הרשמה

רשמים מהדמו של Onimusha: Way of the Sword ב-Gamescom 2025!

אחרי מעל ל-20 שנה, מגיע הזמן של Onimusha לחזור

קפקום לא מפסיקה להפציץ בגיימסקום

בגיימסקום השנה היו לקפקום 3 משחקים מרכזיים להציג, את PRAGMATA ו-Resident Evil: Requiem יצא לי לנסות כבר לפני תחילת התערוכה אצל Nvidia אבל המשחק השלישי של החברה היה שמור לדוכן הפרטי שלה. כמו שאפשר לראות בכותרת, המשחק השלישי הוא Onimusha: Way of the Sword המרגש שמחזיר את הסדרה לחיינו אחרי מעל ל-20 שנה. קיבלתי את ההזדמנות לנסות דמו קצר ממנו באורך של 15 דקות ועל אף שהמשחק לא עניין אותי במיוחד לפני התערוכה, עכשיו שניסיתי אותו הוא יותר מעניין אותי. 

כיאה לדמואים שמקבלים ב-Gamescom, גם כאן כמעט ואין לנו שום פרטים על עלילת המשחק כשהדמו משמש יותר כפלטפורמה לחוות את המשחק ובעיקר את מערכת הקרב שלו. אני חייב להגיד שמערכת הקרב הייתה מאוד מספקת, היא אמנם יחסית פשוטה עם שתי סוגי מכות ויכולת להגן ולהדוף מכות אבל הפשטות שלה זה גם היופי שלה. ניסיתי את הדמו של Phantom Blade Zero ומערכת הקרב של המשחק הזה הייתה מאוד מורכבת ומסורבלת עבורי, צריך לדעת לאזן קומבואים של מכות ולהדוף מכות שונות בצורות שונות. Onimusha לעומת זאת הזכיר איך אפשר לעשות מערכת פשוטה וזורמת ועם זאת כיפית ומתגמלת. Way of the Sword מאפשר לכם גם לשאוב את הנשמות של האויבים שניצחתם באותו הרגע וכך למלא את החיים שלכם, המערכת הזאת מנגישה את המשחק להרבה שחקנים שמחפשים משחק שנמצא בערך באמצע הסקאלה בין Souls ל-Hack&Slash ולדעתי זה מקום מעולה. אני חושב שהרגע הטוב ביותר של הדמו היה קרב הבוס בסופו שמעניק לשחקן זמן ממושך עם מערכת הקרבות ומספק מעברים רבים בין הגנה מדויקת והתקפה קטלנית למול היריב.  

לפחות מהדמו שאני ניסיתי, אני חייב להגיד שעולם המשחק כלל לא הרשים אותי. המשחק אמנם ניראה בסדר מבחינה גרפית, אין כאן שום דבר יוצא דופן או קפיצת מדרגה גרפית אבל הוא גם לא ניראה רע. בהמשך לזה, העולם הרגיש כמו משהו שראינו כבר הרבה פעמים במשחקי סמוראיים ביפן, זה לא בהכרח משהו רע אבל אם חיפשתם חדשנות גדולה, לא תמצאו אותה כאן. יחד עם זאת, לעיתים העולם יעמוד לשירותכם כאשר תוכלו למצוא פריטים שיסייעו לכם בקרבות, כך למשל מצאתי עגלה שיכולתי לדחוף על קבוצת אויבים כדי לקבל יתרון עליהם. ל-Way of the Sword יש גם מערכת שנקראת Oni Vision שתאפשר לכם לראות אירועים מהעבר שקרו באותו מקום וכך לקבל עוד חלקים מהסיפור וגם למצוא אלמנטים נסתרים.

הדבר האחרון שאני רוצה לדבר עליו קשור בביצועים. הדמו שאני שיחקתי רץ על מחשב והוא לא רץ בצורה חלקה. במקרים רבים חוויתי נפילות פריימים קשות שאמנם היו רגעיות ובאיזורים ספציפיים אבל הן קרו לא מעט. יש לנו עוד כמה חודשים עד להשקה של Onimusha: Way of the Sword ולכן יכול להיות שמדובר כאן על בעיות ביצועים קלאסיות של גירסאות מוקדמות והן יפתרו בהשקה וכולי תקווה שאכן זה יקרה, במיוחד כאשר המשחק לא דוחף את הרמה הגרפית לגבול שעוד לא ראינו עד היום כך שהביצועים צריכים להיות סבירים.

בהזדמנות זאת, אני רוצה להגיד תודה לישפאר ו-Capcom שהזמינו אותי לנסות את הדמו של Onimusha: Way of the Sword לפני ההשקה שלו במהלך השנה הבאה.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י