הרשמה

Dead Space: Extraction

 Dead Space: Extraction - פרטים ראשונים

לאחרונה חשפה Electronic Arts שהיא מפתחת גרסה חדשה של Dead Space ל-Wii. הובטחה גרסה מקורית, לא הסבה רגילה, שתנצל את יכולות השליטה של הקונסולה. אתמול שוחררו פרטים ראשונים ואפילו טריילר ראשון למשחק החדש.

Dead Space Extraction מפותח על ידי הצוות ב-EA שהביא לנו את Dead Space המקורי, ובשיתוף פעולה עם Eurocom. הוא מפותח ל-Wii מהיסוד ויהיה משחק מבוא ל-Dead Space המקורי, כשיחשוף את המאורעות שהובילו למשימתו של אייזק קלארק על האישימורה. לפי EA, "המשחק ישלב בין השליטה החדשנית של הקונסולה לבין מבט תזזיתי ממבט ראשון כדי ליצור חוויה חדשה של אימה גדושה באקשן". 

ב-Dead Space Extraction אנו נגלם גיבורה חדשה ונצטרף לקבוצת מתיישבים שנאבקים לברוח מהזיהום אשר משחית את מושבת הכרייה של Aegis VII. כמו כן, המשחק יתאפיין בדמויות נוספות, סביבות, נשקים, אויבים וחידות חדשות, וכמו כן יהיו בו תכונות חדשות ובלעדיות כגון מצב משחק של שיתוף פעולה בין שני שחקנים, ו"עוד הפתעות בשרוול" - לדברי סטיב פפוציס, מפיק המשחק.

"אנחנו לא יכולים שלא להתרגש מלהביא את Dead Space בחוויה בלעדית ל-Wii. לנינטנדו יש היסטוריה נפלאה בז'אנר האימה ואנו נרגשים להמשיך את המסורת הזו עם Dead Space Extraction", אמר גלן סקופילד, סגן נשיא ומנכ"ל של אולפן EA Redwood Shores. "כשפיתחנו את Dead Space המקורי הבנו שחלק גדול מהסיפור לא נכנס למשחק. Dead Space Extraction יספר את הסיפור הזה עם כל האינטנסיביות, הדם והאלימות אשר האוהדים מצפים להם".

כאמור, EA שחררה טריילר ראשון למשחק, והנה הוא לפניכם:


הטריילר הראשון ל-Dead Space: Extraction

בריאיון ל-IGN, ניסה להסביר המפיק בפועל של המשחק, סטיב פפוציס, את המשחקיות של Dead Space Extraction: "המשחקיות תנצל את המצלמה הסינמטית המונחית (נעה על מסילה), אשר תאפשר לנו לעצב את האקשן על המסך ולספק סצינות אקשן מרתקות ויוצאות מן הכלל אשר אנו מאמינים שישדרגו את המתח והאימה שהשחקנים חווים במהלך המשחק. המשחקיות הייחודית, והפרספקטיבה של מבט ראשון, מאפשרים לנו לשלב חווית סרט אקשן-אימה, עם הסביבה האינטרקטיבית".

בשאלת הכיוון החדש של גרסת ה-Wii, הוא ענה: "Extraction לא יהיה משחק יריות-מסילה טיפוסי. המטרה שלנו היא לחדש ולדחוף את הז'אנר קדימה, כפי ש-Dead Space המקורי עשה לז'אנר האימה-הישרדות בגוף שלישי".

לשאלת האלימות של Extraction, הוא עונה: "זה לא היה נחשב משחק Dead Space אם הוא לא היה מספק אלימות, אימה, טרור ואקשן כמו במשחק המקורי. הייתי המפיק האחראי לכל מה שמפחיד ב-Dead Space, ויש לי תמריץ רב להמשיך לשפר את מה שהשגנו במשחק המקורי".

"היו לנו רעיונות מעל ומעבר למה שהספקנו להכניס ל-Dead Space המקורי. אנחנו מביאים את אותם רעיונות מטרידים ומזעזעים ל-Extraction. סמכו עליי שהצוות משקיע זמן רב בניסיון לדחוף את הגבולות של מה שמתאים למשחק בוגר".

המשחק צפוי לצאת לקונסולת ה-Wii בסתיו 2009.

מקור: IGN

הדיון למשחק בפורום נינטנדו.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:52 19.02.2009 | שחקן שחקן (אורח)

    מגניב, משחק אימה אמיתי! מלחיץ בטירוף XD

  2. 2

    17:34 19.02.2009 | ילד מפוחד מטריילר ילד מפוחד מטריילר (אורח)

    נראה יותר מפחיד מFEAR 2 אמאלה !!

  3. 3

    20:36 19.02.2009 | dynamiC- dynamiC-

    אין מצב שזה ייצא למחשב כמו הגרסה הראשונה?
    באמת משחק שווה אחדה המפחידים :)

  4. 4

    22:54 19.02.2009 | Death_119 Death_119

    אלוהים ישמור, עוד משחק מסילה? למה לחזור לז'אנר המת הזה. למה לעזאזל אף אחד לא מוכן להמיר משחק נורמאלי ל-WII ורק להרוס גרסאות מצויינות של משחקים בספינאופים טיפשיים כמו כרוניקולס ועכשיו זה.

  5. 5

    23:03 19.02.2009 | wokinstorm wokinstorm

    שיחקתי בDS למחשב ולדעתי הוא לא משהו חזור על עצמו כן פם ראשון מבהיל אבל אחרי 1- פם של אותה מפלצת חופרת הבנתי אולי שזה סתם מציק ולא מפחיד והמשחק חזור על עצמו אבל הוא לא רע.

  6. 6

    08:46 20.02.2009 | כתומי כתומי (אורח)

    משחק לא נוח אני לא אהבתי את המצלמה אבל אולי זה רק אני FPS שולט

  7. 7

    17:51 09.06.2009 | גיימר גיימר (אורח)

    משחק נחמד די בינוני ולא מפחיד איך משחק יכול להיות מפחיד ממש לא ברור לי גם סרט אגב רק מצבים במציאות כמו לחמה ועוד כל מיני מצבים קיצונים יכולים להפחיד אותי.

    WII קונסולה גרועה! הממוצע ציונים של כל המשחקים שלה הוא הנמוך ביותר משלושת הקונסולות!

  8. 8

       | פורסם ע"י