הרשמה

תלאותיה של גיימרית ב- Lich King

הבלוגרית הישראלית GamesGirl נאלצה לחכות שעות עד שהצליחה להכנס סוף סוף לחבילת ההרחבה של WoW

הבלוגוספירה הישראלית העוסקת במשחקים מתרחבת! הודות ל"עולם על פי אינטל" שמחנו לפגוש היום את הבלוגיימינג הישראלים n00blog ועוד יותר את GamesGirl, בלוג של בחורה(!) שמשחקת במשחקי מחשב. מה זה משחקת? מכורה.

אחרי שהיא השתתפה בהשקה הישראלית של WoW: Wrath of the Lich King ב"פריק", והצליחה להשיג עותק של החבילה לאספנים (דווקא מ"באג"), היא ניסתה להכנס למשחק - ואז נתקלה בבעיה: זה לוקח שעות, פשוט שעות, להתקין את כל מה שצריך כדי לשחק בהרחבה. ואז עוד צריך לחכות בתור בכניסה לשרת:

"מסתבר, שאם אתם ממש חסרי סבלנות להנות מנפלאות ההרחבה, כדאי בכל זאת שתקחו נשימה ואולי אפילו משהו לשתות ולאכול. ההתקנה עצמה מה-DVD ארכה כחצי שעה, שלאחריה הותקנו מחדש את ה-patches האחרונים. כן אותם אלו שלקח (לי לפחות) שעות ארוכות להוריד לפני כחודש. בהנחה שהקבצים האלו עוד נמצאים על המחשב שלכם ולא מחקתם אותם (לדוגמה כדי לפנות את 15 הג’יגה הדרושים להתקנת ההרחבה החדשה) מדובר בעוד (רק) כחמש עד עשר דקות התקנה. ואז נשאר לשדרג את החשבון שלכם בשרתי המשחק עם הקוד שמופיע על הקופסה, לעשות Log In ו-

לחכות לנצח בתור לכניסה לשרת. במקרה שלי, הסתבר שלמעלה משמונה מאות שחקנים אחרים מנסים להתחבר באותו רגע מה שהותיר אותי לחכות כמעט 45 דקות להתחברות המיוחלת."

את המשך תלאותיה של GamesGirl תוכלו לקרוא כאן.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:54 16.11.2008 | Shayze Shayze

    אני חושב שזה מאוד תלוי במחשב ובחיבור לאינטרנט. באופן אישי סיימתי את כל ההתקנה, כולל הפאצ'ים, בפחות מחצי שעה, בזמן ההתקנה סידרתי את השדרוג באתר, ואמנם הייתי צריך לנסות להתחבר פעמיים עד שהצלחתי, אבל עדיין מדובר בשני נסיונות שארכו חמש שניות כל אחד...

  2. 2

    17:24 16.11.2008 | אני אני (אורח)

    חנבצים.

  3. 3

    18:25 16.11.2008 | rayzr rayzr (אורח)

    לקח לי משהו כמו חצי שעה

  4. 4

    06:56 17.11.2008 | cog4 cog4

    אני מבואס... ההורים שלי לא מוכנים לקנות לי בכלל את הWOW בגלל ההאקרים שפורצים ולוקחים את המספר של הכרטיס אשראי...

    איך הם בכלל יודעים על זה?????!!

  5. 5

    06:52 18.11.2008 | itamarga itamarga

    לא יודע איזה מחשב יש לה, אבל הוא צריך להיות ממש ישן...

  6. 6

       | פורסם ע"י