הרשמה

הקאסט של Knives Out 3 נחשף עם הפתעות כמו מילה קוניס, ת'אנוס ועוד

סדרת רצח כתוב היטב חוזרת לתעלומה נוספת בשנה הבאה

מילה שאנחנו מתרגשים

כמה אני אוהב את סדרת הסרטים "רצח כתוב היטב" (Knives Out)? למרות כל מה שיוצר הסדרה ריאן ג'ונסון (Rian Johnson) עולל לפרנצ'ייז האהובה עליי אי פעם "מלחמת הכוכבים" עם The Last Jedi, עדיין המלצתי לכל מי שאני מכיר לתת לו עוד צ'אנס כמוני כדי להנות משתי יצירות המופת שהצליח כבר ליצור. בשבועות האחרונים הוכרז כל הקאסט של הסרט השלישי בסדרת הסרטים - והוא נשמע מעניין בדיוק כמו כל שאר הסרטים.

בין אם השם הזה מנגן לכם בראש על מיתרי הנוסטלגיה ובין אם לא - לפי ההכרזות התפקיד הגדול ביותר הפעם מעבר לתפקיד הראשי של דניאל קרייג (Daniel Craig), תהיה מילה קוניס (Mila Kunis). למילה יצטרפו שני כוכבים מהיקום הקולנועי של מארוול, ואפילו אחד מהסרטים המקוריים של ספיידרמן. השחקן האהוב ג'וש ברולין (Josh Brolin) ששיחק את ת'אנוס קיבל תפקיד בסרט, ואנחנו נהיה בהלם אם הוא לא יקבל המון זמן מסך. גם ג'רמי רנר (Jeremy Renner), הוקאיי, לוהק לסרט ובכך ישלים את החזרה שלו לאחר תאונת סקי שגרמה לו נזק רב.

השלישי הוא תומאס היידן צ'רץ' (Thomas Haden Church) ששיחק את סנדמן בסרט השלישי של ספיידרמן - ולפחות לנו יהיה נוסטלגי כמו מילה קוניס אם לא יותר. עוד ליהוק מרגש הוא קארי וושינגטון (Kerry Washington), ששיחקה את ברומהילדה, אהבתו של דג'נגו ב-Django Unchained, אחד הסרטים הטובים ביותר אי פעם לדעתי. הליהוק האחרון שממש שווה לציין הוא איפה שהעיניינים מתחילים ממש להיות מעניינים. דרייל מקמורק (Daryl McCormack), שחקן יחסית מתחיל שכנראה לא יקבל את אור הזרקורים בסרט עצמו, קיבל אותו אחרי ההכרזה שישתתף בסרט והסטוריית הטוויטר שלו התחילה לזרום. מעבר ללייקים לאנשים שנויים במחלוקת כמו אנדרו טייט, מקמורק אהב ציוצים שטוענים ברצינות כי הזמרת ביונסה מבצעת פולחן לשטן ומעריצה אותו. יהיה מעניין על הסט.

לבסוף נחשף גם שם הסרט, שיקרא Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery ויצא בשנה הבאה בנטפליקס. ההשערה שלנו הוא שיצא בקרוב לתחילת החורף של שנת 2025, ויצטרף לשנה הטובה ביותר של השירות אי פעם, עם שמות כמו העונה האחרונה של דברים מוזרים והעונה השנייה של וונסדיי שצפויים לעלות באותה השנה. מה חשבתם על הקאסט? מה חשבתם על Django Unchained? נשמח לדבר עליו איתכם בתגובות.

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י