הרשמה

מדריך טקטיקות ל-Onslaught

כפי שכל שחקן אונסלוט מתחיל יכול להבין, טקיטיקה היא מצרך מאוד חשוב בסוג המשחק הזה. לכן, אסביר במדריך הבא מספר טקטיקות בסיסיות שמהן ניתן לצאת ולהתפתח לטקטיקות עמוקות יותר כראות עיני השחקן.

תיכנון נכון להשתלטות על המפה:

אחד המרכיבים שיכולים ללא ספק להבדיל בין ניצחון להפסד הוא ההשטלתות על המפה. ככל שקבוצה תשטלת מיד עם תחילת המשחק על יותר נקודות בזמן קצר יותר - כן יטב. לכן, תמיד חישבו על פיצול נכון של הכוחות. תמיד חישבו על הדרך היעילה ביותר להגיע לכמה שיותר נקודות, ולבנות אותן בצורה הזריזה ביותר.

מנגד, חישבו על הצד השני - שלבו במהלך הפתיחה שלכם גם צעד אשר ישבש את צעד הפתיחה של היריב. הכל הרי מסתכם ליתרון יחסי - אם היריב איטי יותר, הדבר פועל לטובתכם.

בניית נקודות:

שימו לב שכאשר שני שחקנים או יותר טוענים נקודה בעזרת ה- Link Gun היא נבנת הרבה יותר מהר. השתמשו במידע הקריטי הזה. בנוסף, השתמשו בידע שהנקודה תיבנה גם ללא כל התערבות שלכם פרט לדריכה עליה - באמצע קרב על נקודה, להתחיל לבנות אותה יכולה להיות הסחת דעת טובה.

בכל אופן, זיכרו תמיד לפצל את הכוח - במידה ואתם שני שחקנים שמנסים לבנות נקודה ואתם תחת מתקפה, שאחד השחקנים יחזיר אש בעוד השני שוקד על טעינת הנקודה. אכן, אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. לפחות חלקית...

שימור ובזבוז רכבים:

זיכרו שרכבים לא נוצרים מאוור. רק כאשר רכב נהרס הוא יופיע שוב במקומו. השתמשו בזאת לטובתכם - גנבו רכבים של הקבוצה היריבה והשתמשו בהם. כל עוד אתם מחזיקים בהם, הם לא יחזרו. פגעו בהזדמנויות הנקרות לדרככם ברכבים שעדיין לא נוצלו. אל תהרסו אותם משום שיחזרו עם חיים מחודשים - רק פגעו. הזמן שיקח לתקן אותם יכול להיות בעל ערך רב.

תנועה מהירה במפה:

זהו אינו דבר שניתן לראות מיד, אבל אם תעמדו על נקודה ששייכת לקבוצתכם, או על הגנרטור של קבוצתכם, תוכלו להשתגר לכל נקודה אחרת במפה (שבשליטתכם). פשוט ליחצו על המקש שמוגדר לכניסה לרכב ותיפתח מפה. הקישו בעזרת הסמן על הנקודה בה אתם רוצים להופיע, והרי לכם שיגור למופת. השיגור לא יצליח כאשר הנקודה אינה בנויה לגמרי או כאשר היא מותקפת - עובדה שמעבירה אותי לכותרת הבאה:

תקיפה נכונה של נקודה:

השתמשו בעובדה שנקודה מותקפת לא יכולה להיות היציאה לשיגורי הקבוצה היריבה. לכן, במידה ומתפתח קרב מסביב לנקודה מסויימת, דאגו להשחיל יריה או שתיים על הנקודה עצמה כדי למנוע מתגבורת להישתגר.

 

סך הכל אלה הם באמת נקודות הבסיס של טקטיקות המשחק בקצרה. את השאר אני משאיר לכם לגלות ולפתח.

בהצלחה!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י