הרשמה

סיכום חדשות אפריל במשחקי לוח

מאת סונדי, פורום משחקי תפקידים ולוח

שלום לכולם! קצת חדשות ופרטים על המשחקים שבדרך....

חברת Fantasy Flight Games, עדכנה החודש את לוח הזמנים שלה לשנה הקרובה. הידיעה כוללת מספר הכרזות חדשות, כמו BEOWULF THE MOVIE BOARD GAME ו - World of Warcraft: the Adventure Game, משחק הרפתקה חדש המבוסס על WoW.

נוספו גם עדכונים לגבי תאריכי יציאה של Starcraft: The Board Game ותוספות רבות למשחקים נוספים של החברה, לחצו כאן לפרטים נוספים.

חברת Valley Games מבטיחה לעמוד בלוח הזמנים שלה לשנה הקרובה, החברה כבר הכריזה על הוצאה מחודשת של 6 משחקים ועל פיתוח של 3 משחקים חדשים... כאשר עד היום הם הפיקו רק משחק אחד!

אחד מהמשחקים המחודשים שהחברה מתכוננת להפיק הוא Republic of Rome, משחק פוליטיי שהופק בעבר על ידי חברת Avalon Hill.

 

חברת Avalon Hill עצמה הכריזה החודש על עוד משחק בסידרת Axis & Allies, העונה לשם Guadalcanal. המשחק יעסוק בקרבות הפסיפיק ויקח את המשחק עוד צעד קדימה.

חברת Days of Wonder מכריזה על תוספת מספר שלוש למשחק המלחמה BattleLore, בשם: Heroes of BattleLore, ורומזת יותר מתמיד על שתי תוספות נוספות שבדרך, ואם כל זה לא מספיק, מפרסמת את הוראות המשחק של התוספת הראשונה. לחצו כאן לפרטים נוספים על ההרחבה החדשה.

חברת Twilight Creations מבשרת על משחק חדש מבית Reiner Knizia’s, העונה לשם Gravediggers, הקברניים. במשחק מתחרים השחקנים בניהם מי יקבור יותר לקוחות במשך שבוע ימים... נשמע מעניין.

שיהיה לנו חודש משופע במשחקים!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:06 06.05.2007 | Nucleus_Dawn Nucleus_Dawn

    הממ...

    תמיד המשחקים האלו נראו לי נחמדים. אבל אני תמיד מרגיש שצריך בשביל לשחק בהם יותר מדי... את זה שמשחק עולה בערך 300 שקל לפעמים, אני יכול להבין. הבעיה היא שאני צריך למצוא עוד כמה וכמה חברים שמתעניינים במשחקים מהסוג הזה ולמען הכנות, אני לא חושב שאני מכיר כאלה.

    המשחק של הקברנים נשמע מאוד נחמד... טוויסט נחמד למשחק עסקי.

  2. 2

    16:06 06.05.2007 | mele mele

    אהמ אהמ

    סיקור נחמד...
    רק חבל שאני צריך למשכן את הבית בשביל לקנות משחק חדש :| שלא נדבר על חומרה חדשה :(

  3. 3

       | פורסם ע"י