הרשמה

E3: מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט

MGS לבוקס, Halo חדש, ומערכת לזיהוי תנועה בפיתוח ישראלי !

E3: מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט הסתיימה. הוכרזו Halo חדש, Metal Gear Solid לבוקס ומערכת זיהוי קול ותנועה שנראית כמו מדע-בדיוני

עדכונים שוטפים ממסיבת העיתונאים של מיקרוסופט החל מ- 20:25 בערב.

גם DrKeo מעדכן בזמן אמת בפורום Xbox

לצפיה בשידור חי מהאירוע: G4, GameTrailers, Xbox.com, IGN, Gamespot


22:20- זהו, הסתיים... הגיע זמן סיכומים.

קודם כל, אני ממליץ למי שלא ראה את השידור החי לקרוא גם את הסיקור של DrKeo, שעשה עבודה מצויינת (גם כשהפורומים נפלו באמצע).

המערכת של NATAL נראית כמו דבר גדול. מצד אחד, יש כבר את ה- Wii שעושה זיהוי תנועה וזה כבר עובד טוב. מצד שני, ה- נטאל יכול לעשות דברים חדשים. האם זה מבחינת "מאוחר מדי"? השד יודע מתי זה ייצא לשוק.

לגבי המשחקים, שום דבר רעשני במיוחד שלא ידענו עליו. Alan Wake איכזב אותי אישית, ספלינטר סל נראה בכל זאת דומה לפרקים הקודמים בסדרה, ויש עוד משחקים בלעדיים שלא הציגו שום דבר קונקרטי (היילו החדש, L4D החדש) מלבד סרטון מרונדר מראש.

שורה תחתונה: די מאכזב, בסך הכל. הכותרים המגניבים באמת הם בעצם של חברות צד ג' כמו Modern Warfare 2 ופיינל פנטזי 13 שמגיעים ממילא גם לפלייסטיישן. עכשיו אני מבין למה הם פתחו איתם את האירוע.

יאללה, מה דעתכם? תנו בתגובות.

22:18- הם מציגים את המערכת ואת "מיילו" מאחורי דלתיים סגורות, מה שאומר שאנחנו נקבל רשמים עד כמה זה עובד באמת. טוב, את זה צריך לראות בוידאו, הסברים בעל פה לא יעבדו כאן.

22:17- אוקיי, עכשיו היא ציירה משהו על נייר, המערכת סרקה אותו, זיהתה מה זה והמשחק הגיב למה שהוא זיהה על הנייר! מולינו אומר שזה עובד כבר עכשיו.

22:16- הם מנהלים שיחה עכשיו, הילד הוירטואלי והשחקנית. מולינו טוען שכל מי שמשחק מרגיש צורך להשתתף, לשלוח ידיים לתוך המים שעל המסך ולשחק בהם. טוב, הטכנולוגיה של זיהוי התנועה והתגובה של המים נראית פשוט מדהים.

22:15- מציגים תוכנה של AI של ילד ("מיילו") שמגיב לדיבור של מי שמשחק מולו, בתשובות מתאימות ובהבעת רגשות על ידי אנימציה ועל הפנים שלו. עד כמה זה מתוסרט ועד כמה זה עובד בזמן אמת?

22:14- מראים סרטון שמתחיל גם הוא בקשקושים של מולינו. די כבר, איזה פה יש לך.

22:13- פיטר מתחיל בקשקושים רגילים שלו. יאללה, לתכל'ס !

22:12- עכשיו הם מראים מה פיטר מולינו הולך לעשות עם הנטאל הזה. יש לי צמרמורת.

22:11- עכשיו הם מוסיפים פיל לציור על ידי לכידה מדוייקת של הצללית של הדמות (וזה כבר באמת מדויק, אם כי לא ממש שימושי).

22:08- עכשיו הם מדגימים זיהוי קול וזיהוי מחוות באפליקציה של ציור- המדגים משנה את הצבע באמצעות אמירת שמו, וזורק דליים של צבע על בד וירטואלי באמצעות תנועות ידיים. זה נראה בינתיים יחסית גס- אם כי לא יותר גס משלט ה- Wii הסטנדרטי.

22:07- הם טוענים שהם יכולים לזהות תנועה של יותר מאדם אחד ולשחק מולטיפלייר.

22:06- אוקיי, הם עושים את זה בחי על הבמה. וזה עובד. לא, לא יכול להיות שזה עובד. נינטנדו? את שם עדיין? שליטה מלאה באמצעות מחוות וזיהוי קול? השאלה האמיתית היא עד כמה זה מדוייק- זה נראה, על פניו, מדויק למדי- לא פחות מהשלט הרגיל של ה- Wii, בכל אופן.

22:05- זיהוי פנים- ה- X360 מזהה מי אני ומכניסה אותי לפרופיל שלי באופן אוטומטי.

22:03- כן, הם עדיין לא אמרו כלום לגבי תאריך יעד. עולה עכשיו המנהל הקריאטיבי של פרוייקט נטאל.

22:01- טוב, שפילברג הוא מרצה בחסד. הוא מסביר שכשהוא ראה את הטכנולוגיה, הוא הרגיש שמדבור בקפיצה משמעותית שתאפשר לספר סיפורים בדרכים חדשות לגמרי.

22:00- הם קוראים לזה "נטאל", אם הבנתי נכון. עולה לבמה סטיבן שפילברג. כן, הוא הרי יצר את "דו"ח מיוחד".

21:58- אם הטריילר הזה אמיתי, זה עובד כמו שילוב של "דו"ח מיוחד" וסטאר טרק- זיהוי תנועה וזיהוי קול שמאפשר לשלוט במשחקים ובממשק בעזרות תנועות בלבד ופקודות קוליות. אין סיכוי שזה עובד, די, זה נראה כמו Wishful Thinking.

21:57- אוקיי, הם באמת הכניסו את המערכת של 3DV- זיהוי תנועה ללא שלט בכלל, יכולת לזהות תנועה של כל הגוף. ויש גם זיהוי קולי מלא?!?!?

21:55- אוקיי, זה כבר מתחיל להשמע גדול- דיבורים על שלט חדש ואינטואיטיבי

21:52- זה לא MGS 4, אלא MGS: Rising (אגב- מתי קוג'ימה למד אנגלית?). שימו לב שהוא לא אמר בלעדי לבוקס. וזה עם ריידן, לא סנייק. המממ.... קוג'ימה אומר שזה מטאל גיר חדש לגמרי. אז מה- אין MGS 4 לבוקס???

21:51- די, אתם מותחים אותי. מטאל גיר סוליד לבוקס? מי היה מאמין? לא, באמת?

21:49- ייי, גם טוויטר. זה כבר הרבה יותר הגיוני, אגב. יש יותר מקום על המסך (ארבעה עדכונים במקום שניים).

21:46- העלו את הבחורה מה- The Guild (אחלה סדרת-רשת לגיימרים) כדי להציג את הקישור לפייסבוק. ווי, זה ממש נראה לא נוח. יש בערך מקום לראות את הקישור לשני חברים על המסך. ואפשר לראות תמונות מפרופילים של פייסבוק ישירות בבוקס. ויש מקום בערך לראות שני עדכונים של שורה אחת על המסך. הבחורה טוענת עכשיו שזה "סופר-נוח". אההה.... טוב, היא ג'ינג'ית, וג'ינג'יות היא חולשה ישנה שלי...

21:45- מחברים את הבוקס לפייסבוק. נשמע דווקא מגניב.

 21:45- חה חה, התשובה ל- Home זו אפשרות לשים אוואטרים על המסך כאילו שהם צופים במסך קולנוע, כדי להרגיש שאתם צופים עם חברים. אוי נו. לא ש- Home זה איזה להיט.

21:43- כל ספריית הוידאו הופכת עכשיו ל- Zune Video. הכל יהיה בסטרימינג ובאיכות HD מלאה. הוידאו הופך זמין ב- 18 מדינות (כמובן שלא בישראל, מה חשבתם?). כל הבאסה.

21:42- עוברים לשיפורים ב- Xbox Live. אוקיי, מתחילים עם סרטים ונטפליקס, שזה לא רלוונטי לישראל. מכריזים על שותפות עם Sky בבריטניה ואירלנד לשידור סרטים דרך ה- X360- שמחת זקנתי. מתי בישראל ?!

21:39- אין מה לומר, האפקטים של התאורה (בעיקר האבוקות) נראים מעולה.

21:37- אני לא בטוח שאני מבין. הוא מסתובב עם פנס וכשהוא מאיר על משהו, הדבר הזה משתנה ועף לעברו? כולל עצים ברקע? זה נראה שהמשחקיות משלבת הרבה אור בתור סוג של נשק שמעכב ו/או מאפשר לירות באוייבים. יש גם פנסים בסביבה שניתן להדליק.

21:35- מה, זה נראה ממש כמו RE5. או אולי סיילנט היל?

21:34- Alan Wake, סוף סוף.

21:31- האהאהאה- יש עוד היילו!! Halo Reach ! מציגים טריילר מגניב, אבל אין שום פרטים (רק שהוא יוצא ב- 2010)

21:30- מצטער לספר לכם, הגרפיקה נראית קצת מיושנת יחסית, נגיד, לרזיסטנס 2 (שבעצמו מנסה להיות היילו).

21:27- מתחיל מספר שבועות לפני Halo 3, בעיר "ניו-מומבסה". אנחנו משחקים טירון שהופרד מהצוות שלו ונחת באיזור רחוק ומלא אוייבים. אפשרות לראות בחשיכה. אקדח חדש (אני לא מאמין שהם ממש מתלהבים שיש אקדח חדש).

21:26- באנג'י עולים להציג את Halo ODST

21:25- יש איזה טריילר עם מלא מכוניות מסתובבות על המקום. נו מה, זה אמור להיות מגניב או משהו? טוב, עכשיו מבטיחים את הגרפיקה הכי טובה, הפיסיקה הכי ריאליסטית, הכי הרבה מכוניות, וכולי. מאמינים? אחלה.

21:19- באוקטובר יוצא Forza 3, שיהיה "משחק המרוצים הכי טוב של הדור הנוכחי". טוב. מציגים הרבה על המשחק, ודוגרי, קשה מאוד לדעת בעזרת סרטוני אווירה שמראיינים את צוות הפיתוח על כמה ה- Xbox מגניבה אם הולך להיות משחק טוב או לא.

21:15- הסיפור לא מוצג בסרטונים אלא בתוך המשחק, כמו במשחקי Half-Life. נראה משחק אלים במיוחד, שהולך לדרוש הרבה יותר יריות מהקודמים. הוא גם אפל מאוד (ולא רק מבחינת התאורה). סם פישר יכול לפעול בצורה חופשית מאוד, ואפשר גם לשרשר מהלכים כך שהוא יבצע אותם ברצף.

21:14- הו, זה כבר יותר טוב, מציגים דמו חי. סם פישר מחפש את הבת שלו, והוא לא בוחל באמצעים. רגע, זה מזכיר לי משהו... 24.

21:13- הטריילר של ספלינטר סל החדש נראה מדהים, אבל מה עם צילומי משחקיות? סרטים יפים זה סבבה, אבל זה לא משחק...

21:12- לדעתי זה לא כל כך אומר טובות אם מתכוונים להוציא את L4D2 כל כך צמוד למשחק הקודם, לא? גם אין בכלל צילומי משחקיות, זה היה רק טריילר מרונדר-מראש. מה שכן, יהיה מסור חשמלי :)

21:11- מה זה מה זה מה זה? Left 4 Dead 2 ?!!?!??!?! יוצא כבר השנה?!?!?

21:10- Crackdown 2, נראה כמו משחק פעולה גנרי למדי

21:07- טוב, זה היה קצר, אבל המשחק יודגם בתערוכה וזה אומר שנקבל הרבה מידע עליו. עכשיו מוצג Joyride (אוי Destructoid, הרגתם אותנו)- משחק מרוצים חברתי ומצועצע לאוואטרים. נו שוין.

21:05- נראה לא רע בכלל, ממש לא רע! משחק אקשן עם הרבה אלמנטים של חקירה ומציאת נשקים ועצמים שיחזקו אתכם. אפשר להשתמש בסביבה כדי להלחם באוייבים- למשל לירות בכבל חשמל כדי שיפול ויחשמל אוייבים שנמצאים מתחתיו.

21:04- משחק חדש של Epic ! ל- Xbox Live Arcade ! וקוראים לו (תופים) Shadow Complex !

21:03- סוף סוף, הגענו לדברים האקסלוסיביים של מיקרוסופט. וואללה, נראה כאילו עברו שעות...

21:01- עברנו ל- Final Fantasy XIII. היי, זה לא הדמו שבעלי פלייסטיישן 3 כבר שיחקו בו לפני חודש?

20:59- עדיין Modern Warfare 2. פיצוצים, יריות, אקשן בלי הפסקה כמו שאתם מצפים, כלי רכב מגוונים כמו חתולי-שלג. נו, אתם יודעים מה יהיה שם. מה הם עושים באירוע של מיקרוסופט? יהיו חבילות מפות ל- Xbox Live. אש.

20:54- היתה לי קפיצה בחיבור לרשת, סליחה. מציגים את Modern Warfare 2 (עוד אחד לא בלעדי. מה יהיה?). שלג, המון שלג. וגם קרח.

20:48- טוב, ירדו כבר מהביטלס, מישהו עלה ובירבר שהם הולכים להראות לנו שיטות חדשות לשחק בלה בלה בלה, ואז הגיע טוני הוק ובידו שלט הסקייטבורד של המשחק החדש שלו Ride, שיעלה יותר מ- 1,000 שקל בארץ. נו באמת.

20:44- אוי ווי ויי, הם הביאו את מקרטני ואת רינגו! לכל הרוחות, מה קורה פה? זה האירוע של מיקרוסופט או שנתקלתי בחור תולעת והגעתי לאירוע של MTV?

20:43- אוי ווי, הם הביאו את יוקו אונו ואת האלמנה של האריסון לבמה. מזל שלא נתנתו להן לדבר.

20:41- כמובן, המשחק לא יגיע עם כל השירים של הביטלס, אלא תצטרכו לשלם ולהוריד חלק גדול מהם. ולא, המשחק לא בלעדי ל- Xbox. אז למה לעזאזל הוא מקבל רבע שעה של חשיפה? מי שילם פה למי?

20:40- לא באמת, עשר דקות שלמות על רוק בנד ביטלס באירוע הגיימרים הגדול של השנה? תגידו לי מיקרוסופט, אין לכם מה להציג השנה, אה?

20:35- טוב, המשחק עצמו זה בדיוק גיטר הירו / רוק בנד רגיל לגמרי. ימכור כמו מטורף.

20:33- אחלה טריילר ל- The Beatles Rock Band, מגניב אש. אה, זה סרטון הפתיחה עצמו. גרובי.

20:30- התחיל! שקרנים, אלק 20:25... Beatles Rock Band (רגע, זה לא בלעדי...?) טריילר בעיצוב משונה ומגניב, לא ברור אם זה העיצוב של המשחק. מעין Cel-Shading פשטני בתוספת פסיכדליה. מושקע בהחלט וכולל הרבה מובאות מקליפים וגרפיקה של תקליטים וסרטים של הלהקה.

20:29- יש מוסיקה... מחכים... אמור להתחיל בכל רגע

20:27- עדיין מחכים...

20:15- כל ההפתעות נחשפו בטעות?

בעקבות הגילוי של Halo: Reach, החליטו ב-  Destructoid לבדוק מה קורה כשמחפשים אחרי אצ'יוומנטים של משחקים נוספים, וגילו עמודים ללא פחות מאשר המשחקים הבאים: Alan Wake, Forza 3, Shadow Complex, Joy Ride ו- Saboteur. וכן, גם ל- Metal Gear Solid 4.

אוי אוי אוי, השנה נראה שכל הסודות של החברות הגדולות מתגלים לפני הזמן...


E3 תתחיל היום בשעה 20:25 לפי שעוננו, אז תחל מסיבת העיתונאים המקדימה של מיקרוסופט, שתפתח באופן רשמי את אירועי התערוכה. השעה המקורית היתה 20:30, אבל היום הודיעה מיקרוסופט לעיתונאים כי היא מקדימה את הפתיחה בחמש דקות על מנת להוסיף לאירוע "הכרזה מיוחדת מאוד", השד יודע במה מדובר, אבל יש מי שטוען שזהו משחק חדש בסדרת Halo.

מה שאנחנו כן יודעים על האירוע של מיקרוסופט הוא שיוצג בו ה- Zune HD, מכשיר המולטימדיה הנייד החדש שיתחבר ל- Xbox Live (אבל לא יריץ משחקים), שטוני הוק בכבודו ובעצמו יעשה תרגילים על הבמה ויציג את המשחק החדש שלו, Ride, וש- Epic, Rare וגם Lionhead Studios של פיטר מולינו עשויים להכריז על משחקים חדשים. יוצגו גם Halo ODST ומשחקים בלעדיים ל- Xbox 360 כמו Mass Effect 2 ו- Splinter Cell Conviction.

יאללה, שתתחיל כבר.

עוד חדשות, הכרזות ועדכונים חמים מ- E3

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:49 01.06.2009 | Fizban Fizban

    מה זה כבר יכול להיות? קשור אולי לWindows 7?

  2. 2

    13:53 01.06.2009 | w00ty w00ty

    כנראה המנוע חיפוש החדש שלהם

  3. 3

    14:04 01.06.2009 | JoNNyJuN JoNNyJuN

    הם מתכננים להכריז על שליטתם בעולם.
    בשעה 20:25 הם יתחילו בתהליך השליטה המוחית... ובשעה 20:30 כאשר המכשירים יעבדו בתפוקה מלאה אז הם ישתלטו על העולם כולו ע"י משחקי HALO חרושים!!
    כל העולם ישועבד למיקרוסופט ואנחנו נעבוד בייצור דיסקים למשחקים מפגרים כגון שודדי הקאריבים וסיפורי נרניה!
    העולם יבוא לקיצו!!!

    או שפשוט לקריין של מיקרוסופט יש בריחות שתן לא רצויות.

  4. 4

    14:15 01.06.2009 | jacoby308 jacoby308 (אורח)

    אולי קשור למודעה על הסטודיו שפתחו...

  5. 5

    14:15 01.06.2009 | Zombit Zombit

    יאללה איזה התרגשות, מצפה לתערוכה חדשנית עם משחקים טובים.

  6. 6

    14:23 01.06.2009 | BoZoM BoZoM

    OMG אני מתרגש 5 דקות מוקדם יותררררר

  7. 7

    14:28 01.06.2009 | Mur'gul Mur'gul

    הם לא יכלו פשוט לסיים אותה 5 דקות יותר מאוחר? חייבים להקפיץ את כולם יותר מוקדם עכשיו?

  8. 8

    14:29 01.06.2009 | קח קח (אורח)

    3 צודק סוף העולםםםםם!!!11

  9. 9

    14:49 01.06.2009 | איפה אני יכול לראות איפה אני יכול לראות (אורח)

    את E3 באנטרנט?!@#?!@?#!@$

  10. 10

    14:56 01.06.2009 | mizel102 mizel102

    עולות לי רק 2 אפשרויות:

    1. Gears of war 3 בסוף השנה.
    2. בעקבות ההגעה של פיינל פנטזי 13 גם ל 360, אני חושב שמייקרוסופט קנו עוד חברה.

    יאללה Uncharted 2 ל- 360!

  11. 11

    14:57 01.06.2009 | יונתן טפרברג יונתן טפרברג

    לצפיה ב-E3 באינטרנט חפשו ב-IGN, GAMESPOT או GAMETRAILERS.
    אני מקווה שהם יתיחסו למחשב יותר מאשר בפעם שעברה, עכשיו כשמותג LIVE נמצא גם אצל המחשב.

  12. 12

    15:18 01.06.2009 | שלום שלום (אורח)

    זה היום? חשבתי מחר

  13. 13

    16:01 01.06.2009 | תום תום (אורח)

    מישהו בVgames לא יודע חשבון?? XD

    המסיבה תהיה בשעה 19:25!!!! לא ב20:25!@#!@# שימו לב חבר'ה!!@#

  14. 14

    16:10 01.06.2009 | יובל בירב יובל בירב

    ל- 13:
    אח שלו, תבדוק אתה את החשבון שלך. זה ב- 20:25

  15. 15

    16:29 01.06.2009 | אני אני (אורח)

    הארוע של נינטנדו - כבר ב 19:00 (שעון ישראל), כך שהם למעשה יפתחו את ארועיהתערוכה, ולא MS.

  16. 16

    16:30 01.06.2009 | אני אני (אורח)

    אופס, פדיחה. נינטנדו מחר.

  17. 17

    16:37 01.06.2009 | יובל בירב יובל בירב

    נינטנדו זה מחר, לא היום.

  18. 18

    20:08 01.06.2009 | CoMMaNdO CoMMaNdO

    תגיד זה בישראל הדבר הזה?

  19. 19

    20:17 01.06.2009 | ududy ududy

    בטח בישראל. בשוק של עכו.

  20. 20

    20:25 01.06.2009 | ab23 ab23

    איזו התרגשות

  21. 21

    20:26 01.06.2009 | cOnTRA-sOUL cOnTRA-sOUL

    no

  22. 22

    20:32 01.06.2009 | ab23 ab23

    דרך איזה אתר הכי טוב לראות?

  23. 23

    20:35 01.06.2009 | navekeinan navekeinan

    אני צפיתי מהקטע שפול ורינגו בדיוק סיימו לדבר

  24. 24

    20:36 01.06.2009 | NitrousSoup NitrousSoup

    OMFG!!! A NEW SKATEBBOARDFDDDDDDDDDDDDD
    ישששששששששששששששששששששששששששששששש

  25. 25

    20:40 01.06.2009 | מה זה משנה? מה זה משנה? (אורח)

    3- הרגתה אותי!!!

  26. 26

    20:41 01.06.2009 | זאוס השני זאוס השני

    20:41 = Epic Fail

  27. 27

    20:46 01.06.2009 | NitrousSoup NitrousSoup

    MODERN WAREFAre 2=EPIC
    כבר ידוע שהולך להיות נשק עם רדאר

  28. 28

    20:46 01.06.2009 | ab23 ab23

    משעמם נו... מתי יתחילו עם LIONHEAD

  29. 29

    20:50 01.06.2009 | גל זניגר גל זניגר (אורח)

    MD2 נראה משחק ענק. כל הכבוד לאיניפינטי וורד

  30. 30

    20:51 01.06.2009 | גל זינגר גל זינגר (אורח)

    MW XD

  31. 31

    20:53 01.06.2009 | Hadaskate Hadaskate

    אחח איך אני מחכה לModern Warfare 2!!!!
    וד"א אחי הקיצור של זה זה MW2 ולא MD2...^^

  32. 32

    20:55 01.06.2009 | גל זינגר גל זינגר (אורח)

    עכשיו אקסלוסיבים!!!!

  33. 33

    20:58 01.06.2009 | גל זינגר גל זינגר (אורח)

    אני ידווח, נשחק חדש של אפיק, לארקייד נראה לא רע
    Shadow Complex

  34. 34

    20:59 01.06.2009 | גל זינגר גל זינגר (אורח)

    Joy Ride מרוצים עם האווטר שלך!
    עוד ארקייד נחמד

  35. 35

    21:01 01.06.2009 | ab23 ab23

    לא מעריץ גדול של מיקרוסופוט יובל?

  36. 36

    21:02 01.06.2009 | navekeinan navekeinan

    לא נכון!!!!

    L4D 2!!!

  37. 37

    21:03 01.06.2009 | fuck fuck (אורח)

    l4d 2!!!! fuck כזה מגניב!

  38. 38

    21:03 01.06.2009 | R-DeifY R-DeifY (אורח)

    דאמיט L4D 2!!
    אהבתי את המשפט בסוף עם המסור חשמלי D:

  39. 39

    21:03 01.06.2009 | גל זינגר גל זינגר (אורח)

    Crackdown 2 ו-Left For Dead 2!

  40. 40

    21:04 01.06.2009 | ab23 ab23

    זה דו מימדי!

  41. 41

    21:06 01.06.2009 | יש יש (אורח)

    יש משחקיות לספלינטר קול!

  42. 42

    21:06 01.06.2009 | Klayman Klayman

    הנה המשחקיות.. איפה הסבלנות שלך יובל ? :P

  43. 43

    21:13 01.06.2009 | Klayman Klayman

    אולי די עם האנטי מיקרוסופט? :S

  44. 44

    21:16 01.06.2009 | ירדן ירדן (אורח)

    תראו ב IGN
    יש שידור ישיר!!}[

  45. 45

    21:17 01.06.2009 | HeavenTear HeavenTear

    קאפטין מאקטאביש חוזר!!

  46. 46

    21:19 01.06.2009 | ab23 ab23

    בIGN ועוד ארבעה אתרים המוזכרים בכתבה למעלה אחי

  47. 47

    21:32 01.06.2009 | Klayman Klayman

    אלאן וייק רק באביב 2010 :| הם נפלו על השכל :|.

  48. 48

    21:32 01.06.2009 | navekeinan navekeinan

    אני צופה בGAMESPOT

  49. 49

    21:33 01.06.2009 | h h (אורח)

    סוף סוף!!!! אלן

  50. 50

    21:39 01.06.2009 | pwnd pwnd

    אני צופה כרגע בגייםספוט... איזה כלב חמוד!

  51. 51

    21:52 01.06.2009 | ab23 ab23

    עד מתי זה? הם לא יודעים שם שיש מחר בגרות בספרות?

  52. 52

    21:53 01.06.2009 | גיא גיא (אורח)

    חבל שעכשיו הפורומים בVGAMES נפלו...

  53. 53

    21:57 01.06.2009 | pwnd pwnd

    לול "כמה שכיבות שמיכה יכול צ'אק נוריס לעשות? LOL.

  54. 54

    21:58 01.06.2009 | IceTea IceTea

    חזק הזה של הזיוהי תנועות עכשיו אני רואה..

  55. 55

    21:58 01.06.2009 | The Ripper The Ripper

    HOLY SHIT
    לזה אני קורא טכנולוגיה

  56. 56

    22:00 01.06.2009 | זאוס השני זאוס השני

    22:06
    אם זה באמת פועל,
    יש מצב שהX360 תעבור את הWII
    וזה יהיה אחד הדברים הסעסים D:

  57. 57

    22:04 01.06.2009 | ab23 ab23

    סוף סוף 22:11

  58. 58

    22:13 01.06.2009 | wow wow (אורח)

    ראיתי את הכל היה פשוט ענק!!!!

  59. 59

    22:15 01.06.2009 | yotam2233 yotam2233 (אורח)

    גאוני, מישהו יודע מה יש עכשיו ? או מתי הדבר הבא שישודר חי ?

  60. 60

    22:20 01.06.2009 | נועם נועם (אורח)

    יש בזה משהו דיי מפחיד...

  61. 61

    22:20 01.06.2009 | Gsmart Gsmart

    היה לא יאומן נגמר ב 20:19

  62. 62

    22:20 01.06.2009 | pwnd pwnd

    וזה, חבריי הישראלים, שיא הטכנולוגיה של היום. מהמם!

  63. 63

    22:23 01.06.2009 | pwnd pwnd

    ל-63 זה עדיין חדש וכנראה הם יצטרכו להשקיע עוד לא מעט זמן ומאמץ כדי להביא את זה לידי שלמות או מספיק קרוב לשלמות

  64. 64

    22:24 01.06.2009 | pwnd pwnd

    לילה טוב חבר'ה, יש לי מבחן בגרות מחר :)

  65. 65

    22:26 01.06.2009 | ab23 ab23

    היה ממש אכזבה... הNATAL הזה זה לא דבר שאפשר להתלהב ממנו בלי לנסות בעצמך. אבל אם זה עובד כמו שהם מנסים למכור לנו, אז תהיה מהפיכה, או שנראה WII2

  66. 66

    22:26 01.06.2009 | nana124 nana124

    מה יובל? למה אתה כזה אנטי? מיקרוסופט היו מצויינים.

  67. 67

    22:26 01.06.2009 | Gsmart Gsmart

    זה הביא לי רצון אז ללכת מחר ולקנות XBOX 360 ELITE

  68. 68

    22:27 01.06.2009 | ... ... (אורח)

    אני חושב שהזיהוי תנועה זה סטרטאפ ישראלי אבל יכול להיות שאני טועה

  69. 69

    22:28 01.06.2009 | ab23 ab23

    באמת בקושי היו משחקים. לא אמרו מילה על MASS EFACT 2 או על כל RPG אחר (חוץ מFF13 שלא חידשו עליו כלום). ופיטר מולינו הכי אכזב אותי... כלומר, מיילו הזה מעניין והכול (הוא קרא לו על שם הכלב שלי!) אבל הוא לא דיבר על שום משחק חדש.. וחשבתי אולי גם יזכירו משהו על FABLE 2 למחשב. אני מת כבר לקנות XBOX 360

  70. 70

    22:28 01.06.2009 | מממ מממ (אורח)

    המיילו הזה פשוט מרתק, אבל פיטר בדרך כלל יוצר הרבה הייפ על לא דבר, נחכה לעוד...

  71. 71

    22:31 01.06.2009 | ביצה ביצה

    אני רק גאה בחברה 3DV הישראלית
    כבוד

  72. 72

    22:32 01.06.2009 | .:Shlomix:. .:Shlomix:.

    יובל מה קרה לך? בסך הכל תערוכה טובה, מה לעשות שמיקרוסופט לא יודעים לשמור על סוד כמו שצריך...
    המשחקים שהוכרזו נראים מצויין, אני לא יודע מה הבעיה שלך עם אלן וויק, אתה כנראה שוכח שיש עוד שנה עד שהוא יצא...

  73. 73

    22:33 01.06.2009 | .:Shlomix:. .:Shlomix:.

    אבל בכל מקרה, אי אפשר לשנות תחושה דרך מילים בפורום...

  74. 74

    22:35 01.06.2009 | יובל בירב יובל בירב

    תנו לי בתגובות, אני התאכזבתי כי ציפיתי ל- MGS 4, להצגה ממש של משחק חדש ומגניב של Epic או באנג'י או Rare. לא ל- L4D2, שנה אחרי שיצא הראשון, לכל הרוחות!

  75. 75

    22:36 01.06.2009 | Namos Namos

    טוב, לנו כישראלים (חוץ מתרומת 3DV) לא מדובר בתצוגה כה מרהיבה, כי כל-כך הרבה מהשירותים הנוספים הללו לא יבואו אלינו, וברמת המשחקים גרידא מייקרוסופט לא הרשימה עד כדי כך.
    למרות זאת, חייבים להודות שמייקרוסופט נותנת פה דחיפה חזקה למקום של ה-XBOX בזירה החברתית והתרבותית - דבר טוב לתעשיית המשחקים לדעתי.

  76. 76

    22:38 01.06.2009 | .:Shlomix:. .:Shlomix:.

    באמת מיקרוסופט הפכו את הקונסולה למרכז בידורי אמיתי.

  77. 77

    22:40 01.06.2009 | Serjongo Serjongo

    למה שאני יקנה אקסבוקס 360 ולא ישחק עם שלט?

    ויותר חשוב, למה שיהיה לי XBOX LIVE ואני ידבר עם ילד ווירטואלי? נקודות למחשבה O:

  78. 78

    22:43 01.06.2009 | יובל בירב יובל בירב

    הילד הוירטואלי זו הדגמה טכנולוגית. וזה נראה מדהים. וזה יתן למיקרוסופט כזה PR מדהים בקרב כתבי טכנולוגיה והציבור הכללי...

  79. 79

    22:52 01.06.2009 | d d (אורח)

    מה יש לך נגד מיקרוסופט אני לא יודע אבל לא התאכזבתי כלל

  80. 80

    23:33 01.06.2009 | sdfsd sdfsd (אורח)

    fdsfsdf

  81. 81

    23:35 01.06.2009 | זין זין (אורח)

    חחחחח אין XBOX 360 שולט ... כי מיקרוספוט שולטים ויש להם כסף ויכולים לקנות הכל .. מי שאין לו XBOX 360 מפסיד בגדול

  82. 82

    00:09 02.06.2009 | Mur'gul Mur'gul

    יובל, אני יכול להבין אכזבה מהתערוכה, אבל לפי מה שכתבת שציפית לו, אני לא יכול להבין את שלך:
    ציפית לפורט של MGS4 (משחק בן שנה) ובמקום זה קיבלת משחק חדש לחלוטין בסדרה. לי זה נראה עדיף, לא?

    ציפית להצגה חדשה של משחק חדש ומגניב של EPIC - וקיבלת משחק חדש ומגניב של אפיק (אולי האכזבה היא כי הוא מגיע לXBLA?). זה משחק שנשמר בסוד עד התערוכה עצמה.

    ציפית להצגה של משחק של באנג'י - וקיבלת הצגה של משחק של באנג'י, ובנוסף הכרזה על משחק אחר של באנג'י. הכל דלף, אבל עדיין קיבלת את זה.

    ציפית למשחק של Rare... ולא קיבלת משחק של Rare. במקום זה קיבלת משחק של Valve שאף אחד לא ניחש שיגיע ומשום מה מבאס אותך. אני מניח שרוב האנשים היו הולכים על משחק של Valve, לא? וזה בנוסף למשחקים אחרים שהציגו שם.

    אגב, נראה לי שפספסת משהו כשכתבת "התשובה ל- Home זו אפשרות לשים אוואטרים על המסך כאילו שהם צופים במסך קולנוע, כדי להרגיש שאתם צופים עם חברים. אוי נו."

    אתה לא "מרגיש" שאתה צופה עם חברים, אתה *באמת* צופה עם חברים. כל סרט שתרצה לעשות לו share, תוכל לצפות יחד עם החברים שלך ברשת הלייב.

  83. 83

    05:16 02.06.2009 | אורי אורי (אורח)

    יובל באמת אני לא מבין מה יש להתאכזב, גם האמאמא של הפאנבויז של PS3 אומרים שמייקרוסופט שיחקו אותה היום.
    Modern Warfare כשהוא שוחק על הבמה... נראה פשוט מדהים! וואוו לא יכול לחכות לו.
    שמתי לב גם שמתוך המשחקים הבלעדיים שייצאו לאקס בוקס השנה ושנה הבאה [אחרי היום יש די הרבה] ייצאו רק איזה 2 למחשב.
    [מאס אפקט וספלינטר סל]
    שזה טוב!

  84. 84

    05:21 02.06.2009 | יהודה יהודה (אורח)

    יובל תהיה לי בריא...
    ממה יש להתאכזב?? מייקרוסופט די ז**נו את סוני היום [אני בטוח שסוני תחזיר עם כל הבלעדיים שמתוכננים להם].
    אבל מייקרוסופט היום הפציצו בהמון דברים שברובם אלוהים יודע, לא התלהבת.

  85. 85

       | פורסם ע"י