הרשמה

תחרות FEAR combat נושאת פרסים !

קהילת FEAR חוזרת, ובגדול!

 

יכול להיות שאתם אוהבים לצלוף באנשים מרחוק עם ASP, או שאולי אתם מעדיפים לרסס כל מה שמולכם עם ה-RPL, ואפילו יכול להיות שאתם מעדיפים להתקרב לאוייב עד שאפשר לראות לו את הלבן בעיניים ולצפות בהנאה בעוד שה shotgun האימתני הופך אותו לטפט בצבע אדום על הקיר. לא משנה מהי ההעדפה האישית שלכם, אתם תמצאו את מקומכם בטורניר החודשי של קהילת FEAR באתר Vgames!

הטורניר הענק הזה יורכב מארבעה סיבובים מלאי אקשן שיתנהלו לאורך חודש שלם, ומכל סיבוב יעלו שני המתמודדים המובילים לגמר הגדול שיזכה את השחקן המנצח ב- 150 שקלים!

הטורניר כולו יתנהל על שרתי אתר Vgames האיכותיים שאת האיי-פי שלהם ניתן למצוא בפורום הקהילה של FEAR combat.

אבל יש עוד! בקרוב הקהילה תתחיל בטורניר שבועי אשר יזכה את המנצח בו בפרס מגניב ביותר שישתנה לכל טורניר (חולצה קהילתית שבדרך, פוסטרים של המשחק) ועוד הרבה, הרבה יותר!

במידה והינכם חדשים למשחק, תוכלו למצוא בפורום קהילת FEAR מדריכים לכל נשק שנכתבו על ידי חברי הקהילה עצמם, מדריכי מפות ואף מדריכים שמייעצים על כל שלב בהצטרפות למשחק מהתקנתו (כמובן שאתר Vgames סיפק לנו הורדה ישירה לקבצי המשחק) עד לבחירת כינוי ונתוני נשקים.

ההרשמה לשלב הראשון בטורניר תחל בשבוע הקרוב בפורום הקהילה שהוזכר לעיל, כאשר מספר המקומות בכל שלב מוגבל לשמונה אנשים בלבד, אז תמהרו!

במקרה ואינכם מספיקים להירשם לטורניר, או שתעדיפו לחכות לשלב הבא כדי להתאמן ולהשתפר במשחק- הרגישו חופשי להירשם לטורניר ה unarmed שיתקיים ביום שבת הקרוב!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:58 01.03.2007 | Jotam Jotam

    טורניר שבועי!

    OMG פרסים אמיתיייייים
    צריך גם leader boards באתר למעקב אחרי stats של שחקנים וזהו, נגיע רשמית לרמה של 3dv וCS!

  2. 2

       | פורסם ע"י