הרשמה

על תחרות צ.ו.פ.ן

לפני כארבעה שבועות תחרות הצ.ו.פ.ן. של קהילת FEAR יצאה לדרך וזכתה להצלחה ולפופולריות רבה בקרב הגולשים ואפילו למקום של כבוד בעמוד הראשי של אתר ויגיימס.

אם לא הייתם בסביבה כשכל זה קרה, הרשו לי להסביר: בתחרות הצ.ו.פ.ן. מפורסמות חידות באופן יומי, עליהן יש לענות בעזרת צילום מסך מתוך המשחק. הראשון שעונה נכונה זוכה בנקודה, וככל שצוברים יותר נקודות זוכים ביותר פרסים. מדי פעם מפורסמת חידה קשה ששוויה שתי נקודות, בנוסף לחידה הרגילה.

עד כה פורסמו כעשרים חידות והתחרות ממשיכה. התחרות פתוחה לכולם וכדי להשתתף בה צריך רק להוריד את המשחק, לצלם את התמונה הנכונה ולהעלות אותה לנושא המיוחד שנפתח לחידה היומית! כל אחד יכול להשתתף, ללא יוצאים מן הכלל, וכל אחד יכול לזכות בחולצה, סיכה ומנוי לויגיימס אקסטרים.

החידות בתחרות, הדומות לאלו שמופיעות ברבי המכר "מלאכים ושדים" ו"צופן דה-וינצ'י", מצביעות על מיקום כלשהו במשחק. החידה מרמזת בחלקה על המפה שבה נמצא המקום אותו יש לצלם ובחלקה האחר היא מרמזת על המיקום המדוייק אותו יש לצלם. רק מי שמצליח לפתור את החידה במלואה יכול למצוא את מטרת הצילום.

ברגע שהמקום הנכון נמצא, יש לצלם אותו מתוך המשחק ולהעלות את הצילום לנושא שנפתח במיוחד לחידה היומית. כאמור, הראשון שמעלה צילום מסך מתאים זוכה בנקודה. שבע נקודות מזכות בחולצה, עשר נקודות מזכות בסיכת "שודדי הקאריביים 3" וחמש-עשרה נקודות מזכות את הפותר המאושר במנוי חודשי ל-Vgames.Xtreme!

מהרו לפתור את החידות והצטרפו גם אתם לשורה של גולשים שזכו בפרסים!

עוד בקהילת FEAR:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י