הרשמה

שמועה: DOOM הבא יחשף באירוע של Xbox, ויהיה מושפע מימי הביניים

הגעגועים ל-DOOM GUY מגיעים לקיצם

תרשמו אותנו כמצפים בקוצר רוח

ככל שהזמן עובר ואנו מתקרבים לאירוע המשחקים של Xbox אנחנו מקבלים עוד שמועות שמעלות את הציפיה שלנו לאירוע ולמה שניראה בו לשיאים חדשים. למען האמת, עם כל השמועות שיוצאות לא יכולנו לבקש יותר טובה מזאת. אתר חדשות הגיימינג עם המוניטין הטוב ביותר כשזה נוגע להדלפותInsider Gaming פירסם במהלך סוף השבוע כי הגיע אליו מידע שמאשר כמה פרטים עסיסים במיוחד על המשחק הבא בסדרת ה-FPS שהתחילה הכל, DOOM.

לפי המידע, משחק חדש נמצא בפיתוח קרוב לארבע שנים אצל ID וככל הניראה יקבל את השם DOOM: The Dark Ages, כשהוא שואב השראה מימי הביניים. גולשים ברשת כבר הזכירו כי אחד ממפתחי המשחק תיאר את המשחק הקודם בסדרה,Doom Eternal, כ-"Evil Dead 2" שלהם וכזכור הסרט השלישי בסדרת סרטי האימה התרכז כולו בימי הביניים, ועל פי רבים (כולל אני) נחשב לאחד מסרטי האקשן/אימה הטובים ביותר. נכון לעכשיו המידע הזה לא קיבל אישור רישמי אך בהתחשב בריבוט שסדרת DOOM קיבלה בשנים האחרונות שהתקבל בשבחים רבים על ידי המבקרים והשחקנים כאחד, אנחנו לא נופתע אם אכן נקבל משחק חדש.

אם כל המידע הזה גרם לכם כבר להתרגש כמונו, תשמחו לדעת שעל פי אותם גורמים שסיפקו את ההדלפה המשחק אמור להחשף באופן רשמי ומלא באירוע הקיץ של Xbox שיתקיים ב-9 ליוני. במידה והשמועה נכונה, נקבל באותו אירוע את שתי סדרות ה-FPS המדוברות ביותר בכל הזמנים כי גם Call of Duty Black Ops 6 יחשף שם באופן מלא. שמחים על הבחירה? מה משחק ה-FPS האהוב עליכם? כתבו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י