הרשמה

E3: מידע ראשון על The Last Guardian

The Last Guardian- פרטים מראיון של 'פמיטסו' עם מפיק המשחק

The Last Guardian הוא שמו של המשחק השלישי בטרילוגיה של Team ICO המוכשרת, אשר הביאה לנו בעבר את ICO ו-Shadow of Colossus לקונסולת ה-PS2. שמו הרשמי נחשף בתערוכת E3 2009, ויחד אתו נחשף טריילר ראשון, אשר למעשה דלף כשבועיים לפניה- אך גרסת הטריילר שהוצג הייתה משלב יותר מתקדם בפיתוח, ואף זכינו לראות בסופו כמה קטעי גיימפליי חדשים.

להלן הוא:

לא שוחררו פרטים ראשונים במסיבת העיתונאים של סוני, אך מערכת מגזין 'פמיטסו' היפנית ישבה עם מפיק המשחק, פומיטו אואדה, כדי לדלות בכל זאת כמה פרטים ראשונים.

ילד וכלבו... אה, נשרו... אה, איזה יצור זה בכלל?

לדברי אואדה, הרעיון ליצור יצור ענקי היה אחד הרעיונות הראשונים שעלו לפני פיתוח המשחק. הוא קיווה להפוך את קשר הידידות שהיה בין השחקן לבין אגרו, הסוס ב-Shadow of the Colossus, מעט יותר מרכזי בעיצוב המשחק.

במרכז המשחק נשלוט בילד קטן (אשר ניתן לראות בטריילר), אשר מטבע הדברים יהיה חלש וחסר יכולות. בדיוק כאן נכנס לתמונה היצור הענקי (שגם הוא נראה בטריילר), אשר אמור להשלים את החסר ולעזור לילד החלוש היכן שצריך. למשל, כוחו אינו מספיק כדי לחצות מכשולים, אולם אם ישתמש בכוחו של היצור הענק, אז המשימה תהיה הרבה יותר פשוטה.

כחיה, היא כלל לא מגלה תבונה רבה ולא תמיד תנוע בהתאם לציפיות שלנו, ולא נוכל לפקוד עליה והיא פשוט תבצע זאת. נוכל, למשל, לזרוק הרחק משהו שהיא אוהבת כדי לגרום לה לזוז ממקומה. אגב, השם המלא שלה הוא משהו דומה ל"הנשר הענק אוכל-האדם טוריקו".

נצטרך לטפל ביצור, ולפתור חידות

אואדה אינו מגלה כיצד הילד זוכה להכיר את היצור לראשונה, אך מספר ששיתוף הפעולה עם היצור במשחק הוא אחד האלמנטים המרכזיים בו. נהיה חופשיים לגעת ביצור מתי שנחפוץ, ותגובתו תהיה בהתאם לנקודה שבה נגענו בו. כמו כן, נצטרך גם לדאוג לו: נאכיל אותו ונסיר חניתות או חצים אשר חדרו לעורו. אואדה מציין שצוות הפיתוח מבטיח שפעולות הדאגה והטיפול בענק השומר לא תרגשנה כמטלה, ומהבחינה הזו יהיה קיים איזון במשחק.

ההתבגרות של הילד והחידות בשלבים הן גם כן אלמנטים מרכזיים במשחק, ותהיה כאן גם פלטפורמה אשר תאפשר לזחול, לטפס ולאחוז בדברים. בנוגע לאופן שבו המשחק זורם, אואדה מציין שהמעבר בין השלבים יהיה חלק, ללא מסכי טעינה, אולם יש סדר ברור למקומות שנבקר בהן.

טכנולוגיה מתקדמת מאשר בעבר

במשחק השלישי הזה, Team ICO משתמשת בטכנולוגיה מתקדמת- בשונה ממשחקיה הקודמים, הפעם היא משתמשת בפיזיקה מציאותית. כדוגמה לכך, אואדה הפנה את תשומת לב לקטע בטריילר שבו הייצור אוכל חבית. קטע זה לא נעשה רק באמצעות טכנולוגית לכידת תנועה, אלא גם באמצעות חישובים פיזיקליים שמעורבים בהם החבית ופיו של הייצור.

לגבי מצב און-ליין אפשרי, דבריו של אואדה נשמעים מעורפלים גם כן. הוא רק הוסיף שיש לצוות רעיונות שרוצים ליישם באון-ליין, אך הוא לא יכול לומר אם זה אפשרי לממש אותם.

לבסוף, אואדה מגלה שצוות הפיתוח נותן תשומת לב עצומה לגורם סביבתי מיוחד: הרוח. הרוח תקבע כיצד יתנופפו נוצותיו של הייצור. כל נוצה תתנהג באופן אינדוודואלי מהשאר.

מקור: IGN

לדיון על המשחק בפורום Playstation

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:07 07.06.2009 | Luxus Luxus

    גראפיקה לא משהו, אבל נראה חמוד.

  2. 2

    16:23 07.06.2009 | Ariadne Ariadne

    שיחקתי רק בshadow of colossus והוא היה אדיר.
    יש ציפיות טובות מהמשחק הזה.

  3. 3

       | פורסם ע"י