הרשמה

אז מזה Onslaught?

ברוכים הבאים להסבר הבסיסי ביותר לגבי Onslaught. אז, מזה בכלל?

Onslaught הוא משחק שמשלב יכולת שליטה ברכבים, יכולת לחימה בפנים מול פנים, תיכנון טקטיקה מוצלחת ועבודת צוות טובה. בקיצר - המשחק האולטימטיבי.

המשחק מבוסס על מפה סימטרית פחות או יותר ובה יש 2 בסיסים - כחול ואדום. בכל אחד מהם גנרטור כוח. על המפה עצמה ישנן נקודות קישור שמחברות את שני הבסיסים ונקראות Nodes. המטרה - להשתלט על ה-Nodes שבמפה בצורה כזאת שתאפשר חיבור ישיר לגנרטור שבבסיס של הקבוצה היריבה. כשתנאי זה מתקיים - הגנרטור פגיע, והריסתו תלויה בזריזות של הקבוצה התקיפה.

נשמע מסובך? קצת. אבל בסופו של דבר זה מאוד טיבעי והגיוני.

בתחילת המשחק כל קבוצה תעשה Spawn בבסיס שלה שכולל רכבים ומחסניות נשק. אותם רכבים התחלתיים ונשקים ישמשו את הקבוצה להתפשטות ברחבי המפה והשתלטות חכמה על ה- Nodes. כדי לבנות Node קודם כל שימו לב שיש לכם Node אשר מחובר אליו בקוי הכוח שניתן לראות במפה. לאחר שבדקתם שהוא מחובר, דרכו על בסיסו ותראו אותו מתחיל להיבנות. כדי לזרז את בנייתו ניתן לטעון אותו עם היריה המשנית של ה- Link Gun. בכל פעם שתבנו Node תזכו לקבל בנוסף למחסנית הנשק הצמודה לו גם מספר רכבים המוגדרים לאותו Node, ונקודת Spawn בדיוק בבסיס הנקודה. כך מתקדמים נקודה אחרי נקודה עד אשר משתלטים על הנקודה הראשונה של היריב. עכשיו קורה הפלא - ברגע שהנקודה בידיכם - המגן שהיה על הגנרטור מוסר! ניתן לתקוף את הגנרטור! אך שימו לב - תוכלו לעשות זאת אך ורק כאשר הנקודה הראשונה בידכם. אבדו אותה והמגן יחזור.

ועכשיו נעבור לתמונות כדי להפוך את ההסבר ליותר מוחשי:

המידע על המסך:

כחול: המפה. ניתן לראות בבירור את הקשרים שבין הNodes ומיספר ליד כל אחד כדי ליצור מכנה משותף מובן. למשל - כאשר אין לך שום נקודה חוץ מהבסיס, אתה יכול להשתלט אך ורק על נקודה מס' 2. זוהי הנקודה שלא מצויירת כמנעול. זוהי גם הנקודה שהיריב צריך להשתלט עליה כדי להפוך את הגנרטור לפגיע. במידה ותשלט על נקודה 2, נקודות 3 ו-1 יפתחו בפניך.

אדום: מד החיים. ניתן לראות גם את החיים (בכחול) וגם את המגן (בצהוב). כאשר נכנסים לרכב, רואים גם את החיים של השחקן וגם את החיים של הרכב.

צהוב: כמות החיים שיש לגנרטור של כל קבוצה. קחו בחשבון - 100 נקודות חיים אלה הן אינן 100 נקודות חיים של שחקן. כל נקודת חיים של הגנרטור שווה לכ-50 נקודות של שחקן. לכן בחישוב מהיר - 5000 נקודות חיים.

סגול: הנשקים. ניתן לראות למטה את הנשקים הקיימים אצלך (הצבועים) ואת הנשקים שאין (השחורים). בנוסף, בצד ימין ניתן לראות את כמות התחמושת לנשק הספציפי.

 

 

הבסיס:

ניתן לראות את הגנרטור בפינה הימנית התחתונה של הבסיס.

 

ה-Node לפני בניה:

 

ה-Node תוך כדי בניה:

שימו לב לכך שהוא ניטען ע"י ה- Link gun

 

ה- Node אחרי בניה:

המעטפת האדומה מעידה על כך שהNodes נעול בפני תקיפה. זאת אומרת - לקבוצה היריבה אין שום Nodes בצד השני של קו החיבור במפה. (ניתן באמת לראות ש-3 ו-1 לבנים - לא שייכים לאף אחד, ולא כחולים.).

 

הגנרטור:

ניתן לראות בבירור את המגן האדום סביבו. המגן בלתי חדיר בעליל לכן אין טעם לנסות סתם לתקוף אותו...

 

 

מחסנית הנשק:

כוללת 3 נשקים. כאשר הנקודה הירוקה מהבהבת - ניתן לקחת תחמושת. כאשר היא לא - יש צריך לחכות עד שהמחסנית תיטען. שימו לב- בכל Node ובסיס יש מחסנית נשק שמכילה נשקים שונים. הנשק היחידי שעקבי בכולן הוא ה-Link Gun. חשוב לומר - המחסנית נטענת באופן סובייקטיבי, זאת אומרת שהיא פועלת נפרד לגבי כל אחד ואדם. אם כרגע לקחת נשק, הדבר לא אומר שחברך לקבוצה לא יכול לקחת גם. רק אתה חסום מלקחת נשק ב-20 שניות הקרובות. זה כמו שאמא אומרת "יש מספיק אוכל לכולם, אבל קודם כל שכולם יקחו, ורק אז תקבל מנה שניה" רק שכאן, זה עובד לפי זמן התקררות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י