הרשמה

בלי משחקים חדשים (בלוג)

לא למשחקים חדשים ב- 2009? ככה זה כשיש לך המון משחקים מ- 2008 שעוד לא הספקת לשחק בהם...

הבלוגרית הישראלית האנונימית GamesGirl, שכל מה שאנחנו יודעים עליה הוא שהיא כבר עברה את גיל השלושים, שהיא מכורה ל- World of Warcraft ושיש לה מאגר יפה של משחקים ושל מכונות משחק בבית, כמעט והחליטה שלא לקנות השנה שום משחקים חדשים.

בבלוג שלה היא כותבת:

רוח ההחלטות לקראת השנה החדשה, המאפיינת את התקופה, הביאה אותי לחשוב על עתידו של התחביב העיקרי שלי - משחקי וידאו. באופן שאולי ישמע מפתיע, המחשבה העיקרית שחלפה לי בראש, היתה שאולי לא אקנה משחקים חדשים ב-2009. לא רק בשל המיתון המאיים על התקציב המשפחתי, אלא גם, ובעיקר, כדי לתת מענה לתסכולים שצברתי בשנה החולפת סביב השפע שעל המדפים - בחנויות ובבית.

בין המשחקים שהגיימרית בקושי הצליחה לשחק בהם נמצאים Halo 3 ו-Mass Effect, GTA IV ו-No More Heros, ויש גם כמה, כמו Super Mario Galaxy ו-Fable II וכמות נכבדה של משחקי אטארי VCS, נינטנדו 64 ו-DS, שהיא אפילו לא פתחה ונשארו סגורים באריזתם. ובאמת, עם כל כך הרבה משחקים טובים, מי צריך משחקים חדשים ב- 2009 (שממילא לא מסתמנת כמבטיחה במיוחד)?


מדף המשחקים של GamesGirl

אבל לא, בסוף ההחלטה נפלה על חודו של קול:

ובכל זאת, בסוף ויתרתי על התנזרות ממשחקים חדשים. לא רק כי צפויים לצאת השנה כמה כותרים שיהיה קשה לי מאד לוותר עליהם (כמו GTA ו-Dragon Quest החדשים ל-DS) אלא גם כי כמו בשמירה על המשקל - הדרך הנכונה והמועדפת היא לאמץ אורח חיים בריא ולא לגזור על עצמך דיאטה רצחנית. במקום להתרכז במה אסור לי לעשות השנה, בחרתי להתרכז במה אני כן רוצה לעשות - להמשיך ולהנות מהמשחקים המצוינים שאני משחקת או שרק התחלתי, ולתת לעצמי הזדמנות לגלות עוד משחקים חדשים, וביניהם אלו שמחכים כבר חודשים ושנים על המדפים בבית. ואם בסוף השנה יתברר שוב, שהתפריט שלי היה מורכב בעיקר מארוחת טעימות אז לא נורא. אחרי הכל גם זה יכול בהחלט להיות טעים מאד ומשביע.

מקור: GamesGirl

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:42 07.01.2009 | Dodge1 Dodge1

    ועושים על זה כתבה כי...

  2. 2

    12:52 07.01.2009 | Zed_Prime Zed_Prime (אורח)

    אין תקציב לתוכן? ;)

  3. 3

    17:25 07.01.2009 | DK DK (אורח)

    חחח.....

    את מי זה מעניין?

    אל תעלבי.

  4. 4

    20:24 07.01.2009 | IceTea IceTea

    יובל בירב זאת בת?

    וד"א, לא כולם כמוך יש כאלה שיעדיפו לקנות משחקים חדשים.

    ולדעתי, רובם.

  5. 5

       | פורסם ע"י