הרשמה

המפתחים של Hero's Quest רוצים לחדש אותו

רוצים לחדש את סדרת הקווסט הקלאסית Quest for Glory

מפתחי סדרת הקווסטים הקלאסית Quest for Glory: היינו שמחים לחדש את הסדרה

קורי ולורי קול, הזוג הנשוי שפיתח את משחקי Quest for Glory (המכונים גם Hero's Quest), התראיינו לאתר Destructoid וסיפרו שסיירה, החברה שהפיקה והפיצה את המשחקים, לא היתה מעוניינת לחדש אותם כי היא האמינה שחידושים לא עושים כסף.

המשחק היחיד בסדרה שקיבל חידוש רשמי היה המשחק הראשון, שזכה לגרסת VGA אהובה ומצליחה, אך גם זו לא שיכנעה את סיירה להוציא חידושים למשחקים הבאים בסדרה. ובכל מקרה, החידוש יצא ב- 1991... (מאז יצא גם חידוש "לא רשמי" למשחק השני בסדרה, Trial By Fire, אותו ניתן להוריד מכאן).

לדברי קורי קול, הם היו מעוניינים מאוד לעבוד על גרסאות חדשות ומשופצות של הקווסטים הקלאסיים, בנוסח הגרסה החדשה של 'אי הקופים' שהוכרזה לאחרונה. אפילו יותר מכך, הם היו שמחים לפתח משחק חדש לגמרי בסדרה. אחרי המשחק האחרון בסדרה, Quest for Glory 5 שיצא ב- 1998, הם הציעו לסיירה שלוש אפשרויות: לפתח לו חבילת הרחבה שתתרחש באזור הים התיכון, לפתח סדרה חדשה לגמרי שתתרחש באסיה, או לעבוד על משחק MMO. כל ההצעות נדחו, וכידוע סיירה הפסיקה לתפקד זמן קצר לאחר מכן. כיום כל הזכויות על משחקי סיירה שייכות לאקטיוויז'ן-בליזארד.

עוד מספר קול כי משחקי הסדרה פותחו ברובם במהירות רבה, תוך פחות משנה, ועלו הרבה פחות ממיליון דולרים (חוץ מהאחרון). זו אחת הסיבות שהם לא נטולי-באגים, מכיוון שלא היה להם מספיק זמן וכסף כדי לבדוק את המשחקים.

בנוסף, המפתחים התכוונו תמיד שניתן יהיה לשחק את כל הסדרה מהתחלה ועד הסוף עם אותה דמות, ושהסיפור ימשיך מכותר לכותר. לצערם, הסדרה פותחה על פני עשור שלם, ולכן הם לא יכלו לשמור על אחידות סגנונית או עלילתית.

אולי, אם הגרסאות החדשות של 'אי הקופים' יזכו להצלחה, תבחר גם אקטיוויז'ן לחדש את ימיו של Quest for Glory, שהיה הקווסט האהוב ביותר עלי באופן אישי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:19 09.06.2009 | NaorBlader NaorBlader

    ניראה כמו לא יודע מה

  2. 2

    14:03 09.06.2009 | Niseg Niseg

    יוזמה ברוכה. אני אשמח לחידוש הhero quest או אפילו משחק בעולם של hero quest . המשחק הוא בין האהובים עליו אחד הטובים היה השני שנקראה trial by fire שעשו לו חידוש "חינמי" (אני לא חושב שהם ביקשו רשות ) . .ל1 אתה צעיר מדי בשביל להכיר את המשחק הזה. הוא יצא אחרות 4 שנים לפני שנולדת. את המשחק מכירים הגימרים הזקנים כמוני (32). לרוע המזל הדור הצעיר של היום חושב שגרפיקה חשובה למשחק. הגיימרים הזקנים לרוב שמים דגש גדול יותר על משחקיות ועלילה.

  3. 3

    14:52 09.06.2009 | MiST MiST

    זו סידרה נפלאה - ולגבי QFG2 כן ביקשו רשות מvivendi שהיו (או עדיין) בעלי הזכויות על המשחק הזה.

  4. 4

    20:18 09.06.2009 | רז רז (אורח)

    חולה על המשחקים הלוואי יצא חידוש דא אני 16 בן

  5. 5

    10:06 10.06.2009 | ET2K ET2K (אורח)

    עם המשחקים הנוראים של לארי אין מצב, מישהוא שם פשוט איבד את הראש...

  6. 6

    13:35 10.06.2009 | Alon86 Alon86 (אורח)

    אני מסכים עם 5, מה שעשו ללארי גובל בסאדיזם עמוק.. לחלוטין השמידו את הסדרה
    אני בעד המשך ע"י עם שיתוף המפתחים המקוריים, ככה שהמשך מודרני לQFG יהיה באמת התגלות המשיח בזמנים כאלו

  7. 7

       | פורסם ע"י