הרשמה

נטאל מגיע באוקטובר

ג'ונתן רוס, מגיש טלוויזיה בריטי מוכר מאוד (משהו כמו יאיר לפיד אצלנו), השתתף במצגת שערכה מיקרוסופט אתמול לפרויקט נטאל, ועדכן בערב בחשבון הטוויטר שלו שהוא שיחק בנטאל והתרשם, אבל לדבריו זה עדיין לא מוכן, ויש להם עד אוקטובר לסדר את הבעיות.

בקיצור, ככל הנראה נציגי מיקרוסופט אמרו לנוכחים שנטאל ייצא באוקטובר, אבל זה לא היה אמור להחשף. מיקרוסופט כמובן נשאלה על פליטת הפה וסירבה להכחיש או לאשר, באומרה "אנחנו מתכננים על השקה לקראת סוף השנה".

לגבי הבעיות שהוזכרו, על פי רשמים של עיתונאים שהתנסו במערכת השבוע בניו-יורק יש לאג של בערך 100ms בין הרגע שבו מניעים את הגוף לרגע שהפעולה מבוצעת במשחק עצמו.

הבן של רוס העלה לאינטרנט את הסרטון הבא:

ג'ונתן רוס חושף שנטאל יוצא באוקטובר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:27 23.02.2010 | fdfas fdfas (אורח)

    כמה זה 100 MS?

  2. 2

    14:28 23.02.2010 | ל-1 ל-1 (אורח)

    100 ms זה המון!
    מהירות של מסך נעה בין 2ms ל-18ms

  3. 3

    14:30 23.02.2010 | ל-1 ל-1 (אורח)

    לא התכוונתי מהירות מסך התכוונתי מהירות מסך מחשב

  4. 4

    14:48 23.02.2010 | Guy950 Guy950

    גם על פי הסרטון ניתן לראות דיליי בין התזוזות שלו לבין מה שמתרחש במשחק, אין מה לעשות בנוגע לזה, לוקח למצלמה בכ"ז זמן לנתח ולפענח את התזוזות של השחקן.
    נקווה שיצליחו למזער את הדיליי ולהביא אותו למצב שבמשחקים זה לא יהיה מורגש.

  5. 5

    15:56 23.02.2010 | kk kk (אורח)

    זה מקרן או מסך??!

  6. 6

    18:26 23.02.2010 | רועי רועי (אורח)

    4- בגלל זה הוא יוצא באוקטובר, עד אז זה לא יקרה.

  7. 7

    22:44 23.02.2010 | shahartal1996 shahartal1996

    100 ms זה הגילי
    המסך שלי עם 2MS שזה הכי מאט שיש..
    לרוב זה קצת יותר
    100 MS זה בערך שני שניות של דיילי (אפילו יותר) לדעתי.

  8. 8

    06:18 24.02.2010 | Nojaw Nojaw

    אני אשבור את כל הרהיטים בסלון עם דבר כזה חח

  9. 9

    11:27 24.02.2010 | גדעכגשעי גדעכגשעי (אורח)

    אבל איך אנחנו אמורים ללכת במשחקים עם נטאל? ללכת במקום? ולהסתובב יהיה קצת מוזר...

    אבל סה"כ נראה מגניב מזל שקניתי אקס בוקס במקום פלייסטישן3.

  10. 10

    15:11 24.02.2010 | swym swym

    100ms זה עשירית השניה, זה כולל בתוכו את הדיליי של המסך ושל הקונסולה. זה בערך הדיליי הממוצע שיש ברוב המשחקים כיום.

    במשחקים הבודדים שרצים ב60fps (כמו COD) ניתן לקבל זמני תגובה קצת יותר טובים.

  11. 11

       | פורסם ע"י