הרשמה

ביקורת: Fuel

קיווינו למשחק מרוצים פתוח, מלהיב ומלא אקשן- והתאכזבנו מרה

מפתחת: Asobo
מפיצה: Codemasters
תאריך יציאה: 2.6.2009
(למחשב: 19.6.2009)
פלטפורמות: PC, X360, PS3

מירוצים ללא חוקים, ללא הגבלת מהירות, בעולם פתוח, לצד טורנדו משתולל וסופות ברקים. הרעיון מגניב, הביצוע ממש לא

כמו כל משחק שמכבד את עצמו, גם Fuel פיזר הבטחות על ימין ועל שמאל. במשך חודשים המטירו עלינו טריילרים בומבסטיים עם מרוצים מטורפים ומלאי אדרנלין שמתרחשים בשטח הפתוח, לצד סופות טורנדו עצומות, בעולם המשחק הגדול ביותר שאי פעם נוצר במשחק וידאו (כ-5,000 קמ"ר, הוא אף הוכר כמשחק בעל עולם המשחק הגדול ביותר בספר השיאים של גינס).

את ההבטחות האלה אמורה הייתה לגבות חברת Codemasters, שבשנים האחרונות מסתמנת ככוח משמעותי בז'אנר המרוצים, עם כותרים מוצלחים כמו Dirt ו-Grid, אבל לא הפעם. בעודי מחכה לשחרורו של Dirt 2 חשבתי כי Fuel  יהווה בחירה נחמדה להעביר את הזמן איתה. כמה טעיתי...

המשחק אמנם מכיל את מה שהובטח, פחות או יותר, אך בגרסה הרבה פחות מגניבה ממה שציפינו וראינו בטריילרים. למרות שבתיאוריה השילוב בין מרוצי שטח לבין עולם פתוח ודינמי צריך להיות מגניב, בפועל מעטפת המשחק פשוט אינה חזקה מספיק כדי להחזיק את כל חלקיו יחדיו, והוא מתפורר לחתיכות לא קשורות אחת לשניה ולא מוצלחות במיוחד בפני עצמן.

הטוב
  • עולם משחק עצום
  • חלק מהמרוצים בהחלט ייחרטו בזכרונכם
  • המון אתגרים שונים
הרע
  • אין מה לעשות בעולם העצום
  • לא כיף לנהוג סתם ממקום למקום
  • הבינה המלאכותית לא החלטית, לא מצייתת לחוקי הפיזיקה ומרמה במרוצים
  • הנהיגה לא מעבירה תחושת מהירות ולא מספקת
והנהיגה
  • המשפט "press up to win" אומר לכם משהו?


טריילר ההשקה של Fuel

רעיון מעולה

ההברקה העומדת מאחורי המשחק דווקא טובה מאוד, זה רק הביצוע הבינוני שמונע מהמשחק למצות את עצמו עד תום. תחשבו על זה: משחק מרוצים מטורף, ללא חוקים, בעולם פתוח עצום עם סביבה דינאמית הנתונה לחסדי הטבע... אם הייתי יכול הייתי מעניק לרעיון הזה אוסקר. תוסיפו לזה משחקיות בסגנון Midnight Club, מרוצים עם יותר זמן אוויר מבואינג 747 ונהגים מטורפים, ותבינו למה הציפיות שלי מ- Fuel היו גבוהות.

ואז הגיע המשחק עצמו, והוכיח שרעיון טוב זה לא מספיק. עולם המשחק באמת עצום בגודלו, אבל אתם יודעים מה צריך כדי שהוא גם יהיה מעניין? – דברים! כן כן, מעבר לסלע פה ושם, צריך שהעולם יהיה מגוון ומעניין. אני מבין שמדובר בעולם פוסט-אפוקליפטי שנוצר לאחר שההתחממות הגלובלית הפכה את ארה"ב לשממה והכל, אבל בטוח נשארו שם יותר דברים מאשר רק שברי בטון וחול.

עולם גדול צריך מערכת ניווט שעובדת

למעשה, גודלו העצום של העולם פועל לרעתו של המשחק, מכיוון שהתמצאות בעולם כה גדול מצריכה מערכת ניווט מצויינת ומפה טובה וקלה להבנה. המשחק אמנם מציע מערכת ניווט, אבל זו תשלח אתכם היישר אל תוך אגמים ותכריח אתכם לטפס על צוקים בדרך ליעדכם, כך שלא תוכלו להסתמך עליה בלבד.

כאן נכנסת לפעולה המפה. בגלל שעולם המשחק כה גדול, תצטרכו לעשות זום כדי להבין איפה בדיוק אתם נמצאים וכדי שכל אותן נקודות צבעוניות יקבלו שמות. הבעייה במפה היא שהיא לא נותנת לכם שום מושג איפה אתם בכלל ולאן מועדות פניכם. מה כל הקטע במפה, אם היא לא עוזרת לנו להתמצא? כדי שיהיה שימוש לכפתור ה-Back  בגיימפאד?

המשחק גם נופל לאחת המלכודות הקשות ביותר של עולם פתוח- כדי להתחיל מירוץ או אתגר כלשהו תצטרכו להגיע אליו פיזית בעולם המשחק. בגלל שהעולם כל כך גדול, זה ייקח לכם המון, המון זמן. זמן שהייתם יכולים להשקיע במירוץ במקום בלהגיע אליו. זה ממש משעמם, כי הדבר היחיד שאפשר לעשות בעולם הריק הוא למצוא ולאסוף פריטים חבויים, אשר יפתחו אפשרויות התאמה אישית ודלק, המתפקד בתור המטבע של המשחק.

יוצאים לדרך! למה אתה לא זז?

גם אחרי שהגעתם למרוץ כלשהו, הוא לא ממש ייצא מגדרו כדי לפצות על עולם המשחק הריקני. המרוצים אמנם מעניינים, דינאמיים ולרוב נראים לא רע בכלל- אך הם פשוט לא מאתגרים כלל וחוזרים על עצמם עד לזרא.

בכל מרוץ תוכלו לבחור בין המסלול הבטוח, הארוך יותר, לבין קיצורי דרך מהירים אך מסוכנים. המשחק מעודד אתכם להסתכן ולעבור בקיצורי הדרך בכך שבכל תחילת מירוץ הוא משלח שניים-שלושה נהגים קדימה במהירות מטורפת, ואין ביכולתכם לעשות דבר בכדי לעקוף אותם לאורכו של המירוץ. ואז, לקראת סוף המרוץ, אותם נהגים פשוט יאטו ויתנו לכם לעקוף אותם ללא שום בעיות.

מה זה כאן? שנות ה-90? מירוצים מתוסרטים? בימינו יש בינה מלאכותית, לא? הנהגים לא רק מתוסרטים, הם נוסעים ממש כמו רובוטים: מבצעים כל פנייה בצורה מושלמת, דבוקים לכביש, לא ינגחו אתכם ולא ינסו לעקוף. יופי, עכשיו יש לי מירוץ נגד עצמי.

השעמום במרוצים רק מתגבר והם נמתחים לנצח, ללא שום תחושה משכנעת של מומנטום ומהירות. לא תהיה שום אינדקציה על המסך האם אתם נוסעים מהר או לאט, לא יהיה טישטוש בפניות, סימני בוץ או אבק. תצטרכו להסתכל על מד המהירות כדי להבין.

זהירות, טורנדו לפניך

עם בינה מלאכותית טיפשה ומתוסרטת לא תצטרכו לשים כל כך לב לשאר הנהגים, אלא רק למבנה הדרך ולמד הנזק של רכבכם. כמה סלעים פה ושם אולי ייתנו לרכב עבודת צבע חדשה, אך התנגשות חזיתית בעץ תזכה אתכם בנקודת התחלה חדשה במירוץ, בדרך כלל כמה מאות מטרים מאחורי יריביכם.

גם איתני הטבע מביעים נוכחות, ואתם תפגשו סופות מכל הסוגים והגדלים. למען האמת, המרוצים היחידים שבאמת נהניתי מהם היו אלה שכללו סופות טורנדו ענקיות. תצטרכו כל הזמן לשמור מרחק מסויים מן הסופה, להתחמק מעצמים מעופפים וכמובן ממכשולים דינאמיים שייווצרו על המסלול, כדוגמת עצים נופלים וגושי בטון שינחתו מהשמיים.

איזה מקום אתה? שני? לך חפש ת'חברים ש'ך

כמובן שעם מרוצים קלים ומתוסרטים שכאלה רוב הזמן תזכו במקום הראשון ללא שום בעייה. באמת, צריך רק ללחוץ על ההדק הימני של השלט (דוושת הגז) ולא להתקע ביותר מדי עצים כדי לנצח במרוץ.

במידה ולא תגיעו במקום הראשון, לא תזכו בכלום ותצטרכו לחזור על כל המירוץ מההתחלה. אין שום כבוד למפסידנים כאן. זו אחת התכונות המעצבנות ביותר של המשחק, מכיוון שחלק מהמרוצים דרשו ממני כעשר דקות(!) כדי לסיים אותם- ואז בשנייה האחרונה, בחסות סלע שהופיע פתאום משום מקום, הודחתי למקום השני. ברגעים כאלה לא עניינה אותי לא הביקורת ולא השלט המסכן. פשוט זרקתי את השלט על השולחן, כיביתי את הקונסולה והלכתי להוציא עצבים במקום אחר.

אני אמרתי, אתה לא יכול לעבור כאן!

במירוצי ארקייד, בהם הריאליזם תופס מקום משני לכיף ולאדרנלין, אני מצפה ללחוץ כל הזמן על דוושת הגז, לפנות פניות חדות ב-200 קמ"ש ולטפס על צוקים אנכיים לא שום בעייה. Fuel כנראה פועל בשיטת ה"אני אמרתי" כשזה מגיע לעקביות בעולם המשחק. למשל, בעוד חלק מהגבעות במהלכו של מירוץ בקושי יאטו אתכם, גבעות אחרות, זהות לחלוטין, יעצרו אתכם במקום.

כמו כן, המשחק מגביל אתכם מאוד מבחינת כלי הרכב שתוכלו לבחור בתחילתו של כל מירוץ. יש אמנם מגוון של רכבים, אבל תמיד חלק מהם חסומים. זה כאילו שהמשחק מציע לכם עוגה, מראה לכם אותה, ואז אומר לכם שמותר לכם לאכול רק כפית אחת ממנה. צריך לשמור על הגזרה.

היי, זה לא היה ב-Fallout?

מכיוון ש- Fuel מתרחש בארה"ב שננטשה בעקבות שורה של אסונות אקולוגיים, אין פלא שהוא הזכיר לי מאוד את הנופים של Fallout 3, רק בגרסא צבעונית יותר. אם להודות על האמת, Fallout 3 נראה טוב יותר, עם טקסטורות חדות הרבה יותר ועולם הרבה יותר מגוון וייחודי.

גם המודלים של הרכבים לא מרשימים במיוחד, ופשוט לא מצליחים לשכנע שמדובר בחתיכת פלדה מאסיבית ולא צעצוע מפלסטיק. עבודת הסאונד מוזרה ולא עקבית, כך שלפעמים תשמעו את נהימות המנועים בעוצמה מלאה, פעמים אחרות תשמעו יותר את הסביבה שלכם, ולפעמים רק את ה"קלאקים" של האבנים הקטנות שפוגעות בשלדת הרכב.

טורנדו להמונים

מצב האונליין של Fuel יאפשר לכם לשחק במשימות הקשורות למצב הסיפור במשחק, ולא רק במרוצים ראנדומליים, שזה דווקא נחמד. הבעיה היא שהמשחק סובל באופן כרוני מלאגים ומ'תקיעות', ולא פעם יצא לי לראות רכבים מבצעים טלפורטציה במהלך המירוץ. אפילו הטיימר שסופר את הזמן שנותר למרוץ לא סגור על עצמו במיוחד, והוא ישנה את זמן המירוץ מדי פעם, כשהוא יחליט להתעדכן גם מהנהגים האחרים.

אחרי כל מירוץ אונליין המשחק יזרוק אתכם שוב לעולם הפתוח של הסינגלפלייר, בלי האפשרות להסתובב בו עם חבריכם, לחזור ללובי של המרוץ כדי לעשות סיבוב נוסף או לפחות לתפריט האונליין. מעצבן, וממש לא ברור למה המשחק יצא לשוק בצורה כזו, שמריחה מחוסר-זמן להשלים את העבודה.


סרטון משחקיות ליד סופת טורנדו- החלק הכי כייפי במשחק

השורה התחתונה

הגימיק המגניב של Fuel יצליח לתפוס אתכם לזמן מה, בזמן שתחקרו את העולם הפתוח ותשחקו תופסת עם סופות הטורנדו המאסיביות. אבל במוקדם או במאוחר יגיע הרגע שבו תקלטו את הטריקים המלוכלכים של הבינה המלאכותית ויימאס לכם לנהוג דקות ארוכות ומשמימות ממקום מירוץ אחד למשנהו.

אני עדיין אשמח לראות מירוצי שטח בעולם פתוח ודינמי, אבל כזה שהשקיעו בו והפכו אותו למעניין ומגוון. הסביבה הפתוחה ב- Fuel היא סתם בזבוז של מקום וטקסטורות. עדיף היה להשתמש בכל המקום הזה כדי לאכלס משחק אחר, טוב יותר.

משחקיות – מהנה בתחילה, אך נמאסת מהר
גרפיקה –  בכללי נראה טוב, טקסטורות מרוחות
סאונד ופסקול – לא עקבי ומתנהג מוזר
טכני – כשהמסך נהיה עמוס הפריימים יורדים לאילת
אורך חיים – עד שיימאס (וזו לא מחמאה)
מולטיפלייר – מלא לאגים, מסורבל ולא נוח

ציון סופי: 60

מה חושבים מבקרים אחרים?

IGN - ציון 5.1
Gamespot - ציון 6.0
Eurogamer - ציון 5
1UP - ציון C (מקביל ל- 65)

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:53 16.06.2009 | panther224 panther224

    lol עלק Press Up To Win
    איזה מעפן זה

  2. 2

    15:02 16.06.2009 | taljak taljak

    אני חייב לומר לך שבקשר לסופת טורנדו אתה טועה בגדול!!!
    הסופה לא עושה כלום וכל החפצים המעופפים מתוסרטים מראש לעוף בשנייה הספציפית שנבחרה במרוץ (ממש לא אקראי)
    גם בקשר למרוצים אתה טועה אתה לא חייב לנסוע ממרוץ למירוץ
    אלה לעבור אליהם בשניות דרך התפריט הראשי (כך אני עשיתי ותוך 3 ימים אני כבר סיימתי כמעט חצי משחק)

    רעיון מצוין למשחק אך אחרי זמן קצר מאד זה פשוט מתחיל להימאס ,
    בחיים לא ראיתי במשחק סביבה כל כך לא מענינת ,טקסטורה מרוחה מכל הכיוונים ,לאן כל הבתים והערים נעלמו ?? אחלה אותם סופת טורנדו ??

    בקשר לטכני לא שמתי לב לירידות פריימים באקסבוקס 360 בכלל

  3. 3

    15:20 16.06.2009 | DeadDevil DeadDevil

    זה המשחק ש"אמור להתחרות ב Grid ו Burnout

  4. 4

    15:26 16.06.2009 | אורי אורי (אורח)

    שיחקת במקרה בגרסת ה- PS3?
    כי בגרסת ה-360 אין ירידת פריימים... ולאגים ב-במולטיפלייר? אין לי מושג על מה אתה מדבר.
    בכל מקרה אני דווקא די נהנתי מהמשחק, עדיין לא סיימתי אותו, כן הוא קצת מעצבן והקטע שגם אם אתה לוקח מקום שני או שלישי אתה לא זוכה בכלום הופך אותו עוד יותר למעצבן...
    הגרפיקה יפה, הרבה יותר מהתמונות ומהסירטונים שראיתי לפני... אבל מה זה עוזר אם למשחק יש המון בעיות אחרות.
    אני הייתי מביא לו 7.5, הציפיות שלי אליו היו הרבה יותר גבוהות במיוחד שמדובר ב- Codemasters, נחכה כבר ל- DIRT 2.

  5. 5

    16:09 16.06.2009 | Typix Typix

    ל 3 - תאמין לי שגריד לדעתי זה אחד המשחקים
    וגריד לוקח את שניהם (למרות שקשה לשלוט בנהיגה אבל
    עדיין, גראפיקה מצויינת, מהנה מאד ולדעתי
    זה משחק אדיר)

  6. 6

    16:44 16.06.2009 | TheRealFakeDude TheRealFakeDude

    5
    תסביר את עצמך
    מספר 3 מדבר על זה שהמשחק הזה לא מתקרב ל GRID ול BURNOUT והתגובה שלך לא ממש קשורה לא לתגובה שלו ולא לכתבה
    ואם כבר אנחנו בעניין של הערות על ההודעה שלך
    לא אומרים תאמין לי שלדעתי
    אני מאמין שזאת דעתך
    זה לא אומר כלום
    תאמין לי שלדעתי 100 שקל זה הרבה כסף
    זה אומר לך משהו?

  7. 7

    16:51 16.06.2009 | someone someone (אורח)

    זה יוצא גם למחשב ?

  8. 8

    16:52 16.06.2009 | ReXoR` ReXoR`

    חח משחק לא משהו אני הייתי בטוח איזה משחק הולך לצאת מזה איזה שובר קופות אך לא XD זה לא משהו כפי שאתה מראה את זה טוב תודה על סיקור.

  9. 9

    17:10 16.06.2009 | שי שי (אורח)

    GRID זה באמת אחד המשחקים.......... עד שייצא פורזה 3 שגורם ל- GRID להיראות מיושן

  10. 10

    17:48 16.06.2009 | יואב יואב (אורח)

    אני לא מצפה ממשחקי מרוצים שיהיו טובים ובאמת הציון שהכותב נתן למשחק הוא נכון!

  11. 11

    18:14 16.06.2009 | scruffy scruffy

    תודה על האזהרה ולחשוב שרציתי לקנות את זה בסוף אני אקנה פיור

  12. 12

    18:20 16.06.2009 | InFerN4L InFerN4L

    חרא של משחק, ואני חשבתי על להוריד את המשחק.. S: לא שווה את הזמן

  13. 13

    18:36 16.06.2009 | סס סס (אורח)

    BURNOUT היה אחד החזקים, את GRID פחות אהבתי. (לא בנאדם של משחקי מרוצים) לפי מה שראיתי בE3 FROZA MOTORSPORT 3 אמור להיות סוס אבל ה"גיימפלי" נראה קצת כמו טריילר מרונדר מראש, שיצא המשחק נראה.
    בקשר לפיול לא פיתחתי ציפיותץ כשיש הרבה מקום אין הרבה דברים
    זה חייב לבוא על חשבון משהו, מקום ריק לא שווה הרבה.=\

  14. 14

    18:41 16.06.2009 | Game R E Game R E

    7 זה רשום מתחת לקופסא של המשחק שכן אז למה אתה שואל

  15. 15

    18:56 16.06.2009 | גל זינגר גל זינגר (אורח)

    האמת ראיתי את זה בא, המשחק היה נראה שאפתני מידי וידעתי מיד שלא ארכוש אותו.

  16. 16

    19:44 16.06.2009 | Danny15 Danny15

    ל 3 - לא זה לא המשחק. המשחק שהולך באמת להתחרות ב Burnout
    זה יהיה splits שיצא ב 2100 .אבל אני חושב שיקח הרבה זמן עד שיצא משחקי שיעקוף את Burnout (המשחק הכי טוב בזאנר הזה לדעתי!!)
    -
    חשבתי להוריד את Fuel לא ידעתי שהוא יצא כזה גרוע.

  17. 17

    19:49 16.06.2009 | Danny15 Danny15

    תיקון- * 2010 TBA
    והחברה Codemasters תמיד מפיצה משחקים לא משהו בכלל!!
    כמו Damnation שממש הופתעתי שהוא קיבל ציון כזה גרוע.

  18. 18

    20:06 16.06.2009 | moof moof

    אכזבה...אותו דבר שהיה טריילרים לfar cry 2
    וכולם אמרו "איזה משחק ענק משחק השנה" בסוף סתם יצא איזה משחק עלוב.אחר כך משחקים ו..בולבול [=

  19. 19

    20:33 16.06.2009 | timmy timmy

    אחלה ביקורת!

    דווקא חשבתי שיהיה אחלה משחק.. לפחות אדע לא לרכוש אותו.

  20. 20

    21:15 16.06.2009 | shay_cv shay_cv

    ביקורת טובה ומשחק טוב...היו הרבה צפיות גבוהות אבל עדיין משחק ששווה השקעה קטנה.

  21. 21

    23:20 16.06.2009 | RomS3 RomS3

    משחק סתמי. גם אני חשבתי שיהיה משחק מצויין שמבוסס על רעיון מעולה, אבל התבדיתי. שיחקתי אצל חבר ואני שמח שלא קניתי אותו. אולי אני אלך על PURE, ולמרות שהוא כביכול יותר ילדותי הוא גם יותר מעניין.

  22. 22

    02:03 17.06.2009 | EthanBarker EthanBarker (אורח)

    רוצים להנות ממרוצי שטח עצבניים וחווית אקסטרים!?

    ממליץ לכם בחום על Dirt ו Pure
    2 משחקים משובחים משכמם ומעלה .
    בהתחייבות.

  23. 23

    07:05 17.06.2009 | §gOOg§ §gOOg§

    הגיימפלי (הסרטון האחרון)
    נראה ממש לא מעניין אין שום דבר מעניין בנסיעה
    נסע דיי לאט המסלול בכלל לא מעניין גם ואין שום אקשן

    ציון סופי:
    Goog:0.0000000000001

  24. 24

    07:16 17.06.2009 | §gOOg§ §gOOg§

    אגב גם אני די ממליץ על פיור
    משחק עם מלא אקשן יש בו הרבה פעלולים וטריקים מגניבים
    המסלולים כיפיים מאתגרים מודים של משחק טובים
    אני דיי אוהב את הפריסטייל.....
    הטרקטורונים מאוד מגניבים
    הגראפיקה מצוינת אפקטים מצוינים
    אני אישית אוהב לשחק בו עם שלט xbox 360 במחשב
    והמשחק עושה הרבה רטט בשלט (יש משחקים שמרגישים בהם את הרטט פחות).

  25. 25

    10:42 17.06.2009 | -adroit -adroit

    נראה קטלני

  26. 26

    14:03 17.06.2009 | R-DeifY R-DeifY (אורח)

    Go Burnout
    Go Grid
    Go Motorcross Madness הכל חוץ מFUEL
    D:
    אני הכי אהבתי את בורנאוט, שטח קטן אבל הרבה פניות ורחובות שזה נראה ממש ענק...

  27. 27

    17:17 17.06.2009 | kobiboy18MUFC kobiboy18MUFC

    מעניין אותי איך FUEL במחשב..

  28. 28

    19:33 17.06.2009 | ההוא ההוא (אורח)

    ה-lag שהמבקר דיבר עליו לא קשור במשחק, אלא ברשת הישראלית שהיא, מה לעשות, לא עומדת בסטנדרטים בינ"ל. תראו לי מישהו בארץ שלא סובל מזה. כל ה"קפיצות" וה"התעדכנויות" של הזמנים והרכבים זה בעיקר בעיה של השחקן הישראלי

  29. 29

    19:56 17.06.2009 | ההוא ההוא (אורח)

    אני חוזר בי. הלאג מגיע גם למדינות אחרות. טעיתי

  30. 30

    07:59 18.06.2009 | Dor Dor

    אהבתי את הסיקור אבל ממש לא אהבתי את המשחק אלה לא מהמשחקים האהובים שלי אני אוהב יותר בסגנון הניד פור ספייד שנראה יותר מציאותי

  31. 31

    17:57 18.06.2009 | VortexTrickster VortexTrickster

    מן הסתם.

    Codemasters אף פעם לא עושים משחקים טובים

  32. 32

    12:38 19.06.2009 | SomeOtherGuy SomeOtherGuy (אורח)

    31, כל כך צודק P:

  33. 33

    11:53 20.06.2009 | גגג גגג (אורח)

    שמתם את אותה תמונה בפסקה הראשונה והאחרונה

  34. 34

    12:16 20.07.2009 | PS3 DRAGON PS3 PS3 DRAGON PS3

    אממ זה לטא דומה לmotorstorm???

  35. 35

    18:13 29.09.2009 | RF RF (אורח)

    ביקורת טובה מאוד XD

  36. 36

    21:02 26.08.2011 | אופק גיירו אופק גיירו (אורח)

    יש לי את המשחק למחשב שלי וכמאת סימתי אותו אבל כיום המשחק הרבה פחות טוב מ מוטור סטורם 4 אפוקליפס שבאמת משחק חזק ואים יצע משחק המשך סוף סוף היוצרים של FUELיבינו שהם היו צריכים לשים יותר אסונות טבע אבל המשחק אחד הטובים בהיסט וריה של משחקי המרוצים אבל היה צריך שיפור.
    תהנו

  37. 37

    21:07 12.01.2012 | אופק גיירו אופק גיירו (אורח)

    אני מטחרט על מה שארתי משחק זה בעל גרפיקה טובה ,חזק מהיר וטוב אך הנהיגה לא משעשעת ומשעממת וגם אין ניטרו וגם ין נזקים מציעותים,לפידעתי צריך לעשות משחק המשך שיכסום את כול הטועיות לפני כישלון נוסף!!!

  38. 38

    21:45 21.05.2012 | אופק אופק (אורח)

    הגרפיקה מדהימה,עולם משחק עצום
    אבל בעל משחקיות משעממת ולא כפיית ורוב הציפיות שלי היו שזה יהי משחק מרוצים טוב אך מטברר כאחזבה.
    אני רוצה משחק המשך שיתקו את טעיותיו של פיול כי זה משחק מאחזב ולומרות שציפויתי היו גבועות כניתי תמשחק ולא אהבתי אותו.
    אני היתי נותן לו 75 במקומך.
    גרפירה מרהיבה
    עולם עצום ומרהיב.
    משחקיות מעצבנת וחסרת כבוד.
    בושה לקודמסטארז

  39. 39

       | פורסם ע"י