הרשמה

סין מקשיחה עמדתה בנוגע למשחקי מחשב

מאת: מערכת Unit101 - לידיעה החיצונית

כבר בעבר דיווחנו כי סין לא מאפשרת לבני נוער להכנס לעסקי אינטרנט קפה, מנעת טורנירים של משחקי אונליין ומעוניינת בהגבלת שעות המשחק במשחקי וידאו.

כעת יוצאת הצהרה נוספת משלטונות סין, והפעם נאמר כי אין יותר אישור לפתוח בתי עסק העוסקים בקפה אינטרנט.

סוכנות הידיעות הממשלתית בסין מודיעה כי 14 חברי ממשל, כולל נציגי משרד התרבות ומשרד תעשיית המידע, השולטים למעשה בתחום האינטרנט בסין, הוציאו צו האוסר מתן רשיונות עסק לקפה אינטרנט חדשים ברחבי סין.

לטענת הממשל בסין, נושא ההתמכרות לרשת, בעיקר על ידי בני נוער, פוגע בעתידה של סין ושל הממשל הסיני.

סין, כמו מדינות אחרות בעולם (בעיקר באירופה-סקנדינביה) פתחה בשנים האחרונות מרכזי גמילה משימוש ברשת. הבעיה היא דווקא בגישה בה סין משתמשת לטיפול בתופעה: מוסדות הגמילה מתנהגים ומתנהלים בדיוק כמו בתי חולים לבריאות הנפש.

גם בני נוער המאושפזים (לרוב על ידי הוריהם המודאגים המעוניינים בחזרת הילד לחיי חברה, עשייה ולמידה) מטופלים על ידי משמעת צבאית, כדורים פסיכיאטריים, טיפולים בהיפנוזה ואפילו שימוש בשוק חשמלי.

הנושא הזה מתווסף לביקורת הקיימת על הממשל הסיני בנושא צינזור התכנים באינטרנט ומעקב אחר גולשים ופעילותם ברשת כך שלא ייחשפו לתכנים מערביים הכוללים פורנו, תמיכה בדמוקטיה וביקורת על ממשלים קומוניסטיים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:07 13.03.2007 | MPTG MPTG

    לדעתי הם קיצוניים מדי

    נכון שבאינטרנט יש תכנים שהסינים לא רוצים שהנוער הסיני יראה אבל חסימה טוטאלית של הרשת זאת התאכזרות.המחשב הומצא כדי שישתמשו בו לא כדי שג'ק תומפסון ביחד עם הסינים יוציאו את משחקי המחשב מחוץ לחוק בסוף עוד נגיע לצורך במחתרת משחקי מחשב.EA תהפוך מחברת משחקי הווידאו הגדולה בעולם למפקדת המחתרת שמייבאת משחקים מתחת לאפם של השולטים(ג'ק תומפסון וחברים סינים)לאן היגענו?!

  2. 2

    13:37 14.03.2007 | alakefak alakefak

    אה באמת?

    אני חשבתי שהסינים נורא הגיוניים ורציונלים, במיוחד לפי אמות מידה מערביות.

  3. 3

       | פורסם ע"י