הרשמה

Excitebots: Trick Racing יושק בעוד כחודשיים

Excitebots: Trick Racing

נינטנדו היא כנראה החברה ששומרת את הקלפים הכי קרוב לחזה, והשבוע קיבלנו לכך דוגמה חיה נוספת, כשהכריזה, חודש וחצי בלבד(!) לפני ההשקה, על Excitebots: Trick Racing. למעשה, ההכרזה באה כל כך סמוך להשקה, שהיו קולות שתהו האם הוא משחק כל כך זניח שלא היה לנינטנדו כיצד להשוויץ בו, זמן רב לפני השקתו?

אבל, כשהחלו טפטופי המידע הראשונים על המשחק, אז גם החששות התפוגגו אט-אט. למעשה, מדובר במשחק שכבר מפותח שנתיים על ידי הצוות שהביא לנו את Excite Truck (משחק מירוצי משאיות ארקיידי שיצא בהשקת הקונסולה), ובעבר אף סיפרתי עליו כמשחק סודי מאוד שהם מפתחים. לשם השוואה, את Excite Truck הם פיתחו 11 חודשים בלבד, ואכן אחת הטענות המרכזיות כלפיו הייתה שהוא חסר תוכן של ממש, למרות שסיפק חוויה מהנה וממכרת, עד היום.

עם Excitebots, המפתחת Monster Games מנסה לפצות על אותן בעיות תוכן של קודמו. כמה מהמאפיינים המזוהים עם הסדרה עדיין נותרו, כגון פעלולים שניתן לבצע במהלך המירוץ לשם ניקוד, שינוי בזמן אמת של צורת המסלול תוך כדי המירוץ, דרכים מתפצלות וקיצורי דרך, דירוג שנקבע על-פי ניקוד פעלולים בשילוב למיקום סיום המירוץ ועוד.

בין השינויים הבולטים שבכל זאת קיימים - המשאיות הוסרו לטובת כלי רכב שלא תמצאו כדוגמתם במשחקי מירוץ אחרים - כאלה הדומים לחיות או לחרקים שונים: פרת משה רבנו, חיפושית, חגב, צב, צפרדע, עטלף, עכבר, גמל שלמה, ומה לא. המשאיות הוחלפו באלה כדי להתאים יותר לאופי המשוגע של המשחק. למשל, במהלך המירוץ תוכלו לאסוף יכולות שונות, אשר חלקן אף תגרומנה לרכבכם להשתנות, ובמקום לנסוע על גלגלים, פשוט לרוץ על שתי רגליים; או אפשרות להיאחז במוט, להסתחרר סביבו כמה פעמים ולהמשיך במירוץ. כמו כן, בתוך האקשן והטירוף של המירוץ, תיתקלו גם במשחקונים הכוללים יתדות באולינג, כדורגל, עוגה (שיש לזרוק אותה על היריב, אלא מה) ועוד. ולא פחות חשוב: הפעם תתאפשר תחרות מקוונת (און-ליין) נגד עד שישה מתחרים - בקודם האפשרות הזו נעדרה כליל.

השליטה בו, כמובן, תתבצע כפי שהתבצעה בקודמו - על ידי הטיית השלט לצדדים (ניתן לחבר לשלט את ההגה כדי ליהנות מחוויה מעט שונה),

מערכת מגאזין Nintendo Power, אשר זכתה לשחק במשחק זה כבר כמה שבועות, שמחה לבשר שלמרות אהבתה למשחק הקודם בסדרה, Excitebots נותן לו בעיטה לא קטנה בישבן כאחד משחקי מירוץ הארקייד הכי טובים בקונסולה.

המשחק יושק ב-20 באפריל, בחודש הבא.

הדיון ל-Excitebots: Trick Racing.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:59 06.03.2009 | Davidoz Davidoz

    נראה מגניב

  2. 2

    16:22 06.03.2009 | IceTea IceTea

    ניראה נחמד..לא ממש משחק מבטיח.

  3. 3

    17:47 06.03.2009 | golgolon golgolon

    excite ttruck אחד משחקי המכוניות שהכי אהבתי!

    נראה לי זה המשחק ששיחקתי בו הכי הרבה בWII, אם זאת אותו מפתחת זה יהיה משחק טוב.

  4. 4

    19:58 06.03.2009 | קרירין קרירין

    לפי התמונה יהיה לו אונלין הפעם זה היה מאוד חסר בקודם

  5. 5

    21:15 06.03.2009 | ~ערן ~ערן

    מה העיגול הכחול השני?
    (לא האונליין)
    זה הגהה?

  6. 6

    22:26 06.03.2009 | aihilchik aihilchik

    יאללה כשיצא אני יוריד ויצרוב

  7. 7

    03:14 07.03.2009 | נראה טוב נראה טוב (אורח)

    נראה משחק יפה..

  8. 8

    17:20 07.03.2009 | רונן יצחק רונן יצחק

    ל-5: כן.

  9. 9

       | פורסם ע"י