק מקס הזועם חדש, כיף לראות חברות כזו בריאה ונקווה שהיא באמת תניב לנו גם דברים מגניבים.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י