הרשמה

בראין אדאמס נמצא מת בדירתו

מאז תחילת שנת 2007 מצאו את עצמם מתאבקים רבים מתים מסיבות כאלה ואחרות. היום נוסף לרשימה השחורה, מתאבק העבר בראיין אדאמס הידוע בכינויו כקראש. בראיין (43) נמצא מת בדירתו ולפי שעה לא שוחררו פרטים על סיבת המוות.

סיכום הקריירה:

בראיין אדאמאס ז"ל, בתמונה בצד ימין.

בראיין התחיל את דרכו בשלישיית "דמולישן", קבוצת מתאבקים שבקלות יכלה גם להשתלב בעולם המוזיקה ככוכבי רוק. ברייאן זכה יחד עם הקבוצה באליפות הזוגות בפעם הראשונה והאחרונה בקריירה הארוכה שלו ב-WWE.

לאחר תקופה נפרדה דרכם של חברי הקבוצה, וקראש החל להופיע כמתאבק יחיד. הגימיק שלו היה "הבחור המדליק מהוואי". קראש בגרסת הוואי זכור בעיקר ביריבות עם שון מייקלס (אז האלוף הבין יבשתי), ודוניק הליצן הרשע.

בעקבות ההצלחה שלו כמתאבק יחיד קיבל קראש הזדמנות לזכייה בתואר העולמי. היריב היה יוקוזונה ז"ל. יוקזונה לא ריחם על קראש ולאחר הקרב התקיף אותו ללא רחמים. רנדי סאבג, אז חברו הטוב של קראש, הגיע להצלה לאחר דקות ארוכות אך הנזק כבר נעשה. שבוע לאחר מכן קראש הצטרף לכוחות הרוע ואיחד כוחות עם יוקזונה ומנהלו מר פוגי.

ה-WWE בנו את דמותו כמתאבק שבגד בעמו. קראש בגימיק הזה לא הצליח להתקדם הרבה. הוא נחשב מועמד לתואר הזוגות ביחד עם יוקוזונה, ולחם נגד אלופי הזוגות דאז-ההדשרינקרס-במסגרת מלך הזירה 1994, אך השניים נחלו הפסד "תודות" להתערבותו של לקס לוגר בקרב.

לאחר מכן נעצר אדמס כאשר נתגלה שהחזיק וסחר בנשק ללא רישיון. כשחזר הצטרף לקבוצת המחאה "נשיון אוף דמנשיון", שכללה את פארוק וסאביו ואגה. הקבוצה עצמה לא החזיקה מעמד זמן רב, ואדאמס פתח קבוצה חדשה משלו שנקראה Disciples Of Apocalypse.

הקבוצה החדשה הייתה מגיעה לזירה עם אופנועים לשמחת הקהל. לאחר שגם הפעם לא נחל הצלחה משמעותית ערק אדאמס לחברה המתחרה WCW.

אדאמס השתלב מהר מאוד במערכת, וביחד עם בראין קלארק הוא הרכיב את הצמד המצליח קרוניק. יחדו הם זכו בשני אליפויות זוגות בWCW. לרוע מזלם ה-WWE קנו לבסוף את WCW.

ולאחר הופעות אחדות שלהם בזירת ה-WWE הם עזבו את החברה והופיעו בארגונים עצמאיים.

נחל הצלחה גדולה ביחד עם בראין קלארק בצמד קרוניק.

בראין אדאמס היה בן 43 במותו, וקיבל על עצמו כל תפקיד שנדרש וגילם אותו בצורה הטובה ביותר. אישית אני חושב שבראין הוא כישרון מפוספס. היה לו הכל מראה, יכולת היאבקות גבוהה, יכולות דיבור במיקרופון והכי חשוב הוא זכה לתגובות מהקהל לטוב

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:02 14.08.2007 | undertaker undertaker

    אחלה כתבה יהב

    כתבה טובה למדתי אליו קצת

  2. 2

       | פורסם ע"י