הרשמה

EA מביאה סימולציית טניס אמיתית

EA Grand Slam Tennis

לפני מספר חודשים  Electronic Arts הכריזה שהיא מפתחת זיכיון טניס חדש לקונסולת ה-Wii, ושינצל את ה-MotionPlus, תוסף המתחבר לשלט הקונסולה, ומשדרג את רגישות התנועה שלו כדי לספק זיהוי מחוות מושלם. לפני מספר ימים מגזין Nintendo Power חשף את הכותר, סיפק פרטים חדשים וכמובן, דיווח לגבי התרומה של ה-MotionPlus במשחק.

אמנם הדבר הראשון שמבחינים במשחק הוא הגרפיקה הלא ריאליסטית שלו, אך כשמחזיקים בשלט ומתחילים להניף את מחבט הטניס לצדדים, אז גם מקבלים מושג אמתי לגבי המשחק - EA Grand Slam Tennis הוא ריאליסטי, ריאליסטי להפליא. על פי המגאזין, התוסף של השלט עושה פלאים למשחק, הופך אותו מחוויה כיפית אך רדודה, אשר הייתה ב-Wii Sports, לסימולציית טניס דיגיטלית אמתית! כל תנועה קלה ביותר של הזרוע שלכם תועבר בצורה מדויקת למשחק.

הנה, מתוך כתבת הסיקור ב-Nintendo Power:

"המשחק מזהה בין אם תבצעו תנועת הנפה של חבטת כפית (Forehand), או בין אם תבצעו חבטת כף-היד (Backhand). וכמו כן, תהיה התייחסות נאמנה לגובה המדויק של החזקת המחבט (או ה-Wiimote, לצורך העניין), ואפילו לזווית שבה תחבטו בכדור. זאת אומרת שתוכלו לבצע תנועת סחרור לכדור (Topspin) או תנועת סחרור לאחור (Backspin), בדיוק כפי שניתן בחיים האמתיים, והמיקום של הכדור ייקבע לא רק בהתאם לתזמון (כפי שניתן גם ללא התוסף), אלא גם בהתאם לזווית שבה החזקתם את השלט והאופן שבו סיימתם את ההנפה.

"רמת הדקות הזו, שמתאפשרת באמצעות ה-MotionPlus, מאפשרת שליטת הנפות טהורה שתבדיל בין חבטה לגובה לבין חבטה נמוך, בעוד שללא התוסף הזה, יהיה צורך ללחוץ על כפתור במקביל להנפה כדי לבצע את המהלך הרצוי (כן, המשחק לא כופה לרכוש את התוסף). כל אלה עובדים להפליא, מספקים חוויה שמרגישה הרבה יותר אותנטית מאשר כל מה ששיחקתם בו עד כה".

הרשמים החדשים הטובים האלה על הערך המוסף של ה-MotionPlus מתווספים לרשמים הקודמים לגביו ב-Wii Sports Resort, אשר גם הוא צפוי לתמוך בתוסף השליטה הזה בצורה מלאה. כששחקנים רבים ניסו לראשונה את משחקון הטניס ב-Wii Sports (המקורי), ניכרה אכזבה שכן ריצת הדמויות הייתה אוטומטית, וגם הסגנון הגרפי היה פשטני בצורה לא מושכת. לכן כבר אז היה רצון במשחק טניס רציני יותר לקונסולה, שינצל את השליטה הייחודית שלה, ובו גם תהיה שליטה מלאה על הדמויות. אבל אף אחד לא חשב דאז, שכאשר יגיע משחק כזה, הוא יהיה טוב  הרבה יותר טוב מאשר כל מה שקיווינו, בזכות ה-MotionPlus, כמובן.

EA, אגב, לא עוצרת בזה, כי באותו חודש שבו תשיק את EA Grand Slam Tennis היא תשיק לאותה קונסולה גם את Tiger Woods PGA Tour 10, משחק בסדרת הגולף הפופולארית, וגם הוא יתמוך ב-MotionPlus בדרכים מרגשות (זיהוי מלא ומדויק של מחבט הגולף).  המשחק הקודם בסדרה ל-Wii, אשר ניצל את מחוות השלט ללא התוסף, נהנה משבחים, לכן אין ספק שהוספת התמיכה של MotionPlus היא מרגשת.

הדיון הראשמי של EA Grand Slam Tennis

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:32 06.03.2009 | scorp200 scorp200

    EA כבר מגזימה
    כמה משחקים אפשר לעשות בזמן כל כך קצר ילסית???
    הם בסוף יפשטו רגל
    רק בגלל כמות המשחקים שהם מוציאים....

  2. 2

    13:12 06.03.2009 | BoZoM BoZoM

    כולם קונים אותם אפילו שהם גרועים או טובים :)

  3. 3

    13:14 06.03.2009 | scorp200 scorp200

    בסוף אף אחד לא יקנה

  4. 4

    13:16 06.03.2009 | ג ג (אורח)

    כמה עולה הMOTION PLUS הזה?

  5. 5

    14:06 06.03.2009 | noan noan (אורח)

    ל4
    הוא עוד לא יצא ...

  6. 6

    19:07 06.03.2009 | רונן יצחק רונן יצחק

    ל-4: אם זכרוני אינו מטעני, הוא צפוי לעלות 20 דולר. הוא יימכר גם בחבילה עם Wii Sports Resort במחיר מוזל יותר.

    אני אקנה את משחק הטניס הזה ללא ספק, וכנראה גם את משחק הגולף. סגה, אגב, הכריזה השבוע שהיא מביאה לראשונה את Virtua Tennis ל-Wii - הייתי מכור למשחק הראשון, אז אני שמח מאוד (אבל עדיין לא ברור האם יתמוך ב-MotionPlus).

  7. 7

       | פורסם ע"י