הרשמה

מדריך רובי המארינס ב-BF2

הסבר קצר

מדריך קצר שמיועד בעיקר לחדשים במשחק, על הנשקים הבסיסיים ששייכים לצבא הדמורקטיה, חלק ראשון בסדרת כתבות. אחרי שיצא המשחק, כולם החלו לשחק רק עם האנלוקים שהשיגו, כעבור תקופה ארוכה, ומספר פאטצ'ים, אנשים החלו לחזור לשחק עם הנשקים הבסיסיים שגילו חזקים ומאוזנים. וערך נוסף הוא: שאתה הורג מישהו עם אנלוק חזק באמצעות נשק בסיסי,אתה בעצם שולח לו מסר שיש לו עסק עם מקצוען. התמונות לקוחות מתוך planetbattlefield אתר מקצועי שכדאי לכם לעיין בו.

M24
שלא כמו שאר נשקי הצלפים הבסיסים של הצבאות האחרים, הM24 הוא לא סמי-אוטומטי. הכוונה היא שאחרי כל כדור יש לטעון אחד מחדש,כמו טעינת מחסנית.לכן עליכם לדייק ולכוון לראש על מטרה נייחת. הכוונת שלו מעולה,ויש לו דיוק טוב יחסית לנשק בסיסי. אם אתם מכוונים עלמטרה נעה בטווח בינוני עד רחוק,אתם צריכים לשים את הכוונת קצת לפניהמטרה,לפי הכיוון שהמטרה נעה,לא על המטרה עצמה.עובדה זו נכונה לכל נשקיהצלפים בטווח בינוני-רחוק.וכמובן שיעזור לעבור למצב שכיבה למען דיוק מירבי.

M203\M16A
אתם בעצם מקבלים חבילה כפולה.גם משגר רימונים נפיצים וגם רובה רגיל. הדיוק של הרובה הרגיב טוב יותר מהדיוק של הרובה המקביל ללא המטול (קיט החובש), הרימון של המטול מקפץ מקירות,פגיעה ישירה או ברצפה מתחת למטרה תביא לנזק מירבי. המטול מושמץ על ידי רוב ותיקי הקהילות,אך אין לזלזל בו.נוסף לכך אתם מקבלים רימון עשן לא מועיל כל כך,אך בהשתלטות על דגל הוא שימושי לעיתים.

M4A1
המקוצר של צה"ל,מעולה לריסוס מטרות מטווחים קרובים ללא שימוש בכוונת. אך לכל שימוש בנשק מתווסף דיוק עם השימוש בכוונת. והכוונת של הM4 טובה לכל מטרה שאתם יורים דרך הכוונת. הנזק של הכדורים לא כבד,לכן כוונו לראש או פלג גוף עליון.למרחקים בינוניים-ארוכים ירי בבודדות בלבד.

Remington 11-87
נשק שיורה קליע מסיבי בודד ולאחר מכן טוען את הבא אחריו,יש מקום לפחות מעשרה קליעים בקנה עד שתצטרכו לטעון מחדש את כל הקנה אז כוונו טוב. השאטגאן יעיל למרחקים קצרים בלבד,נשק לסמטאות, ירי מגגות נמוכים על מטרות תמימות. נשק לנינג'ות שתוקפות או מגנות על דגל. עדיף לכוון לאיזור הראש או לחזהלהריגה בקליע אחד.מועיל בעיקר במפות עירוניות.במפות האחרות קיים סיכוישתמצאו את עצמכם תחת אש מטווח רחוק ללא יכולת מענה.
M249 SAW

אם אתם רוצים פשוט לרוץ ולרסס מכל טווח.זאת הבחירה שלכם. לירי טווח קרוב-רססו עם כוונת בלי כוונת.העיקר שיירד עליהם גשם של כדורים,כשאתם במצב שכיבה כמובן אחרת לא תפגעו. לירי טווח רחוק-שכבו והסתכלו דרך הכוונת.שימו את השפיץ במרכז העיגול עלהמטרה ושחררו כדור-שניים בכל מטח.ככה אתם שומרים על דיוק ונותנים אשרתק.לוקח קצת זמן עד שלומדים את הקצב שבו פוגעים,אבל זה עובד!

MP5
MP5 בעיקרון הינו נשק תקיפה בלוחמת שטח בנוי מטווח קרוב. יש לו קצב אש שיכול להשאיר גופה חרוכה לפני שתהיה לקורבן הזדמנות לחשובאיך קוראים לו.מצד שני הנזק של הכדורים שלו קל ביותר,ואם לא תכוונו לפלגגוף עליון או תכניסו בו הרבה כדורים זה לא ייגמר טוב מצידכם.מומלץ לאלגלות למטרות בטווח רחוק את מיקומכם,שכן הנשק הזה לא נועד לטווחים אלו.אםאתם מתעקשים,שכבו על הרצפה הסתכלו בכוונת ותנו להם בודדות לראש.

M16A
אני מקווה שכאן יקומו חרשני הקהילה ויגידו כמה מילים על הנשק שהם היורוצים ללכת לישון איתו בלילה.אם אתם שואלים אותי-על מטרה נייחת בטווח קרובעד בינוני ניתן לתת צרורות,הרובה יורה בקצב של 3 כדורים בלבד.לכן עליכם לכוון קצת מתחת למטרה, לרובה יש רתע והכדורים יפגעו במטרה שקצת מעל איפה שכיוונתם.לירי מדויק וקטלני- בודדות לראש.דיוק מירבי ניתן לסחוט מהM16A על ידי שכיבה וירי בבודדות לפלגגוף עליון תוך כדי שימוש בכוונת ברזל,אם אתם לא רוצים לשכב נסו לכרוע אולעמוד אך אל תוותרו על הכוונת בטווחים ארוכים. כאשר אתם על המטרה נסו להשאר עליה ולהמשיך לירות בודדות בקצב מהיר. מטווח קרוב השתדלו להתחמק מאש המטרה והחזירו בצרורות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:03 02.05.2007 | Edwerd Edwerd

    אלוהים ישמור מאוד שימושי

    מרתק -_- למי זה עוזר אפחד לא יודע ><

  2. 2

    13:23 02.05.2007 | Death Spirit Death Spirit

    Im with stupid ^^^

  3. 3

    13:38 02.05.2007 | Amos Zchoot Amos Zchoot

    מצוין!

    יעיל מאוד לחדשים .
    שים את זה בלינקייה.

  4. 4

    17:44 02.05.2007 | Digz3 Digz3

    חשבתי על זה לפניך :D

  5. 5

    18:12 04.05.2007 | SaboTagE SaboTagE

    אם כבר עשיתם אז תעשו גם את של הערבים :)

  6. 6

    15:49 05.05.2007 | frizenEX frizenEX

    מדהים!

    מזכיר לי את תומר 9000....

    D:

  7. 7

       | פורסם ע"י